Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Ponad 54 proc. Polaków ma regularnie kontakt z informacjami przekazywanymi przez media - wynika z unikatowej analizy rynku informacji w Polsce, zrealizowanej przez PAP i Polskie Badania Internetu.
„Unikalność badania polegała na tym, że przeprowadzono je crossmediowo, czyli dotyczyło ono użytkowników informacji w internecie, w telewizji i w radio” - wyjaśniał Łukasz Świerżewski, członek zarządu Polskiej Agencji Prasowej podczas 4. Edycji konferencji Media Przyszłości, zorganizowanej przez PAP.
Jak tłumaczył Świerżewski, badanie wykazało również, że połowa osób zainteresowanych informacjami czytała newsy oparte o depeszę PAP. We samym tylko wrześniu 2021 r., kiedy przeprowadzono analizę, ponad 12 mln Polaków zapoznało się z informacjami pochodzącymi z Polskiej Agencji Prasowej. Największym zainteresowaniem cieszyły się informacje z zagranicy.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 30.06.2022, 10:45 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Blokees zostaje wyłącznym partnerem strategicznym wystawy „Podróż światła: 60. rocznica Ultramana”
- 03.07.2025, 14:17
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Mapa aspiracji pokolenia Zet: nowe światło na motywacje i potencjał młodych
Pokolenie Z wchodzi na rynek pracy z nowymi potrzebami, oczekiwaniami i sposobem działania. By lepiej zrozumieć, co motywuje młodych dorosłych, Fundacja THINK! oraz RMP Polska Instytut Durkalskiego, we współpracy merytorycznej z Fundacją Citi Handlowy im. L. Kronenberga i przy wsparciu finansowym Citi Foundation, opracowały raport pt.„Mapa aspiracji młodych. Co motywuje pokolenie Z”.- 30.06.2025, 11:56
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Wiedzy THINK!
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ