Newsletter

Zielone herbaty Oi Ocha firmy ITO EN wkrótce dostępne w Walmarcie

30.07.2019, 18:27aktualizacja: 30.07.2019, 18:27

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

ITO EN
ITO EN
Dwa smaki pojawią się w sklepach w całych Stanach Zjednoczonych w październiku.

NOWY JORK - (BUSINESS WIRE) - ITO EN (North America) INC., światowy lider w zakresie produkcji zielonej herbaty i innowacyjnych zdrowych napojów, ogłosił dzisiaj, że gotowe do spożycia zielone herbaty marki Oi Ocha będą wkrótce dostępne w sklepach Walmart w całych Stanach Zjednoczonych. Mające pojawić się w sklepach w październiku br. dwa smaki bez dodatku cukru – zielona herbata Oi Ocha premium firmy ITO EN, jedna z najlepiej sprzedających się marek w Japonii, oraz zielona herbata jaśminowa, popularna zielona herbata zawdzięczająca swój aromat kwiatom jaśminu. Wielokrotnie nagradzane herbaty ITO EN, cenione za naturalny, łagodny i szlachetny smak, parzone autorską metodą opracowaną przez ITO EN z wykorzystaniem całych liści herbaty bez sztucznych dodatków, aromatów, barwników, proszków czy koncentratów. Prawdziwe, orzeźwiające herbaty posiadające certyfikat „produkt wolny od GMO” zawierają naturalne przeciwutleniacze katechinowe, naturalną witaminę C (kwas askorbinowy) i zero kalorii. Herbaty sprzedawane są w nadające się do recyklingu wygodne butelki PET o pojemności 16,9 fl. oz (ok. 0,5 l).

Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna wersja jest dostępna tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20190730005425/en/

„W sytuacji rosnącej liczby konsumentów poszukujących naturalnych i zdrowych napojów bardzo się cieszymy, że herbaty Ito En znajdą się w sklepach sieci Walmart w całym kraju – powiedział Jim Hoagland, dyrektor ds. operacyjnych ITO EN (North America) INC. - Dzięki temu, że Walmart wychodzi naprzeciw rosnącemu zainteresowaniu konsumentów autentycznymi i zdrowymi produktami wysokiej jakości, jesteśmy przekonani, że nasze naturalne zielone herbaty bez dodatku cukru doskonale sprawdzą się w sieci Walmart i będą cieszyć się uznaniem jej klientów”.

Marka Oi Ocha odnotowała gwałtowny wzrost na rynku USA w związku z rosnącym zapotrzebowaniem konsumentów na autentyczne i zdrowsze napoje na rynkach delikatesowych i głównych oraz usług gastronomicznych. Współpraca z Walmartem nie tylko zwiększy świadomość marki ITO EN wśród konsumentów i poszerzy dystrybucję jej produktów, ale również zapewni dostęp do zdrowszych napojów dla konsumentów. Przy rosnącej popularności zielonej herbaty związanej z jej właściwościami zdrowotnymi i napojów bez dodatku cukru niesłodzone herbaty Oi Ocha stanowią idealne uzupełnienie codziennej diety.

Firma ITO EN jest szczególnie znana ze swojego zaangażowania w rozwój wiedzy fachowej i zrównoważonych praktyk w zakresie produkcji herbaty, co znajduje odzwierciedlenie we wszystkich odznaczanych licznymi nagrodami markach firmy. Firma, mająca ponad 50-letnie doświadczenie w produkcji herbaty, stawia na autentyczność i zachowanie dziedzictwa kulturalnego przy jednoczesnym wprowadzaniu innowacji na skalę światową w zakresie wytwarzania herbaty i napojów.

Firma ITO EN znalazła się na zaszczytnym 18. miejscu w stworzonym przez magazyn Fortune rankingu 50 najlepszych firm, które wywarły ważny wpływ na społeczeństwo i środowisko za sprawą swojej strategii osiągania zysku i prowadzonych działań. Ponadto firma została odznaczona nagrodą za zrównoważony rozwój za swój program recyklingu zużytych liści herbaty, tworząc innowacyjne produktu z przyjaznej dla środowiska syntetycznej żywicy wytworzonej z takich liści. Więcej informacji o ITO EN i jej produktach znajduje się na stronie www.itoen.com.

ITO EN

ITO EN (North America) INC., podmiot zależny ITO EN (Japan) LTD., jest innowacyjnym liderem w branży napojów zajmującym się wytwarzaniem autentycznych produktów zgodnych z pięcioma wyznawanymi przez firmę zasadami, zgodnie z którymi jej produkty mają być naturalne, zdrowe, bezpieczne, dobrze zaprojektowane i smaczne. Firma ITO EN, posiadająca ponad 50 lat doświadczenia na rynku w Japonii, stawia na autentyczność, dbając o swoje dziedzictwo kulturowe przy jednoczesnym wprowadzaniu innowacji na skalę światową, dzięki czemu ITO EN zyskało w Japonii czołową pozycję wśród producentów zielonej herbaty z cieszącymi się uznaniem markami, takimi jak TEAS’ TEA Organic®, Oi Ocha®, ITO EN Shots® i matcha LOVE®. Silne zaangażowanie ITO EN w kwestie społeczne i środowiskowe przejawia się we współpracy firmy z regionalnymi rolnikami i organami rządowymi w celu ożywienia lokalnej gospodarki, rozwoju zrównoważonych praktyk w zakresie zaopatrzenia oraz tworzeniu hodowli herbaty nowej generacji. Więcej informacji o ITO EN można znaleźć na stronie www.itoen.com. Polub nas na Facebooku lub obserwuj nas na Twitterze i Instagramie.

Wersja źródłowa informacji na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190730005425/en/

Multimedia:

Zdjęcie - Oi Ocha i zielona herbata jaśminowa ITO EN. (Zdjęcie: Business Wire)

Logo

Źródło: ITO EN (North America) INC.

KONTAKT:

Rona Tison

ITO EN (North America) INC.

tel. 707-327-6413

e-mail: rtison@itoen.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 30.07.2019, 18:27
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ