Newsletter

Hisense łączy siły z Ikerem Casillasem i Manuelem Neuerem, aby zaprezentować flagowe produkty UEFA EURO 2024™ „BEYOND GLORY”

18.06.2024, 08:56aktualizacja: 18.06.2024, 09:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 17 czerwca 2024 r. /PRNewswire/ -- Hisense, czołowa międzynarodowa marka urządzeń domowych i elektroniki użytkowej, od 2022 r. do I kw. 2024 r. zajmująca drugą pozycję na świecie pod względem dostaw telewizorów, zwraca uwagę nowym materiałem wideo z udziałem ambasadorów marki. Marka nawiązała partnerstwo ze swoimi globalnymi ambasadorami Ikerem Casillasem i Manuelem Neuerem, aby zapewnić kibicom najlepsze wrażenia z oglądania meczów UEFA EURO 2024™.

Jako oficjalny partner UEFA EURO 2024™ firma Hisense zainaugurowała ostatnio kampanię „BEYOND GLORY”, powołując dwóch słynnych bramkarzy na globalnych ambasadorów kampanii Hisense. Kampania stanowi wyraz uznania dla nieustannego dążenia do doskonałości, które łączy piłkarzy biorących udział w zmaganiach o puchar EURO 2024™, jednocześnie podkreślając zaangażowanie Hisense w przesuwanie granic w branży AGD.

Obydwaj legendarni bramkarze są absolutnie niezawodni, jeśli chodzi o zapewnienie sukcesu swoim zespołom. Podobnie Hisense dąży do polepszania jakości życia klientów dzięki innowacyjnej, niezawodnej technologii.

Nowy materiał wideo z udziałem ambasadorów marki prezentuje ich umiejętności w zestawieniu z innowacyjnymi flagowymi produktami Hisense EURO 2024™ zaprojektowanymi z myślą o poprawie jakości życia ludzi. Piłkarze z lekkością wchodzą w interakcje z produktami, m.in. telewizorem ULED U7N i telewizorem laserowym L9H, zmywarką serii 7S, inteligentną lodówką PureFlat i klimatyzatorem Energy Pro X. Dzięki mistrzostwom konsumenci mogą cieszyć się innowacyjnymi produktami HIsense w świetnych cenach oferowanych przez lokalne punkty detaliczne i platformy e-commerce, m.in. Amazon, Boulanger, Darty, MSD i Mediaworld.

Kampania zaznacza trzecie z kolei Mistrzostwa Europy w piłce nożnej UEFA™, których Hisense jest partnerem, co stanowi ważną okazję do dalszego tworzenia relacji z klientami na całym świecie. W tym roku UEFA przyznała Hisense wyłączne prawa oficjalnego dostawcy ekranów VAR na mistrzostwa UEFA EURO 2024™. Po raz pierwszy UEFA udzieliła wyłącznych praw dostawcy ekranów VAR, co potwierdza, że technologia Hisense jest sprawdzona i cieszy się uznaniem.

Hisense

Hisense jest czołową międzynarodową marką urządzeń domowych i elektroniki użytkowej oraz oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024™. Hisense zajmuje 2. miejsce na świecie w rankingu Omdia pod względem dostaw telewizorów i jest liderem w sprzedaży telewizorów 100-calowych zarówno w 2023 r., jak i w I kw. 2024 r. Firma szybko rozwinęła swoją działalność i jest obecna w ponad 160 krajach, specjalizując się w produktach multimedialnych, sprzęcie AGD oraz inteligentnych systemach informatycznych.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2439988/image.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2439989/image.jpg 

Materiał wideo - https://www.youtube.com/watch?v=AdQDBDhW8qk 

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 18.06.2024, 08:56
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii