Newsletter

Nicole Kidman ambasadorką marki Clé De Peau Beauté

25.07.2025, 10:41aktualizacja: 25.07.2025, 10:46

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Clé de Peau Beauté
PR Newswire/Clé de Peau Beauté
Wielokrotnie nagradzana aktorka i producentka nawiązuje współpracę z marką luksusowych produktów do pielęgnacji skóry i makijażu. Kidman ucieleśnia wyznawaną przez markę filozofię „Blasku” (Radiance).

TOKIO, 25 lipca 2025 r. /PRNewswire/ -- Clé de Peau Beauté, międzynarodowa marka luksusowych produktów do pielęgnacji skóry i makijażu, z dumą ogłasza, że Nicole Kidman została jej światową ambasadorką (Global Brand Ambassador). Kidman znana jest magnetyzmu, jakim emanuje na ekranie i poza nim, jak również zaangażowania w działania na rzecz kobiet, stanowiąc idealne ucieleśnienie realizowanej przez Clé de Peau Beauté wizji Radiance - wyjątkowego blasku będącego wypadkową inteligencji, artyzmu i powołania. Nawiązanie współpracy ze słynną aktorką to ważny moment w historii marki.

Naznaczona licznymi sukcesami kariera Kidman odzwierciedla cechy i wartości składające się na DNA marki - inteligencję, kunszt i bezkompromisowość, poparte świadomymi wyborami i nieprzejednaną pasją. Każdą swoją rolą gwiazda zrywa z konwencją, konsekwentnie przełamując stereotypy już od ponad 40 lat. Kidman to symbol elegancji i determinacji w działaniu na rzecz realnej zmiany, co czyni ją wyjątkową ambasadorką, ucieleśniającą wizję ponadczasowego i rewolucyjnego piękna i blasku.

„Jesteśmy zachwyceni, że Nicole będzie częścią naszej rodziny - powiedziała Mizuki Hashimoto, dyrektor ds. marki w Clé de Peau Beauté. - Wierzymy, że w idei Blasku chodzi o coś więcej niż tylko wygląd. To również wewnętrzna siła, która pcha nas ku pozytywnym zmianom. Przekonanie to znajduje potwierdzenie w inspirującej podróży Nicole, która pokazuje, jak z pasji i powołania rodzi się Blask, który daje siłę innym”.

Dorobek Kidman wykracza poza świat sztuki. Gwiazda odgrywa niezwykle ważną rolę jako ambasadorka funduszu ONZ na rzecz kobiet, wspierając upodmiotowienie kobiet i dziewcząt poprzez edukację, tworzenie możliwości osiągnięcia niezależności finansowej oraz walkę z przemocą motywowaną uprzedzeniami ze względu na płeć. Jej działalność filantropijna wpisuje się w realizowaną przez Clé de Peau Beauté misję kultywowania piękna, które daje pewność siebie i inspiruje do realnych zmian.

„Niezwykle cieszę się z tego, że mogę zostać częścią rodziny Clé de Peau Beauté - powiedziała Kidman. - Przywiązanie marki do celebrowania piękna w każdym aspekcie naszego życia stanowi dla mnie źródło inspiracji. Liczę na to, że nasze wspólne działania będą owocne”.

Jako aktorka i producentka Kidman doskonale odnajduje się w bardzo różnych narracjach. Niezwykła jest rozpiętość ról, w jakie wchodziła na przestrzeni kariery, cały czas wyznaczając nowe granice i tworząc przestrzeń dla głosów, na które wcześniej nie było miejsca w branży filmowej. Jej odważne wybory ról pokazują, że Nicole jest aktorką z powołaniem, co doskonale współgra z wizją Blasku jako źródła siły.

Kidman jest prawdziwym symbolem tej idei, dając przykład tego, jak kultywować w sobie prawdziwy blask poprzez poczucie misji i pozytywne działanie. Jej podróż to dowód ogromnego potencjału zmiany, jaki niesie ze sobą piękno, oraz inspiracja dla innych, by odkryć w sobie własne piękno i blask.

- koniec informacji -

Clé de Peau Beauté

Clé de Peau Beauté, międzynarodowa marka luksusowa należąca do spółki Shiseido Co. Ltd., powstała w 1982 r. jako symbol połączenia elegancji z nauką. Nazwa Clé de Peau Beauté oznacza „klucz do piękna skóry”. Zgodnie z filozofią marki prawdziwy blask bierze się z naszego wnętrza, zasilany przez pozytywne cele i działania. Bazując na nowoczesnych technologiach i starannie dobieranych składnikach, Clé de Peau Beauté tworzy luksusowe produkty do makijażu i pielęgnacji skóry, które wydobywają jej inteligencję i blask. Marka niezmiennie stawia na najwyższą jakość wykonania popartą badaniami naukowymi, czemu zawdzięcza pozycję lidera na rynku luksusowych kosmetyków.

Kosmetyki Clé de Peau Beauté dostępne są w 26 krajach i regionach na świecie, a marka cały czas podejmuje działania na rzecz upodmiotowienia kobiet i dziewcząt poprzez inicjatywy takie jak Clé de Peau Beauté Power of Radiance Awards czy międzynarodową współpracę z UNICEFEM.

UNICEF nie wyraża poparcia dla jakichkolwiek marek, produktów lub usług.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: www.cledepeau-beaute.com/global/nicolekidman.html   

Oficjalny profil Clé de Peau Beauté na Instagramie: https://www.instagram.com/cledepeaubeaute/

Oficjalny profil Clé de Peau Beauté na TikToku: https://www.tiktok.com/@cledepeaubeaute

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2733290/2025_05_29_CPB_PROJECT_RADIANCE_NK_SHOT_02_AW25_MAIN_KV_0195_F1G.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1740205/cpb_logo_set_bold_Logo.jpg

Źródło: Clé de Peau Beauté

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 25.07.2025, 10:41
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ