Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK, 6 października 2023 r. /PRNewswire/ - Międzynarodowa marka podróżnicza i lifestyle’owa TUMI ogłosiła dzisiaj nawiązanie partnerstwa z sekcją kobiecą Tottenham Hotspur w bieżącym sezonie.
TUMI zostało oficjalnym partnerem ds. bagażu kobiecej sekcji klubu. Logo firmy będzie prezentowane z tyłu koszulek zawodniczek podczas wszystkich meczów - jest to pierwsze tego rodzaju osiągnięcie marki lifestyle’owej.
Zawodniczki, trenerzy i personel pomocniczy będą korzystać ze spersonalizowanych produktów TUMI, które wniosą funkcjonalność i swobodę do podróży na każdy mecz na własnym boisku i wyjazdowy. Wśród produktów znajdują się egzemplarze z legendarnych kolekcji TUMI, na przykład czterokołowe poszerzane walizki International z kolekcji 19 Degree, plecaki Search z kolekcji Alpha Bravo, kosmetyczki Voyageur Madeline, torby materiałowe i dwustronne organizery Just in Case®.
Nowe partnerstwo dodatkowo wzmacnia relacje TUMI z klubem. Firma była wcześniej partnerem drużyny mężczyzn w ich trasie po regionie Azji i Pacyfiku. Oprócz tego kapitan drużyny mężczyzn Heung-Min Son jest światowym ambasadorem marki TUMI.
„Możliwość dalszego poszerzania i wzmacniania partnerstwa z TUMI z sekcją kobiecą klubu Tottenham Hotspur jest naturalną kontynuacją współpracy i dobrze wpisuje się w nasze zobowiązanie do udoskonalania podróży zawodniczek w dążeniu do realizacji ich pasji. Produkty TUMI charakteryzują się doskonałością i trwałością, a możliwość wspierania członkiń żeńskiego zespołu w osiąganiu najlepszych wyników jest dla nas wielkim zaszczytem” - powiedziała Jill Krizelman, starsza wiceprezeska TUMI ds. marketingu i e-commerce.
Todd Kline, dyrektor ds. handlowych Tottenham Hotspur, stwierdził: „Po niedawnej pomyślnej współpracy klub niezwykle ceni sobie firmę TUMI i jej produkty. Wiemy, że produkty TUMI będą świetne służyć naszym zawodniczkom w podróży na mecze i podczas powrotów z nich. Tuż przed pierwszym w sezonie meczem na własnym stadionie nowe partnerstwo przyczyni się do popularności nadchodzącej kampanii i podkreśli, jakim wyróżnieniem jest bycie kojarzonym z żeńskim zespołem Tottenham Hotspur właśnie teraz.
Logo TUMI po raz pierwszy pojawi się na koszulkach zawodniczek w tę niedzielę, na pierwszym meczu WSL na stadionie Tottenham Hotspur przeciwko drużynie kobiet Bristol City. Obserwuj kanały społecznościowe @tumitravel i @spurswomen.
TUMI
Od 1975 r. firma TUMI produkuje światowej klasy produkty biznesowe i podróżne oraz wytrzymałe produkty luksusowe, które ułatwiają i upiększają wszystkie aspekty życia w drodze, oraz podnoszą jego poziom. Łącząc funkcjonalność z pomysłowością, firma z zaangażowaniem udoskonala podróżowanie jako towarzysz dynamicznych osób, które dążą do realizacji własnych pasji. Więcej informacji na temat TUMI można znaleźć na stronie TUMI.com. Marka TUMI i logo TUMI są zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do spółki Tumi, Inc. © 2023 Tumi, Inc.
Źródło: Tumi, Inc.
KONTAKT:
Kontakty z mediami:
Alexandra Gillis
e-mail: alexandra.gillis@tumi.com
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2240156/Tumi_x_Tottenham_Hotspur_Women_partner.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/214382/4325582/tumi_logo.jpg
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 06.10.2023, 15:18 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |