Pobierz materiał i Publikuj za darmo

LOS ANGELES-(BUSINESS WIRE)- Xsolla, globalna wiodąca firma prowadząca działalność w obszarze handlu grami wideo, poinformowała dzisiaj o uruchomieniu bezpośredniego rozwiązania płatniczego Xsolla Buy Button for Mobile Games, czyli przycisku zakupu zaprojektowanego z myślą o wsparciu twórców, umożliwiając im zachowanie większej części generowanych przychodów dzięki oszczędności tradycyjnych prowizji od zakupów.
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250507743678/pl/.
Dzięki rozwiązaniu Buy Button for Mobile Games twórcy mogą wstawiać bezpośrednie linki płatnicze w swoich grach, które przekierują użytkownika do procesu finalizacji zakupu w przeglądarce, wspomaganego rozwiązaniami Xsolla Web Shop i Xsolla Pay Station. Proces finalizacji zakupu obejmuje sprzedaż wirtualnych artykułów, walut i pakietów, zapewniając graczom komfortowe doświadczenie, a twórcom gier przynosząc oszczędności rzędu nawet 30% opłat od transakcji.
Teraz twórcy gier mogą szybko i prosto umieszczać zewnętrzne linki w swoich grach na urządzenia oparte na systemie iOS. Gdy gracz wybierze link, otworzy się uproszczony proces finalizacji zakupu w przeglądarce, umożliwiając bezpieczne, wstępnie uwierzytelnione i bezproblemowe dokonanie zakupu ulubionej gry w kilku prostych krokach. Co więcej, twórcy gier na urządzenia mobilne zyskują również dostęp do opcji synchronizacji katalogu, narzędzi lojalnościowych, spersonalizowanych ofert i opcji integracji niezbędnych do zarządzania ofertami prezentowanymi pod zewnętrznym linkiem niemal bez konieczności specjalnego programowania.
Najważniejsze zalety przycisku zakupu Xsolla:
- brak prowizji od transakcji: twórcy gier zyskują nawet 30% więcej przychodów dzięki oszczędności opłat od transakcji, ponoszą jedynie standardowe koszty przetwarzania płatności;
- wdrażanie: twórcy gier mogą uwzględniać linki do zewnętrznych systemów płatniczych w aplikacjach bez ingerencji ze strony platformy;
- bezproblemowy proces zakupu w jednym kroku: gracze mogą kupować określone elementy bezpośrednio w ramach ofert prezentowanych w grach, korzystając z metody automatycznego wypełnienia danych i jednego etapu płatności, aby szybko i łatwo sfinalizować proces zakupu w grze;
- uproszczenie kwestii podatkowych i zgodności z przepisami: zarejestrowanym podmiotem sprzedającym jest Xsolla, która zajmuje się obliczeniem globalnych obciążeń podatkowych, poborem podatku i odprowadzeniem odpowiedniej kwoty na cele podatkowe. Nie ma konieczności korzystania z rozwiązań podatkowych innych podmiotów;
- programy lojalnościowe i nagrody dla graczy: możliwość utrzymania większej liczby zaangażowanych użytkowników za pomocą programów lojalnościowych i spersonalizowanych opcji nagród powiązanych z zachowaniem gracza w grze, zarówno w aplikacji, jak i online. Ta funkcja umożliwia również wydawanie przedpłaconych kart podarunkowych oraz integrację funkcji kontroli rodzicielskiej w ramach wszystkich zakupów;
- synchronizacja LiveOps: możliwość dostosowania promocji internetowych do zdarzeń w grze, treści o charakterze sezonowym i istotnych etapów rozgrywek osiąganych przez graczy, aby zmaksymalizować znaczenie i wpływ prezentowanych im ofert;
- kontrola rodzicielska i karty podarunkowe: wbudowana funkcja kontroli rodzicielskiej i możliwość tworzenia kart podarunkowych są dostępne na całym świecie;
- sprzedaż za pośrednictwem wielu kanałów: możliwość czerpania zysków nie tylko w aplikacji, ale również w szerszym środowisku internetowym, w serwisach Discord, Telegram oraz innych kanałach społecznościowych używanych przez graczy do kontaktu.
„Przycisk zakupu jest dostępny już dziś za pośrednictwem Xsolla Web Shop - powiedział Chris Hewish, dyrektor ds. strategii w Xsolla. - Twórcy mogą dokonać rejestracji za pomocą konta wydawcy Xsolla, użyć błyskawicznego szablonu Web Shop i utworzyć swoje linki w kilka minut bez potrzeby specjalnego programowania. To nowe rozwiązanie stanowi kolejny wyraz zobowiązania firmy Xsolla na rzecz tworzenia elastycznych narzędzi handlowych o zasięgu globalnym, które umożliwiają twórcom gier osiąganie sukcesów i zwiększanie skali prowadzonej działalności na wielu platformach”.
Rozwiązanie stanowi prawdziwy przełom, zapewniając twórcom gier mobilnych kontrolę nad zyskami z gier, umożliwiając budowanie bliższych relacji z graczami oraz wspierając rozwój działalności w perspektywie długoterminowej bez uprzednich ograniczeń.
Instrukcja integracji Web Shop: xsolla.pro/webshop-integration
Instrukcja integracji Buy Button for Mobile Games: xsolla.pro/buybutton
Instrukcja integracji Mobile SDK: youtu.be/Aj6gtHw5BFQ
Zobacz filmik: youtu.be/Aj6gtHw5BFQ
Xsolla
Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio, Montrealu i innych miastach na całym świecie.
Więcej informacji można znaleźć na stronie xsolla.com.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20250507743678/pl/
Źródło: Xsolla
Kontakt:
Derrick Stembridge
Wiceprezes ds. Globalnej Działalności Public Relations, Xsolla
e-mail: d.stembridge@xsolla.com
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.05.2025, 17:19 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |