Newsletter

Media Przyszłości: radiowe newsy mają najszerszy zasięg

29.06.2022, 11:56aktualizacja: 29.06.2022, 12:03

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PAP/M. Kmieciński
PAP/M. Kmieciński
Newsy docierają do Polaków najczęściej za pośrednictwem radia, ale Polacy najwięcej czasu poświęcają na oglądanie programów informacyjnych w telewizji, w internecie natomiast szukają wiadomości na tematy, którymi są najbardziej zainteresowani – wynika z badania crossmediowego „Jak Polacy korzystają z informacji?” przeprowadzonego przez PAP i Polskie Badania Internetu, które zaprezentował Marcin Niemczyk, doradca zarządu PIB podczas czwartej edycji konferencji Media Przyszłości.

„Odbiorcą newsów jest przede wszystkim osoba dojrzała, mieszkaniec miasta, emeryt, menadżer lub właściciel firmy. Takie osoby częściej niż pozostałe korzystają z informacji w mediach” - wyjaśniał Marcin Niemczyk.

Źródło informacji: PAP MediaRoom
 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 29.06.2022, 11:56
Źródło informacji PAP MediaRoom
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ