Pobierz materiał i Publikuj za darmo

LOS ANGELES--(BUSINESS WIRE)-- Xsolla, globalna przewodnia firma prowadząca działalność w obszarze handlu grami wideo, ogłasza wprowadzenie innowacyjnego rozwiązania „lojalność jako usługa” z możliwością personalizacji, które ma pomóc twórcom gier w płynnej integracji nagród w procesach zakupu oferowanych przez nich gier. Rozwiązanie umożliwia twórcom zwiększenie wartości produktów w całym cyklu życia (LTV) i konwersję większej liczby graczy nieuiszczających opłat, pozwalając im zdobywać i wymieniać punkty, zwiększając zaangażowanie, zatrzymując więcej graczy i generując stałe dochody bez konieczności wprowadzania skomplikowanych ustawień. Programy lojalnościowe twórców można ustawić w sklepach D2C, sklepach internetowych i rozwiązaniu Xsolla Pay Station, aby umożliwić graczom bezproblemową realizację transakcji.
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250311789203/pl/
W przeciwieństwie do programów dostępnych na platformach zewnętrznych, rozwiązanie Xsolla gwarantuje, że pełna kontrola nad danymi użytkowników i relacjami z nimi pozostanie w rękach twórców, a jednocześnie zapewnia im specjalistyczne wytyczne i podpowiada najlepsze praktyki umożliwiające maksymalne zwiększenie efektywności. Program można całkowicie spersonalizować, dzięki czemu twórcy mogą dostosować nazewnictwo, ikony i ustawienia punktów lojalnościowych, aby odpowiadały tożsamości ich marki i zachowaniu graczy.
Dzięki następującym funkcjom twórcy mogą opracowywać programy odpowiadające ich konkretnym celom:
- nagrody w postaci zwrotu środków: możliwość zaoferowania graczom zwrotu części kosztów zakupu w postaci punktów, które można wymienić na zniżki podczas przyszłych zakupów;
- punkty lojalnościowe: możliwość sprzedaży artykułów, które gracze mogą zdobyć, wymieniając punkty płynnie zintegrowane z platformami D2C, takimi jak sklepy internetowe, aby użyć ich w ramach gier mobilnych, komputerowych i internetowych;
- przekrojowe programy lojalnościowe: wydawcy oferujący wiele gier mogą zintensyfikować wysiłki marketingowe, zapewniając graczom nagrody w całym swoim katalogu produktów;
- nagrody za osiągnięcie danego poziomu: sposób na zachęcenie graczy do osiągania kolejnych poziomów wydatków poprzez zapewnienie im nagród w postaci zniżek, materiałów lub spersonalizowanych upominków na start.
Funkcje te umożliwiają graczom wymianę punktów lojalnościowych na zniżki lub ekskluzywne materiały, bądź wykorzystanie ich do częściowego sfinansowania płatności, aby zyskać płynne i satysfakcjonujące doświadczenie z gier.
„Platformy koncentrują się na wypracowywaniu i pielęgnowaniu relacji w kontekście gier, jednak Xsolla pragnie zaoferować twórcom narzędzia, które pozwolą im stworzyć własne programy lojalnościowe wspierające procesy D2C - powiedział Chris Hewish, dyrektor ds. strategii w Xsolla. - Rozwiązanie to umożliwia twórcom zatrzymanie większej liczby graczy, zwiększenie dochodów i wypracowanie solidniejszych więzi z graczami, a wszystko to przy zachowaniu pełnej kontroli nad dynamiką programu lojalnościowego”.
Rozwiązanie „lojalność jako usługa” zostało opracowane pod kątem łatwej integracji za pośrednictwem konta wydawcy Xsolla, co eliminuje konieczność programowania i skraca czas wprowadzenia na rynek. Twórcy, którzy już teraz przyjmują płatności za pośrednictwem Pay Station, mają możliwość skorzystania z funkcji wprowadzenia rozwiązania w swoim sklepie, grze lub aplikacji za pomocą jednego kliknięcia.
Więcej informacji i możliwość rejestracji w celu utworzenia konta wydawcy: xsolla.pro/rws25las
Xsolla
Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio, Montrealu i innych miastach na całym świecie.
Więcej informacji można znaleźć na stronie xsolla.com.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250311789203/pl/
Źródło: Xsolla
KONTAKT:
Derrick Stembridge
wiceprezes ds. globalnej działalności public relations, Xsolla
e-mail: d.stembridge@xsolla.com
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 12.03.2025, 16:51 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |