Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Działania sponsoringowe Grupy ORLEN opierają się na dwóch filarach – wsparciu kultury i nauki oraz sportu. W tej drugiej dziedzinie koncern skupiał się dotychczas na profesjonalnych sportowcach i osiągających znaczące sukcesy klubach czy związkach sportowych. Teraz polityka ta uległa weryfikacji i aktualizacji. Koncern zainaugurował nowy program pod nazwą „Sportowy ORLEN”, do którego rekrutacja właśnie dobiegła końca. Program powstał z myślą o sporcie amatorskim i akademiach trenujących dzieci i młodzież w całej Polsce.
„Chcemy wykreować modę na sport”
ORLEN zainicjował także kampanię „Sport to szkoła życia” z udziałem gwiazd polskiego sportu, mistrzów olimpijskich: Aleksandry Mirosław, Anity Włodarczyk i Bartosza Kurka. Program wsparcia amatorskich klubów sportowych oraz towarzysząca mu kampania są reakcję koncernu na stale malejące zainteresowanie aktywnością fizyczną wśród najmłodszych oraz rekordową w skali Europy liczbę zwolnień polskich uczniów z zajęć wychowania fizycznego.
„Celem programu jest znalezienie rozwiązania problemu, jakim jest bardzo niska aktywność dzieci i młodzieży. Ten problem narasta od wielu lat, więc pomyśleliśmy sobie, że nadszedł czas, kiedy ORLEN, który ma tak ogromny wpływ na społeczności lokalne, poprzez biznes, który prowadzi, powinien spróbować zaangażować się w jego rozwiązanie. Chcemy wykreować wśród młodych ludzi modę na sport” – wyjaśniała w Sopocie Lidia Kołucka.
Kultura i nauka, czyli nowe kierunki sponsoringowe ORLENU
Sport od wielu lat jest ważny w działalności sponsoringowej ORLENU, jednak dzisiaj drugim silnym filarem tego obszaru działalności spółki staje się wsparcie kultury i nauki, z mocnym akcentem na budowanie partnerstw. Dyrektor wykonawcza ds. sponsoringu w ORLENIE podkreśla jak duże znaczenie ma dla koncernu edukacja dzieci i młodzieży. „Sport był, jest i będzie dla ORLENU ważny. Ale zależy nam również na tym, by ten drugi filar, obszar kultury i nauki, zyskał tożsamość i podmiotowość w ramach strategii sponsoringowej koncernu. Nawyki nabywa się w wieku pięciu, sześciu lat, w szkole, przedszkolu. Ekspozycja na kulturę, na wrażenia i emocje buduje w nas nasze wewnętrze piękno” – mówiła Lidia Kołucka.
„Zależy nam na budowaniu partnerstw. Chcemy wspierać nie tylko instytucje duże, strategiczne, ale też lokalne, funkcjonujące poza dużymi centrami. Dobrze byłoby, gdyby na przykład dzieci z małej miejscowości z południa Polski mogły przyjechać do Muzeum Narodowego, by zetknąć się ze sztuką na żywo albo by nauczyciele plastyki z Białegostoku mogli wziąć udział w warsztatach organizowanych przez Zachętę. Powinniśmy łączyć doświadczenia, aby na takiej współpracy korzystało jak najwięcej osób. To jest po prostu nasz obowiązek i tak będziemy działać” – zaznaczyła Kołucka.
Źródło informacji: ORLEN
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 04.11.2024, 09:29 |
Źródło informacji | ORLEN |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Szanghaj rozbłyśnie z okazji wpisania chińskiego Festiwalu Wiosny na listę niematerialnego dziedzictwa kulturowego UNESCO
Szanghaj zaprasza ludzi z całego świata do wspólnego celebrowania bogatego dziedzictwa kulturowego Chin podczas obchodów Festiwalu Wiosny.- 28.01.2025, 08:51
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Sztuka, biznes i innowacje: Camp Fluff Miami
Sztuka to nie tylko ekskluzywność. To radość tworzenia i ekspresji. Unikatowość, której poszukujemy w życiu, relacjach i biznesie. To magnes, który przyciąga, buduje wrażliwość na piękno i dobrze inwestuje nasze pieniądze.- 23.01.2025, 08:46
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: JOHN WESTON GROUP SP. Z O.O.
-
#IJHARSnaFerie - czyli nie dajmy się oszukać nie tylko podczas ferii w sklepie i restauracji PAP
Bezpieczne ferie to także bezpieczny i świadomy swoich praw konsument - przypomina przed rozpoczynającą się zimową przerwą w zajęciach szkolnych Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (IJHARS) i podpowiada, w jaki sposób wybierać produkty spożywcze dobrej jakości i nie dać się oszukać.- 17.01.2025, 10:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ