Pobierz materiał i Publikuj za darmo
27 lutego 2013 r. w Polskiej Agencji Prasowej odbyła się konferencja na temat wpływu e-papierosów na zdrowie człowieka. Organizatorem była Grupa CHIC, europejski lider branży e-papierosów, producent marek Mild, Volish i Provog.
Celem konferencji było pokazanie wyników badań prowadzonych przez prof. dr hab. Andrzeja Sobczaka na temat e-palenia. Porównano m.in. skład aerozolu z papierosa elektronicznego z dymem papierosów konwencjonalnych. Wyniki badań spotkały się z bardzo dużym zainteresowaniem, dlatego w porozumieniu z prof. Sobczakiem na stronie: http://www.esmokinginstitute.com udostępniona została prezentacja omówiona w trakcie konferencji.
Podczas spotkania z dziennikarzami dr Michał Kozłowski z eSmoking Institute poruszył istotną kwestię potrzeby uregulowania rynku e-papierosów. Powstały Instytut będzie zajmował się zbieraniem informacji i prowadzeniem badań na temat e-palenia. W planach jest również opracowanie norm dla płynów nikotynowych oraz samych e-papierosów.
E-papierosy nadal są produktem nowym na rynku, a wiedza na ich temat jest mało powszechna. Bardzo istotne jest rzetelne informowanie, czego podejmuje się eSmoking Institute i Grupa CHIC.
Prezentacja do pobrania: http://esmokinginstitute.com/files/prezentacja.pdf
Zdjęcie dostępne pod adresem: http://zlecone.pap.pl/palio/html.run?_Instance=cms_siz.pap.pl&_PageID=4&_hrefZdj=20130228_66442122_Konferencja_e-papierosy.jpg&_CheckSum=1763147747
Organizator:
dr Michał Kozłowski
tel. kom. +48 606 580 565
e-mail: michal.kozlowski@esmokinginstitute.com
Źródło informacji: eSmoking Institute
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 28.02.2013, 17:52 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |