Pobierz materiał i Publikuj za darmo

TOKIO, 25 lipca 2025 r. /PRNewswire/ -- Clé de Peau Beauté, międzynarodowa marka luksusowych produktów do pielęgnacji skóry i makijażu, z dumą ogłasza, że Nicole Kidman została jej światową ambasadorką (Global Brand Ambassador). Kidman znana jest magnetyzmu, jakim emanuje na ekranie i poza nim, jak również zaangażowania w działania na rzecz kobiet, stanowiąc idealne ucieleśnienie realizowanej przez Clé de Peau Beauté wizji Radiance - wyjątkowego blasku będącego wypadkową inteligencji, artyzmu i powołania. Nawiązanie współpracy ze słynną aktorką to ważny moment w historii marki.
Naznaczona licznymi sukcesami kariera Kidman odzwierciedla cechy i wartości składające się na DNA marki - inteligencję, kunszt i bezkompromisowość, poparte świadomymi wyborami i nieprzejednaną pasją. Każdą swoją rolą gwiazda zrywa z konwencją, konsekwentnie przełamując stereotypy już od ponad 40 lat. Kidman to symbol elegancji i determinacji w działaniu na rzecz realnej zmiany, co czyni ją wyjątkową ambasadorką, ucieleśniającą wizję ponadczasowego i rewolucyjnego piękna i blasku.
„Jesteśmy zachwyceni, że Nicole będzie częścią naszej rodziny - powiedziała Mizuki Hashimoto, dyrektor ds. marki w Clé de Peau Beauté. - Wierzymy, że w idei Blasku chodzi o coś więcej niż tylko wygląd. To również wewnętrzna siła, która pcha nas ku pozytywnym zmianom. Przekonanie to znajduje potwierdzenie w inspirującej podróży Nicole, która pokazuje, jak z pasji i powołania rodzi się Blask, który daje siłę innym”.
Dorobek Kidman wykracza poza świat sztuki. Gwiazda odgrywa niezwykle ważną rolę jako ambasadorka funduszu ONZ na rzecz kobiet, wspierając upodmiotowienie kobiet i dziewcząt poprzez edukację, tworzenie możliwości osiągnięcia niezależności finansowej oraz walkę z przemocą motywowaną uprzedzeniami ze względu na płeć. Jej działalność filantropijna wpisuje się w realizowaną przez Clé de Peau Beauté misję kultywowania piękna, które daje pewność siebie i inspiruje do realnych zmian.
„Niezwykle cieszę się z tego, że mogę zostać częścią rodziny Clé de Peau Beauté - powiedziała Kidman. - Przywiązanie marki do celebrowania piękna w każdym aspekcie naszego życia stanowi dla mnie źródło inspiracji. Liczę na to, że nasze wspólne działania będą owocne”.
Jako aktorka i producentka Kidman doskonale odnajduje się w bardzo różnych narracjach. Niezwykła jest rozpiętość ról, w jakie wchodziła na przestrzeni kariery, cały czas wyznaczając nowe granice i tworząc przestrzeń dla głosów, na które wcześniej nie było miejsca w branży filmowej. Jej odważne wybory ról pokazują, że Nicole jest aktorką z powołaniem, co doskonale współgra z wizją Blasku jako źródła siły.
Kidman jest prawdziwym symbolem tej idei, dając przykład tego, jak kultywować w sobie prawdziwy blask poprzez poczucie misji i pozytywne działanie. Jej podróż to dowód ogromnego potencjału zmiany, jaki niesie ze sobą piękno, oraz inspiracja dla innych, by odkryć w sobie własne piękno i blask.
- koniec informacji -
Clé de Peau Beauté
Clé de Peau Beauté, międzynarodowa marka luksusowa należąca do spółki Shiseido Co. Ltd., powstała w 1982 r. jako symbol połączenia elegancji z nauką. Nazwa Clé de Peau Beauté oznacza „klucz do piękna skóry”. Zgodnie z filozofią marki prawdziwy blask bierze się z naszego wnętrza, zasilany przez pozytywne cele i działania. Bazując na nowoczesnych technologiach i starannie dobieranych składnikach, Clé de Peau Beauté tworzy luksusowe produkty do makijażu i pielęgnacji skóry, które wydobywają jej inteligencję i blask. Marka niezmiennie stawia na najwyższą jakość wykonania popartą badaniami naukowymi, czemu zawdzięcza pozycję lidera na rynku luksusowych kosmetyków.
Kosmetyki Clé de Peau Beauté dostępne są w 26 krajach i regionach na świecie, a marka cały czas podejmuje działania na rzecz upodmiotowienia kobiet i dziewcząt poprzez inicjatywy takie jak Clé de Peau Beauté Power of Radiance Awards czy międzynarodową współpracę z UNICEFEM.
UNICEF nie wyraża poparcia dla jakichkolwiek marek, produktów lub usług.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: www.cledepeau-beaute.com/global/nicolekidman.html
Oficjalny profil Clé de Peau Beauté na Instagramie: https://www.instagram.com/cledepeaubeaute/
Oficjalny profil Clé de Peau Beauté na TikToku: https://www.tiktok.com/@cledepeaubeaute
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1740205/cpb_logo_set_bold_Logo.jpg
Źródło: Clé de Peau Beauté
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 25.07.2025, 10:41 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |