Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Na 15 maja planowana jest polska premiera wywiadu z Jorge Bergoglio, który udało się przeprowadzić dwójce dziennikarzy: Sergio Rubinowi i Francesce Ambrogetti. Natychmiast po wyborze kard. Bergoglia na papieża książka "Jezuita. Papież Franciszek" stała się dla mediów podstawowym źródłem wiedzy o Ojcu Świętym.
To jedyna publikacja, w której obecny papież sam opowiada o sobie, o dzieciństwie, powołaniu, poglądach na świat, problemach Kościoła, celibacie, aferze pedofilskiej, kwestiach moralnych i teologicznych, ale i... o tym, czy umie tańczyć tango, jaką muzykę lubi i ceni najbardziej, czy korzysta z Internetu i jaki sport trenował w młodości! W książce "Jezuita" Jorge Bergoglio po raz pierwszy wypowiada się publicznie na temat wysuwanych wobec niego oskarżeń o współpracę z juntą wojskową; opowiada o postawie przyjętej w czasie "ciemnej nocy" Argentyny.
W najbliższych tygodniach wywiad ukaże się w 16 krajach. Prawa do jej wydania kupiły największe oficyny na świecie. Wersję niemiecką przygotowuje Herder, francuską - Flammarion, a włoską - Salani, w Ameryce Północnej prawa wykupiła Grupa Penguin. W Polsce wydawcą wywiadu "Jezuita. Papież Franciszek" jest Dom Wydawniczy "Rafael".
Na początek czerwca planowany jest przyjazd autorów książki - Sergio Rubina i Franceski Ambrogetti - do Polski oraz konferencja prasowa.
Dziennikarzy zainteresowanych informacjami, fragmentami, egzemplarzem recenzenckim oraz wywiadem z autorami "Jezuity" prosimy o kontakt:
Liliana Surma
tel. kom. +48 500 062 574
e-mail: lila@rafael.pl
Źródło informacji: Dom Wydawniczy Rafael
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 23.04.2013, 14:16 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |