Pobierz materiał i Publikuj za darmo
 
      Gustav Klimt’s “The Kiss (Lovers)” – one of the world’s most famous works of art and the centerpiece of the Belvedere’s collection – will be specially implemented as an NFT project. A high-resolution digital copy will be divided into a 100 x 100 grid, resulting in 10,000 inimitable individual pieces that will be offered as non-fungible tokens, or NFTs.
The buying process begins with a “whitelisting” phase on 26 January, 00.00 am Central European Time, when interested parties can register to purchase on the thekiss.art platform. On February 9, buyers will receive authorization to purchase minted NFTs of a piece of the digital Kiss. Minting is an imprinting process through which digital art becomes part of the blockchain – this guarantees that each NFT is unalterable and forgery-proof. From February 9, buyers can complete the transaction. The 10,000 segments of the work will be allocated at random. If the sale is oversubscribed, allocation of the 10,000 NFTs will be decided by lottery. The drop, or official release of the NFTs, will take place on Valentine’s Day, February 14.
Buyers can also register as owners of their piece on the platform thekiss.art, where the picture can be viewed in its entirety. This entry can also serve as a declaration of love – just in time for Valentine’s Day.
The press kit is available here for download.
For more information please contact: presse@belvedere.at
Source: APA-OTS
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 26.01.2022, 09:00 | 
| Źródło informacji | APA-OTS | 
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. | 
Pozostałe z kategorii
- 
Image  Automaton Vocis - średniowieczna infolinia, która ożywia księgi Biblioteki NarodowejAutomoton Vocis to unikalna inicjatywa łącząca klimat średniowiecza z najnowszą technologią sztucznej inteligencji, stworzona, by promować wystawę JAM POSEŁKINI JEGO. Projekt został opracowany i wdrożony przez SEC Newgate CEE na zlecenie Biblioteki Narodowej, oferując zainteresowanym doświadczenie, które łączy przeszłość z przyszłością w zupełnie nowy sposób.- 31.10.2025, 09:58
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: SEC Newgate CEE
 
- 
Image  Synergia działań instytucji kultury, państwa oraz partnerów – kluczowa w promocji muzyki poważnej w Polsce PAPNie istnieje jedna uniwersalna recepta na popularyzację muzyki klasycznej w Polsce, ale wspólne skoordynowane aktywności na styku sektora kultury, sponsorów, mediów oraz przedstawicieli państw mogą ten proces zdecydowanie ułatwić - oto główne wnioski z panelu dyskusyjnego "Chopin dla wszystkich! Jak spopularyzować muzykę poważną w Polsce", który odbył się w ramach Igrzysk Wolności 2025 w dniach 26-28 października 2025 w Łodzi.- 30.10.2025, 11:21
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
 
- 
    
Odważny luksus: Bob Mackie, blask sceny i kolekcja haute coutureJulien's Auctions prezentuje legendarną kolekcję haute couture i modę gwiazd, takich jak Cher, Tina Turner, Whitney Houston, księżna Diana, Beyoncé, Madonna i wiele innych.- 29.10.2025, 08:47
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: PR Newswire
 
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ 
   
   
   
   
   
   
   
   
  