Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LEHI, Utah, 1 lipca 2019 r. /PRNewswire/ - Firma Young Living Essential Oils, światowy lider w branży olejków eterycznych, ogłosiła dziś nawiązanie współpracy z nową farmą na Filipinach: farmą kokosową Kalipay. Farma kokosowa Kalipay przyczynia się do zmian w lokalnej społeczności przez dawanie możliwości mieszkańcom i ochronę środowiska.
Ponieważ odpowiedzialność społeczna jest ważnym elementem filozofii farmy kokosowej Kalipay, farma każdego roku przekazuje środki na rzecz fundacji Lao, organizacji non-profit, która zajmuje się zwiększaniem możliwości wśród mniej uprzywilejowanych mieszkańców Filipin przez edukację, szkolenia i kształtowanie wartości. Poza wspieraniem fundacji Lao farma sponsoruje także dzieci lokalnych rolników pracujących z kokosem w uzyskiwaniu wiedzy z zakresu elektromechaniki. Działania te pozwalają na przełamanie cyklu ubóstwa i danie możliwości nowemu pokoleniu. Do tej pory farma zasponsorowała edukację 84 uczniów.
Farma kokosowa Kalipay wykorzystuje zieloną chemię, nową dyscyplinę, która polega na optymalizacji wykorzystania zasobów i minimalizacji odpadów. Opierając się na przekonaniu, że każdy krok w procesie się liczy, farma wdraża nowe praktyki w celu ograniczenia negatywnego wpływu do niezbędnego minimum.
„W Young Living już dawno temu podjęliśmy decyzję, na którą nie odważyłoby się wiele firm: przedkładamy misję nad zyski – skomentowała Lauren Walker, główna dyrektor łańcucha dostaw w Young Living Essential Oils. – Jest wiele sposobów, na które moglibyśmy pozyskiwać olej kokosowy do naszych produktów, sposobów prostszych lub tańszych. Farma kokosowa Kalipay wyróżnia się jako zrównoważone źródło kokosa. Wybraliśmy farmę kokosa Kalipay ponieważ podziela ona nasze wartości społeczności i zrównoważonego podejścia należące do naszego zobowiązania 5x5”– dodała dyrektor.
Każdy produkt marki Young Living, który wykorzystuje olej kokosowy pozyskany z farmy kokosa Kalipay przyczynia się do umożliwienia edukacji dzieci i ochrony środowiska. Firma Young Living będzie nawiązywać współpracę z większą liczbą farm podobnych do Kalipay, które to wspierają lokalne społeczności i wdrażają zrównoważone praktyki.
Więcej na temat farmy kokosa Kalipay można dowiedzieć się na stronie YoungLiving.com.
O Young Living Essential Oils
Marka Young Living Essential Oils, LC z siedzibą w Lehi w stanie Utah jest światowym liderem w branży olejków eterycznych oferujących najwyższej jakości produkty na rynku. Young Living poważnie podchodzi do roli lidera w branży i wyznacza standardy poprzez własne zobowiązanie do zachowania jakości Seed to Seal® obejmujące trzy kluczowe filary: pozyskiwanie, naukę i standardy. To te wytyczne wspierają Young Living w ochronie planety i zapewnianiu czystych, autentycznych produktów, dających klientom pewność w użyciu i dzieleniu się nimi z rodziną i znajomymi. Produkty marki Young Living, które powstają z surowców pochodzących z upraw firmy, farm partnerów oraz certyfikowanych dostawców, nie tylko pozwalają zachować zdrowy tryb życia, ale także dają możliwości ponad 6 milionom członków z całego świata w zakresie odnalezienia poczucia celu i dobrego życia przez dostosowanie pracy do wartości i pasji. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie YoungLiving.com, obserwując @younglivingeo w serwisie Twitter lub Facebook.
Kontakt z mediami: Zapytania medialne należy kierować pod adres prinquiries@youngliving.com.
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/844564/25YearsYoung_2019.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/323110/Young_Living_Essential_Oils_Logo.jpg
Źródło: Young Living Essential Oils
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 01.07.2019, 17:20 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Bezpieczeństwo jest największym luksusem - światowa premiera flagowego modelu Chery TIGGO 9
- 23.12.2024, 13:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
FPP: paragonowa biurokracja kontra cyfrowa rzeczywistość
Pracownicy i pracodawcy muszą gromadzić papierowe paragony, by udokumentować wydatki na posiłki w ramach benefitów żywieniowych, mimo że firmy od dawna stosują znacznie prostszy i nowocześniejszy mechanizm kontroli. Ten zbędny – zdaniem FPP, wymóg szczególnie kontrastuje z podejściem państwa do innych świadczeń społecznych, gdzie beneficjenci nie muszą w jakikolwiek sposób dokumentować swoich wydatków. Federacja Przedsiębiorców Polskich apeluje o naprawę tych przestarzałych przepisów.- 23.12.2024, 12:52
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Federacja Przedsiębiorców Polskich
-
Image
Prezes Taurona: dystrybucja to rdzeń biznesowy naszej firmy (komentarz ekspercki) PAP
Osiągnięcie neutralności klimatycznej w 2040 roku, 60 mld zł inwestycji w segment dystrybucyjny i ponad 6 GW mocy zainstalowanych w odnawialnych źródłach i magazynach energii do 2035 roku - to kluczowe elementy nowej strategii Grupy TAURON na lata 2025-2035. „Zainwestujemy bardzo dużo pieniędzy w dystrybucję. To rdzeń biznesowy naszej firmy, który ma ogromny wpływ na rozwój regionów, gospodarki. Mocno stawiamy na ten segment” - podkreślił Grzegorz Lot, prezes TAURON Polska Energia.- 23.12.2024, 12:19
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom