Newsletter

Mądrzej, szybciej, lepiej. Sekret efektywności

17.10.2016, 16:03aktualizacja: 17.10.2016, 16:03

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

"Mądrzej, szybciej, lepiej" - okładka
"Mądrzej, szybciej, lepiej" - okładka
Najnowsza książka autora bestsellerowej "Siły nawyku" - Charlesa Duhigga.

Czy zdarza Ci się, że siedzisz po godzinach w firmie i odpisujesz na zaległe maile? Jak w takich chwilach siebie postrzegasz - jako osobę pracującą czy zapracowaną? Efektywną czy z trudem nadążającą za wymaganiami szefa? Panującą nad swoim życiem czy bez żadnej wizji rozwoju?

"Mądrzej, szybciej, lepiej. Sekret efektywności" Charlesa Duhigga, autora bestsellerowej "Siły nawyku", to książka nie tylko dla tych, którzy bezradnie stwierdzają, iż nie panują nad swoim życiem. To także poradnik dla ludzi sukcesu, którzy chcieliby zrealizować nieosiągalny dotąd cel! Książka ukazała się 17 października 2016 r. nakładem Wydawnictwa Naukowego PWN.

W 1980 roku ponad 90 proc. Amerykanów miało nad sobą szefa. Teraz 1/3 z nich to wolni strzelcy, sami decydują o tym, jak wygląda ich dzień pracy. Udało im się, bo potrafili określić swoje priorytety, planować czas i podejmować dobre decyzje. Badania pokazują, że często zarabiają więcej niż pracownicy etatowi i są bardziej szczęśliwi. O ich sukcesie zdecydowała cecha, którą każdy może sobie wykształcić - efektywność.

Młoda kobieta rzuca studia doktoranckie i zaczyna grać w pokera. Wdrożywszy się w system analizowania możliwych scenariuszy i wyliczania szans na ich ziszczenie, potrafi określić z góry błędy swoich przeciwników i staje się jedną z najlepszych zawodniczek na świecie.

Grupa specjalistów Google przez cztery lata gromadzi dane na temat funkcjonowania najlepszych zespołów pracowniczych, aby ogłosić, że ważniejsze jest to, co łączy grupę, niż jej personalny skład.

Generał piechoty morskiej Stanów Zjednoczonych, widząc niskie morale ochotników, układa od nowa program szkolenia w obozie dla rekrutów. Okazuje się, że wypracowanie postawy "ukierunkowanej na działanie" może zmienić nawet najbardziej rozchwianych nastolatków w niepokonanych zdobywców.

Termin premiery "Krainy lodu" wytwórni Walt Disney Pictures zbliża się wielkimi krokami. Katastrofa wisi w powietrzu, jednak zespół produkcyjny otrząsa się z niemocy, przeżywa twórczy przełom i w efekcie powstaje jeden z najlepszych filmów animowanych w historii kina.

Co łączy tych wszystkich ludzi?

Opierając się na najnowszych badaniach naukowych w dziedzinie neurologii, psychologii i ekonomii behawioralnej, a także na doświadczeniach dyrektorów generalnych, reformatorów oświaty, generałów wojska, agentów FBI, pilotów samolotów pasażerskich i scenarzystów z Broadwayu, autor "Mądrzej, szybciej, lepiej. Sekret efektywności" Charles Duhigg udowadnia, że najbardziej produktywni ludzie, firmy i organizacje faktycznie działają inaczej. Ale to nie wszystko. Oni zupełnie inaczej widzą świat i inaczej podejmują decyzje. Jaki jest sekret ludzi efektywnych? O tym w książce.

O autorze:

Charles Duhigg - zdobywca Nagrody Pulitzera, jest dziennikarzem śledczym w "The New York Times" i autorem bestsellerowej książki Siła nawyku. Otrzymał nagrody National Academy of Sciences, National Journalism i Gorge Polk. Jest absolwentem Harvard Business School oraz Uniwersytetu Yale. Mieszka na Brooklynie z żoną i dwójką dzieci. Od ponad 40 tygodni w czołówce listy bestsellerów "New York Times".

"Mądrzej, szybciej, lepiej. Sekret efektywności"

Charles Duhigg

Wydanie: 1

Premiera: 17.10.2016

Cena: 44 zł

ISBN: 978-83-01-18-886-3

s. 432, opr. miękka

http://ksiegarnia.pwn.pl/Madrzej-szybciej-lepiej,617244925,p.html

KONTAKT:

Marta Stachowicz

specjalista ds. marketingu

Wydawnictwo Naukowe PWN SA

tel. 22 695 41 86

e-mail: marta.stachowicz@pwn.pl

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 17.10.2016, 16:03
Źródło informacji Wydawnictwo Naukowe PWN
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ