Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LOS ANGELES -- (BUSINESS WIRE) -- Xsolla, firma zajmująca się handlem grami wideo, wprowadziła Xsolla Web Shop 2.0. Od czasu skupienia się przez firmę Xsolla na monetyzacji sieci w 2021 r., wprowadziła ona ponad 210 sklepów Web Shop dla wiodących studiów mobilnych z całego świata reprezentujących różne gatunki. Polegając na tym rozległym doświadczeniu, Xsolla zaczęła budować nową, innowacyjną wersję swojego flagowego rozwiązania, jakim jest Web Shop, zaprojektowanego, aby pomóc twórcom gier mobilnych w opracowaniu strategii monetyzacji bezpośrednio skierowanych do konsumenta, aby zwiększyć przychody poprzez motywowanie graczy do płatności przez Internet.
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20240305977044/pl/
„Xsolla Web Shop 2.0 stanowi świadectwo naszego zobowiązania do rozwoju wraz ze zmieniającymi się potrzebami branży gier mobilnych. Ta innowacja wynika z uruchomienia ponad 200 sklepów Web Shop, w tym dla 40 ze 100 najlepiej zarabiających gier mobilnych na świecie. To rozległe zastosowanie w świecie rzeczywistym wraz z informacjami zwrotnymi od klientów miało kluczowe znaczenie dla rozwinięcia naszego rozwiązania Web Shop dla gier mobilnych. Nadal skupiamy się na faktycznych potrzebach rynkowych i zapewniamy dostosowane do potrzeb rozwiązania, co wyróżnia nas na tle branży - powiedział David Stelzer, prezes Xsolla. - Xsolla Web Shop jest naszą innowacją strategiczną w celu zaspakajania zmieniających się potrzeb branży gier mobilnych. Zwracając uwagę na personalizację na poziomie użytkownika i natychmiastowe uruchomienie sklepu internetowego, wspieramy twórców w nawiązywaniu kontaktu z graczami i maksymalizacji ich dochodów”.
W ramach tej edycji firma Xsolla udostępnia rozwiązanie Instant Web Shop, oparty na szablonie sklep internetowy, w pełni obsługujący zakupy online w ciągu zaledwie 24 godzin. To szybkie do wdrożenia narzędzie umożliwiające natychmiastowe generowanie dochodów zwiększa świadomość użytkowników na temat zalet zakupów dokonywanych przez Internet. W ramach następnego kroku, po potwierdzeniu hipotezy wartości, twórcy mogą zbudować kompleksowy system LiveOps z narzędziami Web Shop LiveOps do zarządzania sprzedażą.
Funkcje Xsolla Web Shop 2.0:
- Zaawansowane narzędzia LiveOps: obejmują testy A/B, specjalne oferty, oferty dotyczące pierwszego zakupu, sekretne promocje w sklepie, kupony, kody promocyjne oraz oferty ograniczone czasowo i liczbowo. Narzędzia te umożliwiają twórcom zapewnianie użytkownikom cennych doświadczeń.
- Personalizacja i zaangażowanie: dzięki spersonalizowanym ofertom, zniżkom, premiom, programowi lojalnościowemu i systemowi nagród twórcy mogą istotnie zwiększyć zaangażowanie i lojalność graczy.
- Wytyczne i wsparcie ekspertów: Xsolla zapewnia wytyczne ekspertów w nawigowaniu po zawiłościach zarządzania sklepem internetowym, umożliwiając partnerom maksymalizację ich zysków.
- Usprawniona ścieżka użytkownika: bezproblemowe płatności za jednym kliknięciem dzięki portfelowi Xsolla Wallet, PWA (progresywnej aplikacji internetowej) i uwierzytelnianiu Deeplink.
Zbliżające się wdrożenie aktu o rynkach cyfrowych w dniu 6 marca stanowi kolejny ważny krok w przejściu rynku w kierunku swobody cyfrowego e-handlu. Obecny stan alternatywnego systemu płatności wewnątrz aplikacji nie oferuje elastyczności lub prawdziwie obniżonej stawki dla twórców gier, co sprawia, że Web Shop jest najlepszą metodą zapewniającą sukces w branży gier mobilnych.
Więcej informacji o rozwiązaniu Xsolla Web Shop 2.0 i jego funkcjach można znaleźć na stronie: xsolla.pro/webshop-2
Xsolla
Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc naszym partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio i innych miastach na całym świecie. Xsolla obsługuje główne tytuły gier, takie jak Valve, Twitch, Roblox, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo i inne.
Więcej informacji można znaleźć na stronie: xsolla.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240305977044/pl/
Źródło: Xsolla
KONTAKT:
Derrick Stembridge
Globalny dyrektor ds. public relations, Xsolla
e-mail: d.stembridge@xsolla.com
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 07.03.2024, 09:27 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |