Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zespół konsultantów Conversion rozpoczął współpracę z Vattenfall Sales Poland, spółką z Grupy Tauron (największy polski dostawca energii). Celem rozpoczętej współpracy jest ustrukturyzowanie prowadzonej przez przedsiębiorstwo działalności online oraz wykształcenie trwałych procesów analitycznych obejmujących gromadzenie, przetwarzanie i analizowanie danych, generowanych przez spółkę w ramach działalności online.
"Liczymy na to, że wdrożenie analityki internetowej pozwoli nam w długim okresie zwiększyć efektywność naszej działalności online, że dzięki temu będziemy w stanie ograniczyć towarzyszące jej ryzyko" - mówi Paweł Szczepaniec, nadzorujący proces wdrożeniowy po stronie Vattenfall Sales Poland.
W ramach wdrożenia, konsultanci Conversion przygotują mapę procesów, obrazującą działalność online, prowadzoną przez spółkę - dzięki temu możliwe będzie określenie, w którym miejscu działalności generowane są dane oraz gdzie występuje zapotrzebowanie na informacje.
Następnie zespół Conversion dobierze i skonfiguruje odpowiednie narzędzia do gromadzenia i przetwarzania danych. Na potrzeby poszczególnych członków organizacji stworzone zostaną również indywidualne pulpity menedżerskie, pozwalające na dostęp do najważniejszych z punktu widzenia danej osoby informacji.
Wspólnie z przedstawicielami Vattenfall Sales Poland, wypracowany zostanie również zestaw Kluczowych Wskaźników Wydajności (ang. Key Performance Indicators, KPIs) - metryk, opartych na celach biznesowych spółki, których analiza będzie dostarczała informacji na temat efektywności poszczególnych aspektów działalności online, prowadzonej przez spółkę.
Przedstawiciele Vattenfall Sales Poland otrzymają także od Conversion wsparcie w okresie powdrożeniowym.
"W trakcie wdrożenia i wsparcia po jego zakończeniu zadbamy wspólnie o trzy filary analityki internetowej: zasoby ludzkie, narzędzia i procesy. Dzięki projektowi uda się zwiększyć efektywność działań online, a osoby zarządzające otrzymają efektywne wsparcie przy podejmowaniu decyzji" - powiedział Mariusz Michalczuk, który w Conversion odpowiada za projekty wdrożeń analityki internetowej.
Grupa Tauron to wiodąca polska firma energetyczna, zajmująca się produkcją, dystrybucją i sprzedażą energii cieplnej oraz elektrycznej. Vattenfall Sales Poland to jedna z dwóch spółek Grupy odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing energii na terenie naszego kraju. Więcej informacji znajduje się na stronie: http://www.vattenfall.pl.
Conversion to pierwsza w Polsce firma specjalizująca się w optymalizacji konwersji i analityce internetowej. Konsultanci pracujący dla Conversion to certyfikowani przez Google analitycy (Google Qualified Individuals) oraz członkowie Stowarzyszenia Analityki Internetowej (Web Analytics Association), których wiedza i doświadczenie zbudowane zostały podczas projektów biznesowych dla międzynarodowych korporacji i polskich spółek akcyjnych. Więcej informacji znajduje się na stronie: http://www.conversion.pl/.
Logo dostępne pod adresem: http://www.siz.pap.pl/palio/html.run?_Instance=cms_siz.pap.pl&_PageID=4&_hrefZdj=20120220_747204808_conversion.jpg&_CheckSum=-2006541080
KONTAKT:
tel. (22) 349 26 35
e-mail: kontakt@conversion.pl
www.conversion.pl
Źródło informacji: Conversion
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 21.02.2012, 12:04 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |