Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W strukturach Grupy EFL od 2001 roku
Robert Dudziński jest cenionym ekspertem w dziedzinie sprzedaży i finansów. Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi oraz w prowadzeniu projektów vendorowych. Do Grupy EFL dołączył w 2001 roku. Karierę zaczynał w strukturach sieci sprzedaży jako dyrektor oddziału. W kolejnych latach pełnił funkcję dyrektora makroregionu i dyrektora sprzedaży odpowiedzialnego za budowanie struktur AutoAuto, marki EFL przeznaczonej do współpracy z dealerami pojazdów osobowych.
W ostatnim okresie zajmował stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży rynków strategicznych, gdzie odpowiadał za współpracę z dostawcami Grupy EFL oraz kluczowymi partnerami, zarządzając takimi programami jak John Deere Financial oraz Honda Financial Services.
Zmiana na stanowisku dyrektora sprzedaży w Carefleet jest kolejnym krokiem w realizacji ambitnych celów firmy
Nowy dyrektor sprzedaży obejmie kluczowe obszary działalności Carefleet oraz będzie nadzorował strategię sprzedażową firmy. Co więcej, w ramach wdrażania nowego projektu w Grupie EFL, który polega na centralizacji usług świadczonych przez spółki grupy, Robert Dudziński będzie odpowiedzialny za rozwój segmentu pojazdów osobowych i dostawczych.
Rozbudowa wspomnianej części działalności ma na celu ułatwienie odbiorcom końcowym dostępu do pełnej gamy produktów i usług, a także dążyć do maksymalnego uproszczenia procesu sprzedażowego. Istotną częścią jest również rozwój zrównoważonej mobilności. Minimalizacja negatywnego oddziaływania na środowisko jest częścią większej, długoterminowej strategii, która ma na celu wzmocnić pozycję rynkową firmy.
„Chcę jak najlepiej wykorzystać swoje doświadczenie, aby wzmocnić udział rynkowy Carefleet i Grupy EFL wśród klientów flotowych oraz rozwijać nowoczesną sieć sprzedaży dla klientów detalicznych. Naszym celem jest stworzenie oferty, która będzie jak najlepiej odpowiadała potrzebom klientów w zakresie mobilności. Wykorzystamy do tego wyzwania potencjał całej Grupy EFL, a już w tym roku poszerzymy ofertę produktową w najmie dla pojazdów elektrycznych oraz dla pojazdów używanych” - podkreśla Robert Dudziński.
„Cieszę się, że Robert dołączył do nas w tak przełomowym momencie. Nowa strategia, zwiększająca synergię w Grupie EFL oraz rosnąca popularność wynajmu długoterminowego stawia przed nami ambitne zadania. Jestem jednak pewien, że pod wodzą nowego szefa sprzedaży, Carefleet postawi kolejny krok naprzód. Nasza firma to zespół wyjątkowych ekspertów w zakresie finansowania i zarządzania floty, więc dotychczasowe doświadczenie Roberta wniesie nową wartość dodaną do naszych kompetencji” - dodaje prezes zarządu Carefleet, Daniel Trzaskowski.
Carefleet S.A.
Carefleet S.A. jest jedną z wiodących polskich firm z branży Car Fleet Management. Od ponad 20 lat jest częścią Grupy Crédit Agricole, jednej z największych grup bankowych w Europie, w skład której wchodzą spółki EFL, Eurofactor i Truck Care. Firma specjalizuje się w outsourcingowych modelach finansowania i zarządzania firmowymi flotami pojazdów. Flagowym produktem Carefleet jest wynajem długoterminowy - rozwiązanie, które łączy atrakcyjne finansowanie służbowych samochodów z ich kompleksową obsługą techniczną i administracyjną. Obecnie spółka zarządza flotą przekraczającą 15 000 samochodów i znajduje się w pierwszej piątce największych firm CFM należących do Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów. Firmę wyróżniono między innymi: Diamentami Forbesa, godłem Fleet Derby i Gazele Biznesu.
KONTAKT:
Natalia Czarkowska
tel. +48 690 916 130
e-mail: natalia.czarkowska@carefleet.com.pl
Źródło informacji: Carefleet
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 25.01.2024, 12:16 |
Źródło informacji | Carefleet |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Majówkowa promocja na stacjach ORLEN pozwoli zaoszczędzić do 40 groszy na litrze paliwa PAP
Ruszyła właśnie majówkowa promocja na stacjach paliw ORLEN, w ramach której nowi i obecni uczestnicy programu lojalnościowego ORLEN VITAY mogą zatankować paliwo taniej o 30 groszy za litr, a posiadacze Karty Dużej Rodziny - aż o 40 groszy. Klienci wszystkich stacji ORLEN w całej Polsce będą mogli kupić w promocyjnej cenie nawet 100 litrów paliwa. Ze specjalnych rabatów skorzystać będą mogli również użytkownicy pojazdów elektrycznych, zarejestrowani w aplikacji ORLEN Charge.- 26.04.2024, 15:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Za nami XII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych SEG
W dniach 23-24 kwietnia br. w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbyła się XII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych SEG. Podczas spotkania działów HR poruszone zostały tematy dotyczące: wykorzystania sztucznej inteligencji w codziennej pracy, zarządzania underperformancem, ochrony sygnalistów, dyrektywy Equal Pay, wymogów sprawozdawczych dot. pracowników i łańcucha wartości wynikających z ESRS oraz, pracowników pokolenia Z oraz pokolenia silver na rynku, systemowego podejścia do wellbeingu w organizacji, nowoczesnych benefitów łączących potrzeby Gen Z i silversów.- 26.04.2024, 14:58
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
-
Image
H2POLAND: wodór jest wielką szansą, ale też zagadką PAP
„Wodór jest wielką szansą, ale też zagadką. Zaletą tego rodzaju technologii jest bowiem zeroemisyjność, z drugiej strony nie wiadomo, jak się one wpiszą w światowy rynek, czy będzie to paliwo konkurencyjne” - wskazywał Marek Woźniak, marszałek województwa wielkopolskiego, uczestniczący w H2POLAND & NetZero Forum. Jego zdaniem, jeśli wodór będzie zbyt drogi, to trudno mu będzie się przebić na światowym rynku, ale gdy jego cena będzie konkurencyjna - zyska przewagę nad innymi paliwami, dzięki swoim ekologicznym walorom.
- 26.04.2024, 14:15
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom