Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Drugi kwartał 2025 roku to trzeci z kolei ze wzrostami 100% w wolumenach dostaw ORLEN Paczki. Z usługi skorzystało już 40% kupujących online w Polsce. Usługa jest systematycznie rozbudowywana m.in. o infrastrukturę logistyczną, co pozwoli jeszcze sprawniej odpowiadać na rosnące oczekiwania klientów. Do końca roku sieć powiększy się do prawie 8 tysięcy automatów paczkowych, dzięki czemu ORLEN Paczka dotrze do nowych klientów.
„Dla nas to ogromna satysfakcja, że miliony Polaków wybierają ORLEN Paczkę przy realizacji zakupów online. Potwierdza to skuteczność naszych działań - dostarczamy paczki w jeden dzień do blisko zlokalizowanych punktów, a klienci są zadowoleni z jakości usługi, o czym świadczy wysoki wskaźnik satysfakcji NPS na poziomie 80 punktów. To olbrzymie zobowiązanie, które jako marka spełniamy, projektując coraz lepsze doświadczenie klientów” - mówi Olaf Furmanek, dyrektor marketingu i komunikacji ORLEN Paczki.
ORLEN Paczka wprowadza rozwiązania, które przyspieszają dostawy. Uruchomienie sobotnich dostaw do całej sieci odbiorczej pozytywnie wpłynęło na doświadczenia zakupowe kupujących, skracając czas oczekiwania na paczkę w weekend. Od czerwca e-sklepy zyskały możliwość nadawania paczek w soboty z dostawą już w poniedziałek.
Rozszerzaniu zasięgu towarzyszy intensyfikacja działań promocyjnych. Do końca lipca trwa kampania z programem VITAY, w ramach której klienci otrzymują 200 punktów VITAY za każdą przesyłkę odebraną ORLEN Paczką. Łączna pula punktów wynosi aż 50 milionów.
Dodatkowe promocje dostępne są w wielu sklepach internetowych, z którymi ORLEN Paczka realizuje wspólne działania marketingowe. Marka zachęca także użytkowników korzystających z usługi Allegro Delivery do wyboru ORLEN Paczki jako kanału dostawy.
W ramach działań komunikacyjnych i promocyjnych ORLEN Paczka pojawia się w przestrzeni miejskiej. Automat paczkowy marki był obecny na Rynku Głównym w Krakowie podczas Pucharu Świata we wspinaczce sportowej. ORLEN Paczka pojawi się na Jarmarku Dominikańskim w Gdańsku, umożliwiając łatwe nadawanie paczek z jarmarkowymi zakupami.
Źródło informacji: ORLEN Paczka
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 17.07.2025, 10:11 |
Źródło informacji | ORLEN Paczka |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Firmy protestują przeciwko nowemu podatkowi
734 firmy podpisały petycję skierowaną do prezydenta Karola Nawrockiego w ramach protestu przeciw pomysłom rządu na nowy podatek ekologiczny. Chodzi o projekt związany z opakowaniami i odpadami opakowaniowymi, krytykowany za centralizację systemu, wysokie opłaty dla przedsiębiorców i brak gwarancji skuteczności recyklingu odpadów.- 01.09.2025, 13:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Eko Cykl Organizacja Odzysku Opakowań SA
-
Image
ORLEN Paczka ma już 14 tysięcy punktów odbioru
Sieć ORLEN Paczki przekroczyła 14 tysięcy punktów odbioru, z czego 7 tysięcy stanowią automaty paczkowe. Z usługi skorzystało ponad 10 milionów klientów, a tylko w pierwszym półroczu 2025 roku liczba nadanych paczek podwoiła się. Dzięki dynamicznemu rozwojowi ORLEN Paczka umacnia swoją pozycję wśród liderów rynku dostaw e-commerce.- 01.09.2025, 12:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ORLEN Paczka
-
Image
Blackview prezentuje linię produktów nowej generacji o wzmocnionej konstrukcji podczas targów IFA 2025
- 01.09.2025, 10:11
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ