Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SAN FRANCISCO, 26 listopada 2018 r. /PRNewswire/ - Niedawno WeChat wdrożył program zachęt kreatywności w WeChat Mini Games w celu krzewienia innowacji na platformie. Program obejmuje wyróżnianie najbardziej kreatywnych gier certyfikatem „Creativity-Certified", korzystniejsze plany dystrybucji przychodu oraz zapewnianie początkowego ruchu. Wszystkie Mini Games z kreatywną fabułą, grafiką, muzyką lub historią mogą złożyć wniosek o włączenie do programu. Mini gry z certyfikatem „Creativity-Certified" mogą liczyć na nawet do 20% więcej udziałów w przychodzie w porównaniu do innych Mini Games. Jednocześnie trafi do nich początkowy ruch z platformy w celu zapewnienia pomyślnej premiery. Ponadto platforma WeChat Mini Games skupiła się na wdrożeniu funkcji chroniących oryginalność i interesy twórców gier, w tym mechanizmy zgłaszania naruszenia praw autorskich oraz zarządzania prawami autorskimi. Środowisko sprzyja więc innowacji, wspierając deweloperów w realizacji kreatywnych ambicji i śledząc ich szybki rozwój w większym ekosystemie WeChat.
Google i Game Closure podjęły szybkie działania w celu wdrożenia Mini Games na WeChat, pokazując kreatywność przez wykorzystanie elementów społecznych platformy
Dwie WeChat Mini Games, „Guess My Sketch" autorstwa Google AI China i „Linsane Hoops" Game Closure zostały zaprezentowane na wydarzeniu WeChat Mini Game Developer Conference w San Francisco, które odbyło się 12 listopada. Obie z tych wyróżniających się gier charakteryzuje przełomowa kreatywność i integracja niepowtarzalnych funkcji platformy. To właśnie te cechy pomogły grom w zdobyciu jednogłośnego poparcia ze strony milionów użytkowników. W przyszłości oczywiście coraz więcej Mini Games będzie priorytetowo traktować kreatywne treści i fabuły w celu przyciągnięcia i utrzymania graczy.
Z bazą użytkowników WeChat liczącą ponad 1 miliard platforma WeChat Mini Games staje się żyznym gruntem dla deweloperów gier
Zgodnie z danymi zawartymi w raporcie finansowym Tencent za trzeci kwartał liczba miesięcznych aktywnych użytkowników WeChat przekroczyła 1 miliard. Ze względu na ciągłe ulepszanie różnorodnych funkcji WeChat stał się symbolem nowoczesnego stylu życia i zbudował jeden z największych, najbardziej zróżnicowanych ekosystemów internetowych na świecie. Platforma WeChat Mini Games rozrosła się do 310 milionów użytkowników od premiery w grudniu 2017 r., tym samym uwalniając ogromny potencjał handlowy i bez wątpienia stając się żyznym gruntem dla deweloperów gier liczących na monetyzację twórczości.
W przyszłości platforma Mini Games planuje podjęcie współpracy z deweloperami z całego świata w budowaniu jeszcze większego i bardziej zróżnicowanego ekosystemu, wykorzystując do tego ogromny ruch WeChat. Skupiając się na kreatywności, WeChat Mini Games ma nadzieję na przyciągnięcie i zaoferowanie korzyści dla innowacyjnych twórców gier poprzez większe sukcesy komercyjne na platformie.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/788428/WECHAT_MINI_revenue_distribution.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/788426/WECHAT_MINI_ecosystem.jpg
Źródło: WeChat Mini Games
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 26.11.2018, 10:10 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |