Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zdaniem Witolda Kołodziejskiego, przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, nowoczesna agencja prasowa musi mieć charakter multimedialny i stanowić „centrum świata medialnego”.
„Chcemy mieć dostęp do najświeższej, bezpośredniej i sprawdzonej informacji, a Centrum Prasowe PAP ma być jednym z miejsc przekazywania takich wiadomości. Nic więcej nie potrzeba: szybkość, rzetelność i jakość w doborze informacji” - podkreślił Witold Kołodziejski.
Centrum Prasowe PAP - jako miejsce organizacji konferencji prasowych, debat, seminariów i prezentacji - istnieje od 17 lat. W tym czasie zostało w nim zrealizowanych ponad 5200 wydarzeń dla polskich i zagranicznych instytucji, organizacji oraz firm.
„Centrum Prasowe PAP odwiedzali przedsiębiorcy, ludzie ze świata kultury, sztuki, organizacji pozarządowych, urzędnicy i politycy. Tutaj prezentowali swoje poglądy i osiągnięcia. Centrum Prasowe PAP było zawsze takim miejscem, w którym można było komunikować się z szeroko rozumianym światem mediów. I można to było robić przede wszystkim skutecznie” - zaznaczył Wojciech Surmacz, prezes PAP.
W nowej odsłonie Centrum Prasowe PAP działa już od 2 września 2021 r, realizując konferencje prasowe, briefingi, webinaria, szkolenia czy prezentacje. Po przebudowie sala konferencyjna została wyposażona w najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne: ściany wideo, zaawansowane systemy akustyczne czy specjalistyczne, dopasowane do potrzeb fotografów i operatorów kamer, oświetlenie.
W opinii Łukasza Świerżewskiego, wiceprezesa PAP, nowoczesne centrum prasowe - dogodnie zlokalizowane w centrum Warszawy, umożliwiające transmisję na żywo do każdego miejsca na globie, wykorzystujące potencjał i narzędzia agencji informacyjnej - zapewnia skuteczne dotarcie do mediów oraz stwarza szansę na zorganizowanie niepowtarzalnego eventu.
„Przez dwa miesiące trwały bardzo intensywne prace, których celem była multimedialna funkcjonalność Centrum Prasowego PAP. Dzięki temu klienci, którzy przychodzą do naszego Centrum, nie tylko czują się bardziej komfortowo, ale przede wszystkim mogą sprawnie i korzystając z najwyższej jakości obrazu i dźwięku, łączyć się z całym światem” - podkreśliła Lidia Garbaczuk, dyrektor biura marketingu i sprzedaży usług PAP.
CP PAP w nowej odsłonie organizuje eventy w trzech formatach: stacjonarnym, hybrydowym oraz online, dostosowując się do indywidualnych potrzeb, związanych z liczbą prelegentów i uczestników konferencji, a także wyborem języka spotkania.
Zespół PAP pomaga w opracowaniu zakresu merytorycznego spotkania, w przygotowaniu oprawy graficznej, a także promocji wydarzenia.
Doświadczony zespół dziennikarsko-operatorski przygotowuje relacje tekstowe z wydarzeń w formie depeszy agencyjnej, dostarcza zdjęcia i realizuje materiały wideo, których publikacja na portalach PAP i poprzez tematyczne bazy mailingowe zapewnia dystrybucję materiału w mediach. Zespół PAP realizuje również transmisje online na portalach PAP oraz stronach internetowych i w mediach społecznościowych partnerów.
„Agencja nadąża za technologią, a nawet czasami ją wyprzedza. Nowe Centrum Prasowe jest supernowoczesne. Myślę, że za jakiś czas będziemy mieli tu do dyspozycji takie technologie jak np. rozszerzona rzeczywistość czy rozwiązania związane z blockchainem” - stwierdził Maciej Świrski.
Polska Agencja Prasowa, kontynuując tradycję przedwojennej Polskiej Agencji Telegraficznej, od ponad 100 lat zbiera, opracowuje i przekazuje obiektywne i wszechstronne informacje z kraju i zagranicy, a liczący ponad 400 osób zespół doświadczonych dziennikarzy i fotoreporterów obsługuje na bieżąco serwisy informacyjne.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 28.09.2021, 10:00 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
„Played, Worn & Torn Auction” od Julien's powraca do miasta muzyki z legendarną aukcją 20-21 listopada 2024 r.
- 19.11.2024, 15:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Saudyjska Komisja Filmowa uroczyście zamyka drugą edycję Konferencji Krytyki Filmowej
- 15.11.2024, 09:08
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Business Wire
-
Image
Te nietypowe znaleziska z lumpeksów zaskoczyły wszystkich
Branża tekstylna stoi w obliczu poważnych wyzwań środowiskowych. Szacuje się, że co roku produkuje się 100 miliardów sztuk odzieży, z czego ogromna część nigdy nie trafia do konsumentów lub jest noszona tylko kilka razy [1]. W ten sposób 92 miliony ton ubrań trafia każdego roku na wysypiska, tworząc toksyczne hałdy na pustyniach czy terenach wiejskich, przyczyniając się do rozwoju zjawiska zwanego „fast fashion”. To ilość, która mogłaby wypełnić… 1,5 miliona ciężarówek.- 14.11.2024, 08:00
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Semcore Sp. z o.o.