Newsletter

Piwowarzy wraz z przedstawicielami rządów, organizacji pozarządowych, pracowników i sprzedawców detalicznych z całego świata podejmują wspólne działania w celu promowania odpowiedzialnego spożywania alkoholu

16.09.2016, 12:40aktualizacja: 16.09.2016, 12:40

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Światowy Dzień Odpowiedzialnej Konsumpcji Piwa jest kolejnym krokiem w promocji odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu w 76 krajach świata.

AMSTERDAM, BRUKSELA i KOPENHAGA - (BUSINESS WIRE) - W dniu 16 września, piwowarzy, przedstawiciele rządowi, organizacji pozarządowych oraz sprzedawców detalicznych z 76 krajów świata połączą siły, w trakcie obchodów drugiego dorocznego Światowego Dnia Odpowiedzialnej Konsumpcji Piwa (GBRD), w celu promowania odpowiedzialnej konsumpcji piwa.

Powstały z inicjatywy koncernów Anheuser-Busch InBev, Carlsberg oraz HEINEKEN, przy współpracy z lokalnymi piwowarami i stowarzyszeniami piwowarów, Światowy Dzień Odpowiedzialnej Konsumpcji Piwa 2016 ma na celu powtórzenie i kontynuowanie sukcesu zeszłorocznej edycji poprzez zaangażowanie dziesiątek tysięcy pracowników browarów, ponad stu organizacji rządowych oraz pozarządowych, a także pół miliona klientów indywidualnych, w celu ograniczenia szkodliwych skutków spożywania alkoholu. Ponadto piwowarzy, sprzedawcy detaliczni oraz ich partnerzy podejmą próbę bezpośredniego zaangażowania ponad 700 tys. konsumentów oraz przekazania przesłania nt. odpowiedzialnego spożywania alkoholu i aktywizacji ponad 200 mln konsumentów.

Współpraca ta obejmuje działania zmierzające do zwalczenia zjawiska prowadzenia pojazdów po spożyciu alkoholu, spożywania alkoholu przez nieletnich, a szkolenia dla barmanów i konsumentów oraz programy edukacyjne dla konsumentów mają na celu pomoc w realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ w zakresie leczenia i zapobiegania szkodliwym skutkom spożywania alkoholu.

"Jako piwowarom zależy nam nie tylko na ważeniu dobrej jakości piwa, lecz także na tym, aby nasze produkty były spożywane w sposób odpowiedzialny. Cieszymy się, że po raz kolejny w tym roku przedstawiciele naszej branży zjednoczyli swe siły, aby z jeszcze lepszym skutkiem eliminować szkodliwe skutki spożywania alkoholu” - powiedział Carlos Brito, dyrektor generalny Anheuser-Busch InBev.

"Światowy Dzień Odpowiedzialnej Konsumpcji Piwa umożliwia nam wspólne podkreślenie tego, jak ważna jest odpowiedzialność przy konsumpcji alkoholu oraz stanowi uzupełnienie dla inicjatyw, które podejmujemy wraz ze swoimi partnerami w ciągu roku, zachęcającymi do umiarkowania i zwalczającymi szkodliwe skutki spożywania alkoholu. Cieszy nas, że coraz więcej partnerów z całego świata przyłącza się do naszej inicjatywy, biorąc pod uwagę, że tylko poprzez współpracę możemy zwalczać ten istotny problem społeczny" - powiedział Cees 't Hart, yrektor generalny Carlsberg.

Wśród wielu działań mających miejsce na całym świecie, Anheuser-Busch InBev oraz HEINEKEN, wraz z innymi lokalnymi piwowarami, za pośrednictwem Meksykańskiej Izby Piwnej współpracują z miejskimi i krajowymi organami oraz z 32 organami władzy federalnej, aby przekazywać sprzedawcom detalicznym oraz klientom przesłanie o odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu w Meksyku. W Rosji, Carlsberg oraz ponad 2 tys. pracowników należących do Rosyjskiego Związku Piwnego, włączając pracowników AB InBev, EFES oraz HEINEKEN, promują odpowiedzialne praktyki sprzedażowe w całym kraju.

"Postawy wobec odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu ulegają nieustannym zmianom. Co raz częściej obserwuje się osoby preferujące umiarkowane spożywanie alkoholu, co umożliwia czerpanie z własnych doświadczeń. Jest to szansa dla przemysłu, który musi wspólne działania przekształcić w kapitał. Wspierając odpowiedzialne wybory, dzięki naszej strategii marketingowej oraz promowaniu programów edukacyjnych razem z udziałowcami mamy szansę na to, aby w pozytywny sposób wpływać na zachowania ludzi” - powiedział Jean-François van Boxmeer, dyrektor generalny HEINEKEN.

„Światowy Dzień Odpowiedzialnej Konsumpcji Piwa uosabia przekonanie, że razem jesteśmy silniejsi” - powiedział Simon Spillane, przewodniczący Światowego Związku Piwowarów (ang. Worldwide Brewing Alliance). „Jesteśmy zjednoczeni poprzez lokalne związki piwowarskie w całym kraju. Duże i małe przedsiębiorstwa piwowarskie współpracują razem z organizacjami pozarządowymi oraz partnerami rządowymi, aby wspierać i rozwijać innowacyjne i skuteczne kampanie, które zarówno promują odpowiedzialne spożywanie piwa, jak również wspierają walkę z nadużywaniem alkoholu”.

Więcej informacji o tym jak piwowarzy pomagają we wdrażaniu umiarkowanego spożywania alkoholu i redukowaniu szkodliwego spożywania alkoholu dostępne są na stronie internetowej Światowego

Związku Piwowarów: http://gsri.worldwidebrewingalliance.org/php/home.php

Światowy Dzień Odpowiedzialnej Konsumpcji Piwa

Światowy Dzień Odpowiedzialnej Konsumpcji Piwa jest doroczną inicjatywą branżową, która zrzesza małe i duże przedsiębiorstwa oraz stowarzyszenia piwowarskie, aby podkreślić i promować działania na rzecz odpowiedzialności, a także, aby wspierać piwowarów, którzy współpracują z hurtowniami, sprzedawcami detalicznymi, rządem, przedstawicielami prawa, organizacjami pozarządowymi oraz innymi. Ustanowiony w 2015 w ramach inicjatywy przedsiębiorstw Anheuser-Busch InBev, Carlsberg oraz HEINEKEN, Światowy Dzień Odpowiedzialnej Konsumpcji Piwa jest okazją dla piwowarów współpracujących z wieloma lokalnymi partnerami i udziałowcami do wdrażania zarówno nowych, jak i już działających programów, których celem jest redukcja szkodliwego spożywania alkoholu, takich jak prowadzenie pojazdów pod wpływem alkoholu czy też spożywanie alkoholu przez osoby niepełnoletnie. Do tego typu inicjatyw zalicza się, między innymi, szkolenia sprzedawców oraz kelnerów, programy dotyczące sprawdzania dowodów tożsamości oraz działania na rzecz edukacji konsumenckiej.

Wersja źródłowa znajduje się na stronie businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20160915005157/en/

Źródło: Global Beer Responsibility Day

KONTAKT:

Anheuser-Busch InBev

Jessica Adkins

tel. +1-212-573-9288

e-mail: Jessica.adkins@ab-inbev.com

lub

Carlsberg

Wouter de Groot

tel. +45 3327 2144

e-mail: Wouter.JoostdeGroot@carlsberg.com

lub

HEINEKEN

Holly Bostock

tel. +31 (0)20 5239228

e-mail: holly.bostock@heineken.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 16.09.2016, 12:40
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ