Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Telematyka bada jak jeżdżą kierowcy
Wiener postawił sobie za cel propagowanie bezpiecznych zachowań na drodze, które mają wejść w nawyk kierowcom. W związku z tym aplikacja wykorzystuje telematykę, która pozwala lepiej zrozumieć zachowania użytkowników. Za każdą podróż samochodem kierowcy otrzymają ocenę łączną, na którą składa się 5 elementów bezpiecznej jazdy, czyli niekorzystanie z telefonu, prędkość, hamowanie, przyspieszanie oraz pokonywanie zakrętów.
Ocena poszczególnych jazd przekłada się na łączną ocenę kierowcy. Każda podróż, jak również ocena łączna kierowcy, zawiera się w przedziale 0-100 punktów. Im więcej punktów, tym lepszy wynik, a co za tym idzie – wyższa nagroda pieniężna.
#bądźbardziej bezpieczny, oszczędny, ekologiczny
Akcji towarzyszy przesłanie #bardziej. Wiener chce pokazywać, że bezpieczny, oszczędny i ekologiczny styl jazdy po prostu się opłaca.
„Aplikacja telematyczna to rozwiązanie, które ma szansę realnie zwiększyć bezpieczeństwo na polskich drogach, stąd pomysł na projekt Wiener DRIVE. Zachęcamy naszych klientów do udziału w wyzwaniach, które systematycznie pojawiają się w aplikacji. Za każde ukończone wyzwanie kierowca otrzymuje odznakę i specjalny tytuł. Wierzymy, że zdobyta wiedza przełoży się na odpowiedzialne zachowania podczas podróży, a ekologiczna jazda pozwoli walczyć ze zmianami klimatycznymi” – mówi Wojciech Gałczyński, dyrektor Biura Sprzedaży Ubezpieczeń Detalicznych Wienera.
Wiener DRIVE analizuje przejechane trasy, pokazuje w których momentach przekroczyliśmy prędkość lub zbyt ostro weszliśmy w zakręt. Dzięki przyznawanym punktacjom za przejazd, kierowca będzie mógł zmieniać swoje zachowania i poprawiać styl jazdy. Zwiększając bezpieczeństwo staje się bardziej świadomym użytkownikiem dróg i może zyskać nawet 30% składki ubezpieczenia, a pierwsza wypłata następuje już po 9 miesiącach od rozpoczęcia korzystania z aplikacji.
Bezpieczni w razie wypadku
Wiener DRIVE wyposażona jest w funkcję „SOS”, która w razie wypadku lub awarii pojazdu przyśpieszy kontakt z assistance. Podczas nagłego zdarzenia aplikacja samodzielnie wykryje silne uderzenie, o czym poinformuje Wienera. Infolinia skontaktuje się z ubezpieczycielem, a gdy trzykrotnie nie odbierze telefonu, na miejsce wyśle pomoc.
Wiener rozszerzył podstawowy pakiet assistance, w którym zostały zwiększone limity holowania i liczba dób wypożyczenia samochodu zastępczego. Ponadto w ramach wykupionego ubezpieczenia kierowca może liczyć na wsparcie takie jak: holowanie, dostarczenie paliwa, pomoc techniczna, wymiana kół lub odpalenie samochodu. Ubezpieczony łatwo zgłosi także szkodę komunikacyjną. Ekologiczna jazda przyczyni się do zmniejszenia kosztów eksploatacyjnych oraz ograniczy spalanie paliwa.
Więcej informacji na temat Wiener DRIVE można znaleźć na stronie: wiener.pl/drive.
Źródło informacji: Wiener
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 03.10.2023, 11:00 |
Źródło informacji | Wiener |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT