Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Do 17 czerwca br. młodzi polscy przedsiębiorcy działający w obszarze designu i mody mogą przesyłać zgłoszenia do międzynarodowego konkursu Young Creative Entrepreneur - Design and Fashion Award 2011 organizowanego przez British Council. Polskie jury wyłoni w lipcu najlepszego przedsiębiorcę, który wraz z finalistami z innych krajów odbędzie we wrześniu br. podróż studyjną.
Dla kogo
Osoby, które mogą pochwalić się sukcesami biznesowymi na polu designu i/ lub mody mogą startować w konkursie Young Creative Entrepreneur – Design and Fashion Award 2011 jeśli mają polskie obywatelstwo, od 21 do 40 lat, mówią biegle po angielsku i są aktywne w wymienionych branżach (pełny regulamin konkursu oraz formularz zgłoszeniowy na stronie http://www.britishcouncil.org/pl/poland-iyse-3.htm.
Konkurs British Council jest wyjątkową inicjatywą na rynku designu i mody, jako że nagradza nie talent artystyczny, ale przedsiębiorczość. Kandydaci mogą być artystami, ale jury będzie oceniało wyłącznie ich działalność biznesową.
Nagroda
Tegoroczny zwycięzca polskiej edycji konkursu we wrześniu br. weźmie udział w tygodniowym pobycie studyjnym w Wielkiej Brytanii, na który złożą się, m.in. spotkania biznesowe, warsztaty, seminaria oraz udział w ważnych imprezach branżowych: London Design Festival (w tym targach 100% Design) oraz London Fashion Week. Zwycięski przedsiębiorca będzie miał również okazję poznać i nawiązać współpracę z finalistami z innych krajów biorących udział w konkursie w tym roku, tj. z Argentyny, Brazylii, Estonii, Ghany, Indii, Indonezji, Łotwy, Meksyku, Nigerii, Słowacji, Słowenii, Syrii, Tajwanu, Turcji, Wietnamu oraz Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
Partnerzy konkursu: Ambasada Brytyjska, Łódź Design Festival, Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, magazyn Purpose.
KONTAKT:
Wojciech Cichoń
tel. (22) 695 59 58
e-mail: wojciech.cichon@britishcouncil.pl
http://www.britishcouncil.pl
Źródło informacji: British Council
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 06.06.2011, 16:00 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |