Newsletter

Xsolla przejmuje LFG w celu zwiększenia łączności w świecie gier i wsparcia sprzedaży

19.07.2024, 10:46aktualizacja: 19.07.2024, 10:51

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Xsolla
Business Wire/Xsolla
Strategiczne przejęcie ma na celu wsparcie twórców i zwiększenie zaangażowania użytkowników na różnych platformach.

LOS ANGELES--(BUSINESS WIRE)-- Xsolla, globalna firma prowadząca działalność w obszarze handlu grami wideo, informuje o przejęciu, wiodącego dostawcy rozwiązań cyfrowych dla społeczności graczy. Ta strategiczna współpraca ma na celu przekształcenie sposobu interakcji twórców z odbiorcami gier oraz zarządzania transakcjami dokonywanymi na różnych platformach, zapewniając zaawansowaną technologię w celu poprawy doświadczeń zarówno twórcy, jak i gracza.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20240718798570/pl/

„Inwestycje w technologie i dostarczanie innowacyjnych rozwiązań przyczyniających się do doświadczenia twórców gier ma kluczowe znaczenie w naszej strategii. Przejęcie LF.Group znacznie wzbogaci nasze zdolności dzięki integracji jej atutów technologicznych w naszej sieci handlowej” - powiedział David Stelzer, prezes Xsolla.

LF.Group dba o wspieranie łączności graczy za pomocą opracowywanych rozwiązań, przede wszystkim zaawansowanej technologii bota w ramach Discord, która ma kluczowe znaczenie dla ogłaszanego przejęcia. Technologia ta usprawnia interakcje i transakcje w społeczności graczy, co wpisuje się w strategię Xsolla, by wspierać twórców i wydawców gier, umożliwiając im skuteczne czerpanie dochodów z opracowywanych materiałów.

„Bardzo cieszymy się z możliwości wzbogacenia Xsolla o naszą technologię i wizję. Razem zamierzamy stworzyć bardziej połączone środowisko gier ułatwiające dokonywanie transakcji i wykraczające poza tradycyjne platformy, by objąć również najpopularniejsze serwisy komunikacyjne, takie jak WhatsApp” - powiedział Aleksiej Mojseenkow, prezez i współzałożyciel LF.Group.

Nawiązana współpraca skoncentruje się na rozwiązaniu handlowym Xsolla znanym jako Xsolla Mall. Ułatwia ono dystrybucję materiałów do gier za pośrednictwem spersonalizowanych sklepów influencerów oraz sklepów działających w modelu D2C. Celem współpracy jest rozszerzenie sieci pozyskiwania influencerów i zwiększenie dystrybucji artykułów wirtualnych i kodów do gier na całym świecie. Na kolejnych etapach integracji obie firmy zamierzają skoncentrować się na doświadczeniu użytkownika końcowego, aby zapewnić skuteczność i łatwość użytkowania opracowanych innowacji.

Więcej informacji na temat przejęcia można znaleźć na stronie: xsolla.pro/lfg.

Xsolla

Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc naszym partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio i innych miastach na całym świecie. Xsolla obsługuje główne tytuły gier, takie jak Valve, Twitch, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo i inne.

Więcej informacji na stronie: xsolla.com.

LF.GROUP

LF.Group opracowuje zestaw narzędzi obejmujący platformę internetową, bota LFG w środowisku Discord oraz aplikację mobilną. Wszystkie te rozwiązania mają jeden cel: zapewnić najprostszy sposób komunikowania się z innymi graczami mającymi podobne umiejętności i zainteresowania. Niezależnie od rodzaju najchętniej wybieranych gier, niektórzy gracze idealnie odpowiadają sobie pod względem stopnia zaawansowania gry i celów, które realizują w jej ramach. Narzędzia LFG uwzględniają wszystkie te kryteria i nie tylko.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240718798570/pl/

Źródło: Xsolla

KONTAKT:

Derrick Stembridge Globalny dyrektor ds. Public Relations

Xsolla e-mail: d.stembridge@xsolla.com

Źródło informacji: Business Wire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 19.07.2024, 10:46
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ