Pobierz materiał i Publikuj za darmo
ATLANTA, 19 października 2021 r. /PRNewswire/ -- Disney+, znana na całym świecie aplikacja streamingowa, oraz VIDAA, system operacyjny smart TV oparty na Linuksie, ogłosiły, że Disney+ pojawi się wkrótce w telewizorach Hisense i Toshiba z najnowszą wersją oprogramowania VIDAA Smart OS.
Disney+ to specjalny serwis streamingowy oferujący filmy i programy z kolekcji Disneya, Pixara, Marvela, Gwiezdnych Wojen i National Geographic, a także Simpsonów i wielu innych. Na wybranych rynkach międzynarodowych obejmuje również nową markę treści ogólnorozrywkowych – Star. Usługa oferuje wolny od reklam streaming wraz ze stale rosnącą kolekcją wyjątkowych materiałów oryginalnych, w tym filmów pełnometrażowych, dokumentalnych, seriali animowanych i aktorskich oraz treści krótkometrażowych. Dzięki bezprecedensowemu dostępowi do bogatej historii fantastycznej rozrywki filmowej i telewizyjnej Disneya, Disney+ jest także jedynym miejscem, w którym można znaleźć najnowsze produkcje wytwórni The Walt Disney Studios. Poprzez serwis Star, Disney+ oferuje bogaty katalog filmów od 20th Century Studios, Disney Television Studios, FX, Searchlight Pictures i wielu innych.
System operacyjny VIDAA Smart to bazujący na Linuksie otwarty system operacyjny smart TV. Niezależna firma VIDAA USA została założona w 2019 roku i w ciągu zaledwie dwóch lat stała się zdecydowanym konkurentem na rynku międzynarodowym w dziedzinie platform smart TV. W 2020 roku VIDAA wprowadziła całkowicie nowy i zaktualizowany interfejs użytkownika 4.0, który stawia użytkowników i ich sposób konsumpcji treści w centrum projektu. Od maja 2021 roku najbardziej zaawansowaną wersją na rynku jest VIDAA U5, w której nastąpiło dalsze udoskonalenie wygody użytkownika poprzez wdrożenie funkcji Google Assistant, własnej usługi głosowej, nowej aplikacji VIDAA do zdalnego sterowania smartfonem, a także usług reklamowych i rozliczeniowych na wybranych rynkach. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.vidaa.com oraz śledząc VIDAA na Facebook.com/vidaatv, Twitterze i Instagramie @vidaatv.
Firma Hisense została założona w 1969 roku w Qingdao w Chinach i od pięćdziesięciu lat zajmuje się opracowywaniem innowacyjnych produktów elektroniki użytkowej. Obecnie, Hisense jest trzecią największą marką telewizorów na świecie i liderem rynku w Chinach, RPA i Australii oraz jednym z największych producentów sprzętu AGD, oferującym wszechstronne rozwiązania dla domu z jednego źródła. Przedsiębiorstwo utworzyło 54 firmy zagraniczne. Hisense posiada również 20 centrów badawczo-rozwojowych i 29 parków przemysłowych na całym świecie, których jedynym celem jest dostarczanie najwyższej jakości produktów po przystępnych cenach, które wpływają na poprawę życia konsumentów.
„Współpraca z The Walt Disney Company to znaczący przełom dla naszej organizacji – powiedział Guy Edri, wiceprezes VIDAA USA. - Globalne wprowadzenie Disney+ na platformę VIDAA to dopiero pierwszy krok. Z radością podejmujemy współpracę z Disneyem w celu rozszerzenia wzajemnych powiązań i możliwości udostępnienia naszym klientom pełnego pakietu usług streamingowych w przyszłości. Dzisiejsza data symbolizuje nie tylko uruchomienie niesamowitej usługi na najnowocześniejszej platformie, ale także początek długoterminowej współpracy pomiędzy dwoma podmiotami, z których każdy jest liderem w swojej branży”.
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1663838/VIDAA_Disney_Logo.jpg
Źródło: Hisense
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 20.10.2021, 08:56 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |