Newsletter

Nauka i technologie

Candy Crush Saga świętuje dziesięć kultowych lat rozrywki poprzez przejęcie panoramy Nowego Jorku dzięki hipnotyzującemu widowisku z użyciem dronów

08.11.2022, 08:43aktualizacja: 08.11.2022, 08:48

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/King
PR Newswire/King
Widowisko z użyciem dronów jest inauguracją 10. rocznicy powstania gry, która przypada na 14 listopada, i skarbnicy nagród w grze dla graczy z całego świata.

NOWY JORK, 7 listopada 2022 r. /PRNewswire/ -- Candy Crush Saga, kultowa mobilna gra logiczna typu „dopasuj 3”, która gości miliony graczy każdego dnia, świętuje 10 lat zabawy, miliardy dopasowanych cukierków i niezliczone chwile radości graczy z całego świata. Z tej okazji centrum Manhattanu przekształciło się w festiwal słodkości. Widzowie mieli okazję podziwiać spektakularne przejęcie panoramy Nowego Jorku przez setki błyszczących dronów, które przeniosły grę Candy Crush Saga z telefonu komórkowego na największy ekran na świecie - niebo.

Przez dziesięć słodkich minut, cukierki były dopasowywane w skali ponad tysiąckrotnie większej niż na ekranie telefonu w ramach wspaniałego widowiska z użyciem 500 zsynchronizowanych dronów. Od elektryzujących kolorowych bomb po ogromnych rozmiarów Tiffy - najpopularniejsze elementy gry pojawiły się na nocnym niebie.

Podczas całego wieczoru, ponad 1000 osób dołączyło do zabawy na Battery Park Esplanade, słuchając DJa na żywo, Luda Love, i próbując jedzenia, napojów i gier w gigantycznych rozmiarów basenie z kulkami przeznaczonym dla dorosłych, wszystko inspirowane motywami z Candy Crush Saga. Poza przestrzenią, w której zorganizowano imprezę, widowisko mogli podziwiać mieszkańcy Nowego Jorku z centrum miasta i w jego pobliżu oraz mieszkańcy New Jersey z drugiej strony rzeki Hudson.

„Jesteśmy zaszczyceni możliwością świętowania tak ważnego momentu dla gry Candy Crush Saga - powiedziała Fernanda Romano, dyrektor ds. marketingu w King. - Candy Crush Saga jest jedną z najpopularniejszych gier mobilnych wszech czasów i jest nieustannie codziennym źródłem rozrywki dla milionów ludzi. Chcieliśmy uczcić tę wspaniałą rocznicę poprzez pokazanie najbardziej kultowych elementów Candy Crush Saga w wielkim formacie nad jednym z najbardziej znanych krajobrazów miejskich na świecie. Jesteśmy niezmiernie wdzięczni naszym graczom na całym świecie, którzy pomogli nam rozwijać się przez minione dziesięć lat i dołożymy starań, aby świat był bardziej radosny przez wiele kolejnych lat”.

"Chcieliśmy opowiedzieć historię Candy Crush Saga w możliwie najbardziej spektakularny sposób - powiedział Jeff Caplan, dyrektor generalny Pixis Drones. - Gra obfituje w piękne elementy graficzne, lecz wprowadzenie ich w życie wymagało miesięcy współpracy i pełnego wykorzystania specjalistycznej wiedzy Pixis w zakresie inżynierii i projektowania. Rezultatem tych prac jest jedno z najbardziej wyrafinowanych i energicznych widowisk, jakie udało nam się stworzyć i jesteśmy zachwyceni współpracą z Candy Crush Saga i możliwością wsparcia ich w świętowaniu tak wspaniałej chwili".

Od 4 listopada, Narodowego Dnia Słodyczy, Candy Crush Saga zapewnia codzienne nagrody w grze, rozpoczynając obchody pod hasłem #10Years Of Fun (10 lat zabawy) z nieograniczoną liczbą żyć na całym świecie. Mnóstwo niespodzianek, od kolorowych bomb po lizaki-młoty, i wiele więcej, będzie udostępniane codziennie, jako wprowadzenie do oficjalnego dnia rocznicy, 14 listopada. Pobierz grę Candy Crush Saga ze sklepów Apple App Store, Google Play, Microsoft Store, Amazon App Store i na Facebooku aby wziąć udział w zabawie.

Gra Candy Crush Saga stała się ogólnoświatowym fenomenem, który przyciągnął setki milionów graczy z całego świata. Jako jedna z najpopularniejszych gier mobilnych od wielu lat, została pobrana ponad trzy miliardy razy od premiery w 2012 r. Według danych na drugi kwartał 2022, Candy Crush była najlepiej zarabiającą serią gier w amerykańskich sklepach z aplikacjami przez 20 kolejnych kwartałów. Do chwili obecnej, gracze przeszli ponad pięć bilionów poziomów Candy Crush Saga w 200 krajach i terytoriach.

Wejdź na profil @candycrushsaga lub odwiedź stronę www.candycrushsaga.com, aby zasięgnąć aktualnych informacji na temat wydarzeń w ramach 10. rocznicy Candy Crush Saga.

King

King jest producentem słynnej na całym świecie serii Candy Crush jak również twórcą hitowych gier mobilnych, w tym Farm Heroes Saga, Bubble Witch Saga oraz Pet Rescue Saga. Candy Crush jest najlepiej zarabiającą serią gier w amerykańskich sklepach z aplikacjami, przy czym zajmuję tę pozycję od pięciu lat, a z gier King korzysta 240 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie, według danych aktualnych na II kwartał 2022 r. King, który jest częścią Activision Blizzard (NASDAQ: ATVI), od momentu przejęcia w 2016 r. zatrudnia niemal 2 000 pracowników w studiach w Sztokholmie, Malmö, Londynie, Barcelonie i Berlinie oraz w biurach w San Francisco, Nowym Jorku, Los Angeles i na Malcie.

© 2022 King.com Ltd. King, logo z koroną King, Candy Crush, postać Tiffi, Candy Crush Saga i powiązane oznaczenia są znakami towarowymi King.com Ltd lub podmiotów powiązanych.

Materiał filmowy - https://www.youtube.com/watch?v=2TOrijW1eCk

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1938420/CCS_10th_Credit_Getty_Images_for_Candy_Crush_Saga10.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1938421/CCS_10th_Credit_Getty_Images_for_Candy_Crush_Saga2.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1920731/Screen_Shot_2022_10_13_at_10_51_19_AM_Logo.jpg

Źródło: King

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.11.2022, 08:43
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii