Newsletter

Xsolla wprowadza lojalność jako usługę dla twórców gier, aby umożliwić nawiązywanie silniejszych więzi z graczami

12.03.2025, 16:51aktualizacja: 12.03.2025, 16:56

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Xsolla
Business Wire/Xsolla
Wsparcie twórców za pomocą narzędzi pozwalających zatrzymać więcej graczy, zwiększyć dochody i pogłębić zaangażowanie na własnych zasadach.

LOS ANGELES--(BUSINESS WIRE)-- Xsolla, globalna przewodnia firma prowadząca działalność w obszarze handlu grami wideo, ogłasza wprowadzenie innowacyjnego rozwiązania „lojalność jako usługa” z możliwością personalizacji, które ma pomóc twórcom gier w płynnej integracji nagród w procesach zakupu oferowanych przez nich gier. Rozwiązanie umożliwia twórcom zwiększenie wartości produktów w całym cyklu życia (LTV) i konwersję większej liczby graczy nieuiszczających opłat, pozwalając im zdobywać i wymieniać punkty, zwiększając zaangażowanie, zatrzymując więcej graczy i generując stałe dochody bez konieczności wprowadzania skomplikowanych ustawień. Programy lojalnościowe twórców można ustawić w sklepach D2C, sklepach internetowych i rozwiązaniu Xsolla Pay Station, aby umożliwić graczom bezproblemową realizację transakcji.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250311789203/pl/ 

W przeciwieństwie do programów dostępnych na platformach zewnętrznych, rozwiązanie Xsolla gwarantuje, że pełna kontrola nad danymi użytkowników i relacjami z nimi pozostanie w rękach twórców, a jednocześnie zapewnia im specjalistyczne wytyczne i podpowiada najlepsze praktyki umożliwiające maksymalne zwiększenie efektywności. Program można całkowicie spersonalizować, dzięki czemu twórcy mogą dostosować nazewnictwo, ikony i ustawienia punktów lojalnościowych, aby odpowiadały tożsamości ich marki i zachowaniu graczy.

Dzięki następującym funkcjom twórcy mogą opracowywać programy odpowiadające ich konkretnym celom:

  • nagrody w postaci zwrotu środków: możliwość zaoferowania graczom zwrotu części kosztów zakupu w postaci punktów, które można wymienić na zniżki podczas przyszłych zakupów;
  • punkty lojalnościowe: możliwość sprzedaży artykułów, które gracze mogą zdobyć, wymieniając punkty płynnie zintegrowane z platformami D2C, takimi jak sklepy internetowe, aby użyć ich w ramach gier mobilnych, komputerowych i internetowych;
  • przekrojowe programy lojalnościowe: wydawcy oferujący wiele gier mogą zintensyfikować wysiłki marketingowe, zapewniając graczom nagrody w całym swoim katalogu produktów;
  • nagrody za osiągnięcie danego poziomu: sposób na zachęcenie graczy do osiągania kolejnych poziomów wydatków poprzez zapewnienie im nagród w postaci zniżek, materiałów lub spersonalizowanych upominków na start.

Funkcje te umożliwiają graczom wymianę punktów lojalnościowych na zniżki lub ekskluzywne materiały, bądź wykorzystanie ich do częściowego sfinansowania płatności, aby zyskać płynne i satysfakcjonujące doświadczenie z gier.

„Platformy koncentrują się na wypracowywaniu i pielęgnowaniu relacji w kontekście gier, jednak Xsolla pragnie zaoferować twórcom narzędzia, które pozwolą im stworzyć własne programy lojalnościowe wspierające procesy D2C - powiedział Chris Hewish, dyrektor ds. strategii w Xsolla. - Rozwiązanie to umożliwia twórcom zatrzymanie większej liczby graczy, zwiększenie dochodów i wypracowanie solidniejszych więzi z graczami, a wszystko to przy zachowaniu pełnej kontroli nad dynamiką programu lojalnościowego”.

Rozwiązanie „lojalność jako usługa” zostało opracowane pod kątem łatwej integracji za pośrednictwem konta wydawcy Xsolla, co eliminuje konieczność programowania i skraca czas wprowadzenia na rynek. Twórcy, którzy już teraz przyjmują płatności za pośrednictwem Pay Station, mają możliwość skorzystania z funkcji wprowadzenia rozwiązania w swoim sklepie, grze lub aplikacji za pomocą jednego kliknięcia.

Więcej informacji i możliwość rejestracji w celu utworzenia konta wydawcy: xsolla.pro/rws25las

Xsolla

Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio, Montrealu i innych miastach na całym świecie.

Więcej informacji można znaleźć na stronie xsolla.com.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250311789203/pl/ 

Źródło: Xsolla

KONTAKT:

Derrick Stembridge

wiceprezes ds. globalnej działalności public relations, Xsolla

e-mail: d.stembridge@xsolla.com 

Źródło informacji: Business Wire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 12.03.2025, 16:51
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ