Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W Davos Procter & Gamble przybliżył idee jednej z kluczowych inicjatyw zmierzających do rozwiązania globalnego problemu, jakim jest kryzys wodny, dotykający aż 14 z 20 największych aglomeracji, takich jak Los Angeles, Tokio czy New Delhi. Celem koncepcji „50L Home” jest dążenie ograniczenia zużycia wody w gospodarstwach domowych do 50 litrów na osobę dziennie - to o 100, a niekiedy nawet 400 litrów mniej niż wynosi obecne zużycie w niektórych miejscach na mapie świata. Zainicjowana przez P&G koalicja firm, decydentów oraz lokalnych wspólnot tworzy i będzie wdrażać zrównoważone rozwiązania dla domu - od produktów po systemy wodno-kanalizacyjne.
„Holy Grail” to kolejna koalicja na rzecz zrównoważonego rozwoju. Tym razem efektem współpracy ponad 30 firm jest rozwiązanie, które pomoże rozprawić się z jednym z największych problemów w procesie recyklingu tj. nieefektywnym sortowaniem. Projekt zakłada wykorzystanie technologii cyfrowego znaku wodnego, aby zmienić opakowania w „obiekty inteligentne”. To pozwoli na szybsze i bardziej precyzyjne sortowanie, a co za tym idzie, sprawi, że więcej odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych trafi do recyklingu. Podczas szczytu w Davos „Holy Grail” został uznany przez organizację Solar Impulse Foundation za jedno z najbardziej efektywnych rozwiązań dla środowiska (#1000 Efficient Solutions).
Jako jeden z największych globalnych reklamodawców, P&G zabrał również w głos w dyskusji o odpowiedzialności za przyszłość mediów. Koncern jest wśród założycieli sojuszu Global Alliance for Responsible Media (GARM), w której uczestniczy kilkadziesiąt firm, w tym reklamodawców, holdingów agencji reklamowych, wiodących platform mediowych oraz stowarzyszeń branżowych. Podczas Forum w Davos przedstawiciele koalicji GARM zaprezentowali strategię zakładającą stworzenie zrównoważonego i odpowiedzialnego środowiska cyfrowego, które będzie chronić konsumentów, media i społeczeństwa przed szkodliwymi treściami.
„Już czas, by zbudować odpowiedzialny łańcuch dostaw w mediach z myślą o roku 2030 - taki, który będzie działał w sposób bezpieczny, wydajny, przejrzysty, rzetelny oraz będzie odpowiednio moderowany dla dobra wszystkich jego uczestników, a zwłaszcza konsumentów. Dzięki temu, że wielu wybitnych przedstawicieli naszej branży zdecydowało się stanąć ramię w ramię i podjąć wspólne działania w ramach inicjatywy GARM, będziemy w stanie uniknąć błędów przeszłości i obrać właściwy kurs na przyszłość” - powiedział Chief Brand Officer Procter & Gamble, Marc Pritchard, szef delegacji firmy w Davos.
Firma Procter & Gamble potwierdziła także swoje dążenia do świata wolnego od uprzedzeń: została jednym z sygnatariuszy inicjatywy Valuable 500 - szerokiej kolacji firm oraz decydentów, której celem jest wsparcie osób z niepełnosprawnościami na całym świecie oraz stwarzanie im równych szans ich w miejscu pracy.
W debatach, dyskusjach i spotkaniach przedstawiciele firmy podkreślali także rolę młodego pokolenia w kształtowaniu przyszłości. Potencjał tej generacji widoczny jest w głośnym opowiadaniu się za potrzebą zmian i wykorzystywaniu mediów społecznościowych do mobilizowania rówieśników na olbrzymią skalę. Liderzy P&G podkreślali potrzebę tworzenia możliwości wspólnego działania ponad podziałami pokoleniowymi w celu rozwiązywania kwestii środowiskowych, integracji czy przyszłości pracy.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 31.01.2020, 13:23 |
Źródło informacji | Procter & Gamble |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Wiceprezes ZUS: chcielibyśmy przejąć od pracodawców rozliczanie składek (komentarz ekspercki) PAP
Zgodnie z pakietem deregulacyjnym Zakład Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) miałby przejąć od pracodawców obowiązek rozliczania składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne. Pakiet deregulacyjny to ponad 300 nowych rozwiązań, które miałyby pomóc przedsiębiorcom w prowadzeniu własnego biznesu. W jego zakresie znajdują się zmiany dotykające zarówno mikroprzedsiębiorców, jak i tych prowadzących większe firmy. Jednym z uproszczeń ma być przejęcie przez ZUS obowiązku rozliczania składek.- 02.06.2025, 08:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Premiera Nowej Wałowej - prestiżowej inwestycji ROBYG nad brzegiem Motławy
Ekskluzywne osiedle położone tuż nad brzegiem Motławy - tak prezentuje się najnowsza inwestycja ROBYG w Gdańsku. Nowa Wałowa to luksusowy projekt otwierający nową linię produktów premium ROBYG Grand Selection. Inwestycja wyróżnia się unikalną architekturą inspirowaną stoczniowym charakterem miejsca, eleganckimi wnętrzami, najwyższej jakości materiałami oraz bulwarem spacerowym z bujną zielenią i instalacjami artystycznymi.- 30.05.2025, 15:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Robyg
-
Image
Nie tylko taniej, ale sprawniej i mądrzej. Polskie ubezpieczenia muszą obrać kurs na innowacje PAP
Polacy w 2024 roku przeznaczyli na ubezpieczenia 85,7 mld zł - o 8,9 proc. więcej niż w 2023 roku. Kwota ta wciąż jednak nie jest adekwatna zarówno do poziomu zamożności obywateli kraju będącego szóstą gospodarką UE, jak i skali zagrożeń (klimatycznych, demograficznych, geopolitycznych), z którymi, jako społeczeństwo, się mierzymy. Goście XII Kongresu Polskiej Izby Ubezpieczeń zgodzili się, że zmiana tego stanu rzeczy wymaga od wszystkich graczy na rynku większej elastyczności i innowacyjności.- 30.05.2025, 14:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ