Pobierz materiał i Publikuj za darmo

MONACHIUM, Sept. 09, 2025 (GLOBE NEWSWIRE) -- „Europa to rozległy obszar, a każdy kraj ma własną specyfikę. Praca, którą wykonujemy w każdym regionie, polega na przygotowywaniu sieci i zespołów dla każdego rynku. W tym kontekście działamy w Szwajcarii, Austrii, Niemczech, Czechach, Polsce i na Węgrzech. Jest wiele do zrobienia, ale mamy wielkie ambicje i chcemy odgrywać znaczącą rolę w każdej dziedzinie, która jest ważna dla naszych klientów”. Takie słowa wypowiedziała MariaGrazia Davino, regionalna dyrektor zarządzająca BYD, opisując ekspansję producenta samochodów na rynek środkowoeuropejski. MariaGrazia Davino zabrała głos podczas konferencji prasowej zorganizowanej przez BYD na targach „IAA Mobility 2025” w Monachium.
„Dla nas Europa to teraźniejszość i jesteśmy w pełni zaangażowani w ten kierunek” - kontynuowała dyrektor, po czym skupiła się na nowym samochodzie, który BYD zaprezentowało na niemieckich targach:
„Przedstawiamy nasze kombi, BYD Seal 6 DM-i Touring. Jest to duży samochód typu superhybryda, którego zasięg wynosi nawet 1350 kilometrów”.
„Samochód zaprojektowany nie tylko z myślą o kierowcach, ale także o pasażerach” - podsumowała MariaGrazia Davino.
Zdjęcie towarzyszące temu komunikatowi jest dostępne pod adresem https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/9f861971-1a72-4be1-ab0e-84df2ce0bcb8.
Film towarzyszący temu komunikatowi jest dostępny pod adresem https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/65b9635f-a0a9-4452-9260-11d45fa39552.
KONTAKT:
Biuro Prasowe LaPresse
e-mail: ufficio.stampa@lapresse.it
Źródło informacji: GlobeNewswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 10.09.2025, 10:19 |
Źródło informacji | GlobeNewswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |