Pobierz materiał i Publikuj za darmo
PORTO SALVO, Portugalia - (BUSINESS WIRE) - Spółka Daymon Worldwide, jeden z czołowych graczy w branży detalicznej oraz pionier rynku marek własnych, opublikowała dzisiaj wyniki przeprowadzonych na skalę globalną badań rynku pokolenia Millenium, pt. "Świat przyszłości: jak pokolenie Millenium kształtuje branżę detaliczną" (ang. The Next World: How Millennials Will Shape Retail. Badania skupiły się na niuansach dotyczących tego pokolenia i wartościach wyznawanych przez jego przedstawicieli, w celu pełniejszego zrozumienia jego wpływu na przyszłość branży detalicznej. Badania przeprowadzono w kwietniu 2016 roku w czternastu państwach na pięciu kontynentach, na grupie ponad 7 tys. osób należących do pokolenia Millenium oraz Generacji X.
"Przed rokiem 2030 pokolenie Millenium będzie najliczniejszym pokoleniem na świecie - liczniejszym nawet, niż pokolenie Baby Boomers w Stanach Zjednoczonych - powiedział Vasco Brinca, wiceprezes spółki. - Jeszcze nigdy nie mieliśmy do czynienia z podobnym zjawiskiem dlatego, że pokolenie to wyrosło w czasach niepewności gospodarczej, wysokiej stopy bezrobocia i ciągłego korzystania z technologii cyfrowych. Jeśli chcemy odkryć, w jaki sposób pokolenie Millenium wpłynie na przyszłość świata, obserwacje dotyczące jego cech i kultury mają w obecnym czasie kluczowe znaczenie".
Badania nad pokoleniem Millenium przeprowadzone przez spółkę Daymon Worldwide skupiły się na trzech obszarach, tj. postawy i przekonania, priorytety zakupowe i zachowania konsumenckie, a także postrzeganie znanych marek i marek własnych.
Wyniki dotyczące wpływu
Priorytety zakupowe i zachowania konsumenckie
Pokolenie Millenium stanowi grupę nieuporządkowaną. Jego przedstawiciele często odwiedzają sklepy, spędzając w nich dużo czasu. Zakupy w sklepach spożywczych dotyczą przede wszystkim najpotrzebniejszych codziennych artykułów, w odróżnieniu od osób z Generacji X, które robią zakupy na kilka dni.
Postrzeganie znanych marek i marek własnych
W odróżnieniu od Generacji X, pokolenie Millenium wykazuje się mniejszą lojalnością i większą obojętnością względem znanych marek. 29% przedstawicieli pokolenia Millenium i 35% przedstawicieli Generacji X twierdzi, że „zazwyczaj kupuje produkty wypróbowanych marek, jednak okazjonalnie próbuje czegoś innego”, natomiast 26% przedstawicieli pokolenia Millenium twierdzi, że ma tendencję do 'kupowania tej marki, na którą ma w danym momencie ochotę'.
Badania dostarczają również cennych informacji na temat postaw i przekonań pokolenia Millenium, jego nawyków internetowych, tendencji w sferze rodzicielstwa i rodziny, równowagi między pracą a życiem prywatnym, a także typowych zachowań związanych ze zdrowiem i dobrym samopoczuciem.
Więcej informacji o badaniach pt. "Świat przyszłości: jak pokolenie Millenium kształtuje branżę detaliczną" można znaleźć na stronie: http://www.thenextworldinretail.com.
Spółka Daymon Worldwide:
Spółka Daymon Worldwide jest dostawcą profesjonalnych strategii ukierunkowanych na zwiększenie obrotów dla branży detalicznej na całym świecie. Jesteśmy w światowej czołówce w dziedzinie kształtowania sukcesu marek własnych i dostarczania marketingu związanego z doświadczeniem konsumenckim i usług typu „in-store”. Więcej informacji na stronie: www.daymon.com.
Komunikat w oryginalnej wersji językowej na serwisie businesswire.com: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51363606&lang=en
Źródło: Daymon Worldwide
KONTAKT:
Daymon Worldwide
Emily Roy
tel. 212-279-3115 x232
e-mail: eroy@prosek.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 16.06.2016, 15:06 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |