Newsletter

Multikino wybrało SALESmanago Marketing Automation

30.01.2013, 11:07aktualizacja: 30.01.2013, 11:07

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

System do automatyzacji marketingu SALESmanago identyfikuje osoby wchodzące na stronę WWW, analizuje ich zachowanie, a następnie automatycznie wysyła e-mailem dopasowane oferty do poszczególnych osób.

Dzięki automatycznej personalizacji oferty firmy korzystające z SALESmanago Marketing Automation osiągają kilkuset procentowe wzrosty skuteczności marketingu. Badania przeprowadzone w firmie Rainbow Tours, która również korzysta z SALESmanago, pokazują ponad 400% wzrost skuteczności e-maili i 300% wzrost sprzedaży z dopasowanych automatycznych ofert.

SALESmanago to pierwszy w Polsce i jeden z pierwszych w Europie system klasy Marketing Automation. Korzysta z niego już ponad 400 firm. m.in. Rainbow Tours, Jean Louis David, 6win/Agora oraz liczna grupa małych i średnich firm.

KONTAKT:

Benhauer Sp. z o.o. Sp.K.

tel. kom. +48 531-756-313

ul. Krupnicza 3

31-123 Kraków

Źródło informacji: www.salesmanago.pl

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 30.01.2013, 11:07
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ