Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Takie pytanie zadali sobie uczestnicy debaty PVA i Dziennika Gazety Prawnej: A. Szumowski, L. Wiwała, prof. dr hab. K. Opolski, Ł. Karnowski i A. Faliński. Tym zasadniejsze, że wódka z Polski wyprzedziła rosyjską na rynku USA. Dyskutowano także o roli oznaczenia "Polska Wódka" w rozwoju branży spirytusowej, jego realnego wpływu na polską gospodarkę i sukces eksportowy narodowego trunku. Oznaczenia GI stanowi bowiem jeden z głównych czynników budowania atrakcyjności produktów zagranicą. A. Szumowski: "Jeśli udało się Francuzom czy Meksykanom wypromować narodowe trunki jako element tradycji, to nam też powinno się udać". "Polska Wódka" zgodnie z definicją to wytwarzany w kraju, wyłącznie z tradycyjnych polskich zbóż i surowców, jak m.in. słynne już ziemniaki, trunek. Więcej informacji w załączonym materiale.
Pliki graficzne dostępne pod adresem:
KONTAKT:
Marta Kindeusz
Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
tel. kom. +48 504 126 777
e-mail: Marta.kindeusz@rc2.pl
Źródło informacji: PVA - Stowarzyszenie Polska Wódka oraz Pernod Ricard Polska
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 21.02.2014, 09:55 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |