Pobierz materiał i Publikuj za darmo
MIAMI, 21 czerwca 2023 r. /PRNewswire/ -- immersyjny pokaz „The Messi Experience, A Dream Come True”, zadebiutuje na początku 2024 r., by następnie wyruszyć w kilkuletnią trasę po wszystkich kontynentach. Jej producentem i współtwórcą jest Primo Entertainment, renomowana firma z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, która zajmuje się produkcją wydarzeń masowych, we współpracy z Moment Factory, mieszczącym się w Montrealu międzynarodowym studiem multimedialno-rozrywkowym.
„The Messi Experience” to innowacyjny i interaktywny pokaz multimedialny, który zabiera zwiedzających w podróż przedstawiającą życie legendy futbolu, zachęcając ich by przyłączyli się do gry. Zwiedzających, którzy wkroczą w świat pełen dziecięcych marzeń i rekordowych osiągnięć, czeka interaktywne i immersyjne spotkanie z człowiekiem-legendą - m.in. cyfrowe aktywności piłkarskie z aktualizowanymi na żywo wynikami czy osobiste wirtualne spotkanie z samym Messim.
Fani będą mogli poczuć różne rodzaje energii fizycznej i cyfrowej, chłonąc artyzm największego piłkarza, który kiedykolwiek zaszczycił boisko swoją obecnością. W audiowizualnym spektaklu przedstawiona zostanie emocjonalna podróż chłopca, który stał się legendą - od początków w rodzinnym mieście Rosario, przez karierę w Barcelonie, aż po zdobycie z reprezentacją Argentyny pucharu Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2022. Uczestnicy wyjdą z tego doświadczenia zainspirowani, wzmocnieni i podniesieni na duchu.
„Bardzo cieszę się, że mogę być częścią projektu, który przybliży fanom historię mojej podróży na boisku i poza nim. Przez całą karierę zawsze dążyłem do tego, by inspirować ludzi i budować z nimi więź poprzez pasję do futbolu. Interaktywny pokaz to wyjątkowa okazja do ponownego doświadczenia najbardziej pamiętnych momentów i poczucia emocji, które ukształtowały moją drogę” - powiedział Leo Messi.
„Interaktywna wystawa poświęcona Leo Messiemu to projekt, który nas ekscytuje i z którego jesteśmy dumni. Z przykładu Messiego mogą czerpać wszystkie pokolenia, ucząc się na podstawie jego doświadczeń, jak pokonywać wyzwania duże i małe. Nasza trasa obejmuje wszystkie kontynenty. Trwające 75 minut wydarzenie pełne będzie inspiracji, emocji, rozrywki i zabawy dla wszystkich” - powiedzieli Andres Naftali i David Rosenfeld, współzałożyciele Primo Entertainment.
„Firma Moment Factory przybliża do siebie ludzi - nasze rozmaite przedsięwzięcia mają na celu wzbudzać poczucie wspólnego zachwytu i więzi. W ramach tego projektu łączymy immersyjną narrację z interaktywnymi technologiami, aby stworzyć przestrzeń do wyjątkowego spotkania widzów z legendą piłki nożnej, jaką jest Messi” - powiedział Sakchin Bessette, współzałożyciel i Executive Creative Director w Moment Factory
Rejestracja oraz więcej informacji na temat wydarzenia na stronie www.themessiexperience.com / oraz profilu na Instagramie: @themessiexperience.
Primo Entertainment
Primo Entertainment to lider branży rozrywkowej w Stanach Zjednoczonych i Ameryce Łacińskiej, który współpracuje z najważniejszymi artystami i organizuje na całym świecie wystawy i wydarzenia w najbardziej rozpoznawalnych formatach. Poza siedzibą główną w Miami Primo posiada oddziały w Ameryce Środkowej i Południowej. Firma od początku istnienia współpracuje z najważniejszymi postaciami światowej sceny muzycznej, w tym Justinem Bieberem, Arianą Grande, Enrique Iglesiasem i Cirque Du Soleil. Primo zajmowała się produkcją i promocją międzynarodowych wystaw takich jak „Beyond Van Gogh”, „Beyond Monet”, „Frida Kahlo the Life of an Icon” oraz „Space Adventure”. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.primo-entertainment.com @primo.entertainment
Moment Factory
Moment Factory to interdyscyplinarne studio zajmujące się tworzeniem innowacyjnych wydarzeń multimedialnych, które sprzyjają nawiązywaniu więzi międzyludzkich i przeobrażają otaczający nas świat. Nasz zespół posiada wszechstronne doświadczenie w dziedzinie technik audiowizualnych, oświetlenia, architektury i efektów specjalnych, dzięki któremu dostarczamy niezapomniane wrażenia. Poza siedzibą główną w Montrealu studio posiada oddziały w Paryżu, Tokio, Nowym Jorku i Singapurze. Od czasu powstania w 2001 r. studio Moment Factory zrealizowało ponad 500 wyjątkowych projektów na całym świecie, w tym wydarzenia z serii Lumina Night Walk i AURA. Realizujemy produkcje na całym świecie we współpracy z renomowanymi artystami, markami, muzeami, parkami rozrywki i miastami, a naszymi klientami są m.in. NBA, Changi Airport, Disney, Sony, Boston Museum of Science, Universal Studios, AT&T, Katedra Notre-Dame w Reims i Billie Eilish. momentfactory.com @momentfactory
Materiał filmowy -
https://mma.prnewswire.com/media/2105380/Primo_Entertainment_Messi_Experience.mp4
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2105265/Primo_Entertainment_The_Messi_Experience.jpg
Źródło: Primo Entertainment
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 21.06.2023, 18:07 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |