Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LOS ANGELES--(BUSINESS WIRE)-- Xsolla, globalna firma prowadząca działalność w obszarze handlu grami wideo, informuje o przejęciu, wiodącego dostawcy rozwiązań cyfrowych dla społeczności graczy. Ta strategiczna współpraca ma na celu przekształcenie sposobu interakcji twórców z odbiorcami gier oraz zarządzania transakcjami dokonywanymi na różnych platformach, zapewniając zaawansowaną technologię w celu poprawy doświadczeń zarówno twórcy, jak i gracza.
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20240718798570/pl/
„Inwestycje w technologie i dostarczanie innowacyjnych rozwiązań przyczyniających się do doświadczenia twórców gier ma kluczowe znaczenie w naszej strategii. Przejęcie LF.Group znacznie wzbogaci nasze zdolności dzięki integracji jej atutów technologicznych w naszej sieci handlowej” - powiedział David Stelzer, prezes Xsolla.
LF.Group dba o wspieranie łączności graczy za pomocą opracowywanych rozwiązań, przede wszystkim zaawansowanej technologii bota w ramach Discord, która ma kluczowe znaczenie dla ogłaszanego przejęcia. Technologia ta usprawnia interakcje i transakcje w społeczności graczy, co wpisuje się w strategię Xsolla, by wspierać twórców i wydawców gier, umożliwiając im skuteczne czerpanie dochodów z opracowywanych materiałów.
„Bardzo cieszymy się z możliwości wzbogacenia Xsolla o naszą technologię i wizję. Razem zamierzamy stworzyć bardziej połączone środowisko gier ułatwiające dokonywanie transakcji i wykraczające poza tradycyjne platformy, by objąć również najpopularniejsze serwisy komunikacyjne, takie jak WhatsApp” - powiedział Aleksiej Mojseenkow, prezez i współzałożyciel LF.Group.
Nawiązana współpraca skoncentruje się na rozwiązaniu handlowym Xsolla znanym jako Xsolla Mall. Ułatwia ono dystrybucję materiałów do gier za pośrednictwem spersonalizowanych sklepów influencerów oraz sklepów działających w modelu D2C. Celem współpracy jest rozszerzenie sieci pozyskiwania influencerów i zwiększenie dystrybucji artykułów wirtualnych i kodów do gier na całym świecie. Na kolejnych etapach integracji obie firmy zamierzają skoncentrować się na doświadczeniu użytkownika końcowego, aby zapewnić skuteczność i łatwość użytkowania opracowanych innowacji.
Więcej informacji na temat przejęcia można znaleźć na stronie: xsolla.pro/lfg.
Xsolla
Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc naszym partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio i innych miastach na całym świecie. Xsolla obsługuje główne tytuły gier, takie jak Valve, Twitch, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo i inne.
Więcej informacji na stronie: xsolla.com.
LF.GROUP
LF.Group opracowuje zestaw narzędzi obejmujący platformę internetową, bota LFG w środowisku Discord oraz aplikację mobilną. Wszystkie te rozwiązania mają jeden cel: zapewnić najprostszy sposób komunikowania się z innymi graczami mającymi podobne umiejętności i zainteresowania. Niezależnie od rodzaju najchętniej wybieranych gier, niektórzy gracze idealnie odpowiadają sobie pod względem stopnia zaawansowania gry i celów, które realizują w jej ramach. Narzędzia LFG uwzględniają wszystkie te kryteria i nie tylko.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240718798570/pl/
Źródło: Xsolla
KONTAKT:
Derrick Stembridge Globalny dyrektor ds. Public Relations
Xsolla e-mail: d.stembridge@xsolla.com
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 19.07.2024, 10:46 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |