Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W strukturach Grupy EFL od 2001 roku
Robert Dudziński jest cenionym ekspertem w dziedzinie sprzedaży i finansów. Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi oraz w prowadzeniu projektów vendorowych. Do Grupy EFL dołączył w 2001 roku. Karierę zaczynał w strukturach sieci sprzedaży jako dyrektor oddziału. W kolejnych latach pełnił funkcję dyrektora makroregionu i dyrektora sprzedaży odpowiedzialnego za budowanie struktur AutoAuto, marki EFL przeznaczonej do współpracy z dealerami pojazdów osobowych.
W ostatnim okresie zajmował stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży rynków strategicznych, gdzie odpowiadał za współpracę z dostawcami Grupy EFL oraz kluczowymi partnerami, zarządzając takimi programami jak John Deere Financial oraz Honda Financial Services.
Zmiana na stanowisku dyrektora sprzedaży w Carefleet jest kolejnym krokiem w realizacji ambitnych celów firmy
Nowy dyrektor sprzedaży obejmie kluczowe obszary działalności Carefleet oraz będzie nadzorował strategię sprzedażową firmy. Co więcej, w ramach wdrażania nowego projektu w Grupie EFL, który polega na centralizacji usług świadczonych przez spółki grupy, Robert Dudziński będzie odpowiedzialny za rozwój segmentu pojazdów osobowych i dostawczych.
Rozbudowa wspomnianej części działalności ma na celu ułatwienie odbiorcom końcowym dostępu do pełnej gamy produktów i usług, a także dążyć do maksymalnego uproszczenia procesu sprzedażowego. Istotną częścią jest również rozwój zrównoważonej mobilności. Minimalizacja negatywnego oddziaływania na środowisko jest częścią większej, długoterminowej strategii, która ma na celu wzmocnić pozycję rynkową firmy.
„Chcę jak najlepiej wykorzystać swoje doświadczenie, aby wzmocnić udział rynkowy Carefleet i Grupy EFL wśród klientów flotowych oraz rozwijać nowoczesną sieć sprzedaży dla klientów detalicznych. Naszym celem jest stworzenie oferty, która będzie jak najlepiej odpowiadała potrzebom klientów w zakresie mobilności. Wykorzystamy do tego wyzwania potencjał całej Grupy EFL, a już w tym roku poszerzymy ofertę produktową w najmie dla pojazdów elektrycznych oraz dla pojazdów używanych” - podkreśla Robert Dudziński.
„Cieszę się, że Robert dołączył do nas w tak przełomowym momencie. Nowa strategia, zwiększająca synergię w Grupie EFL oraz rosnąca popularność wynajmu długoterminowego stawia przed nami ambitne zadania. Jestem jednak pewien, że pod wodzą nowego szefa sprzedaży, Carefleet postawi kolejny krok naprzód. Nasza firma to zespół wyjątkowych ekspertów w zakresie finansowania i zarządzania floty, więc dotychczasowe doświadczenie Roberta wniesie nową wartość dodaną do naszych kompetencji” - dodaje prezes zarządu Carefleet, Daniel Trzaskowski.
Carefleet S.A.
Carefleet S.A. jest jedną z wiodących polskich firm z branży Car Fleet Management. Od ponad 20 lat jest częścią Grupy Crédit Agricole, jednej z największych grup bankowych w Europie, w skład której wchodzą spółki EFL, Eurofactor i Truck Care. Firma specjalizuje się w outsourcingowych modelach finansowania i zarządzania firmowymi flotami pojazdów. Flagowym produktem Carefleet jest wynajem długoterminowy - rozwiązanie, które łączy atrakcyjne finansowanie służbowych samochodów z ich kompleksową obsługą techniczną i administracyjną. Obecnie spółka zarządza flotą przekraczającą 15 000 samochodów i znajduje się w pierwszej piątce największych firm CFM należących do Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów. Firmę wyróżniono między innymi: Diamentami Forbesa, godłem Fleet Derby i Gazele Biznesu.
KONTAKT:
Natalia Czarkowska
tel. +48 690 916 130
e-mail: natalia.czarkowska@carefleet.com.pl
Źródło informacji: Carefleet
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 25.01.2024, 12:16 |
Źródło informacji | Carefleet |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Rozszerzona odpowiedzialność producenta to wyzwanie dla producentów, samorządów, branży odpadowej i recyklerów PAP
Dla nas najważniejszym elementem ostatnich dni i tygodni jest rozszerzona odpowiedzialność producenta, ponieważ dotyka ona całego obiegu materiałowego: od producentów, przez samorządy, branżę odpadową, po recyklerów – podkreślił Kamil Majerczak, CEO PreZero w Polsce, podczas XXXIV Forum Ekonomicznego w Karpaczu.- 15.09.2025, 11:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
XXXIV Forum Ekonomiczne w Karpaczu - wiodąca platforma dialogu
Ponad 6 tysięcy gości przyjechało na XXXIV Forum Ekonomiczne w Karpaczu, które odbyło się w dniach 2-4 września 2025 roku. Przez trzy dni przedstawiciele polityki, biznesu, ekonomii, nauki i kultury z ponad 50 krajów świata debatowali o najważniejszych wyzwaniach współczesności, koncentrując się wokół hasła przewodniego tegorocznego Forum: „Czas transformacji - jaka będzie Europa przyszłości?”.- 15.09.2025, 11:40
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Fundacja Instytut Studiów Wschodnich
-
Image
Maczfit i smaki dzieciństwa
Każdy z nas ma w pamięci zapachy i smaki, które przenoszą nas do beztroskich lat dzieciństwa. Wystarczy je przywołać, by znów poczuć się jak dziecko - siedzące przy kuchennym stole i czekające na ulubione danie przygotowane z sercem przez mamę czy babcię. Aromat drożdżowych racuchów unoszący się w kuchni, kremowy budyń z cynamonem jedzony prosto z rondelka, gorąca zupa pomidorowa czy makaron z truskawkami i śmietaną - właśnie takie dania zapamiętujemy na całe życie. Są częścią naszych historii i rodzinnych tradycji.- 15.09.2025, 10:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Maczfit
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ