Newsletter

Young Living awansuje Irvina Bishopa Jr. na stanowisko wiceprezesa wykonawczego w zakresie planowania strategicznego i rozwoju cyfrowego

23.04.2019, 10:58aktualizacja: 23.04.2019, 10:58

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wiceprezes przewodzi innowacji w zakresie cyfrowym przez kontynuację zobowiązania marki Young Living do wyznaczania i utrzymywania standardów branżowych.

LEHI, Utah, 20 kwietnia 2019 r. /PRNewswire/ -- Firma Young Living Essential Oils, światowy lider w branży olejków eterycznych, ogłosiła awans Irvina Bishopa Jr. na stanowisko wiceprezesa wykonawczego w zakresie planowania strategicznego i rozwoju cyfrowego. Na nowym stanowisku Irvin będzie przewodził działaniom Young Living w zakresie aktualizacji wizerunku cyfrowego firmy i usprawni zarządzanie oraz dostosowanie strategiczne w całym przedsiębiorstwie.

„Irvin sprawdził się w rolach przywódczych w naszej firmie. Jego zdolności w tym zakresie były kluczowe w zapewnianiu płynnego doświadczenia zakupowego w trakcie zeszłorocznego rekordowo dużego ruchu w Czarny Piątek – skomentował Jared Turner, prezes i główny dyrektor wykonawczy Young Living. – Irvin odegrał bardzo ważną rolę w projektowaniu płynnego środowiska rejestracyjnego w sieci i wdrażaniu innowacyjnych ulepszeń dla nowych członków” – dodał prezes.

Irvin, który dołączył do Young Living w 2018 r. jako starszy wiceprezes do spraw strategii cyfrowej, ma na swoim koncie ponad 20 lat doświadczenia w marketingu cyfrowym, analityce konsumentów i technologii. Odkąd zaczął pracę w firmie przewodził automatyzacji cyfrowej globalnych promocji i rozbudował zestaw narzędzi dla dystrybutorów oraz poprawił reputację firmy w mediach społecznościowych.

Przed objęciem stanowiska w Young Living Irvin odpowiedzialny był za nagradzane innowacje w wielu znanych markach, w tym w Coca-Cola Company i AT&T. Jako dyrektor informatyki marketingu cyfrowego w Coca-Cola przewodził kampaniom marketingowym przy okazji wydarzeń takich, jak Puchar Świata FIFA, Igrzyska Olimpijskie i Super Bowl. Pasją Irvina jest zapewnianie spójnej pracy zespołowej przez skupienie na rozwoju poszczególnych pracowników, otwartą komunikację, jasną, współdzieloną wizję i krzewienie pozytywnego środowiska pracy.

„Young Living to firma, która wdraża to, co propaguje – skomentował Irvin. – Jest to jedna z niewielu firm, która raz po raz potwierdza zobowiązanie do zachowania zdrowia i dobrego samopoczucia. Z przyjemnością wyglądam realizacji i przebicia wyzwań zobowiązania 5x5, zakładającego ekspansję na pięć nowych rynków każdego roku i dodanie 5 milionów nowych członków w ciągu najbliższych pięciu lat” – dodał wiceprezes.

Więcej na temat międzynarodowej kadry zarządzającej Young Living można dowiedzieć się na stronie YoungLiving.com.

O Young Living Essential Oils

Marka Young Living Essential Oils, LC z siedzibą w Lehi w stanie Utah jest światowym liderem w branży olejków eterycznych oferujących najwyższej jakości produkty na rynku. Young Living poważnie podchodzi do roli lidera w branży i wyznacza standardy poprzez własne zobowiązanie do zachowania jakości Seed to Seal® obejmujące trzy kluczowe filary: pozyskiwanie, naukę i standardy. To te wytyczne wspierają Young Living w ochronie planety i zapewnianiu czystych, autentycznych produktów, dających klientom pewność w użyciu i dzieleniu się nimi z rodziną i znajomymi. Produkty marki Young Living, które powstają z surowców pochodzących z upraw firmy, farm partnerów oraz certyfikowanych dostawców, nie tylko pozwalają zachować zdrowy tryb życia, ale także dają możliwości ponad pięciu milionom członków z całego świata w zakresie odnalezienia poczucia celu i dobrego życia przez dostosowanie pracy do wartości i pasji. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie YoungLiving.com, obserwując @younglivingeo w serwisie Twitter lub Facebook.

Źródło: Young Living Essential Oils

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/874590/Young_Living_Essential_Oils_Irvin_Bishop_Jr.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/323110/Young_Living_Essential_Oils_Logo.jpg  

KONTAKT:

e-mail: prinquiries@youngliving.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 23.04.2019, 10:58
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii