Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK, 7 listopada 2022 r. /PRNewswire/ -- Candy Crush Saga, kultowa mobilna gra logiczna typu „dopasuj 3”, która gości miliony graczy każdego dnia, świętuje 10 lat zabawy, miliardy dopasowanych cukierków i niezliczone chwile radości graczy z całego świata. Z tej okazji centrum Manhattanu przekształciło się w festiwal słodkości. Widzowie mieli okazję podziwiać spektakularne przejęcie panoramy Nowego Jorku przez setki błyszczących dronów, które przeniosły grę Candy Crush Saga z telefonu komórkowego na największy ekran na świecie - niebo.
Przez dziesięć słodkich minut, cukierki były dopasowywane w skali ponad tysiąckrotnie większej niż na ekranie telefonu w ramach wspaniałego widowiska z użyciem 500 zsynchronizowanych dronów. Od elektryzujących kolorowych bomb po ogromnych rozmiarów Tiffy - najpopularniejsze elementy gry pojawiły się na nocnym niebie.
Podczas całego wieczoru, ponad 1000 osób dołączyło do zabawy na Battery Park Esplanade, słuchając DJa na żywo, Luda Love, i próbując jedzenia, napojów i gier w gigantycznych rozmiarów basenie z kulkami przeznaczonym dla dorosłych, wszystko inspirowane motywami z Candy Crush Saga. Poza przestrzenią, w której zorganizowano imprezę, widowisko mogli podziwiać mieszkańcy Nowego Jorku z centrum miasta i w jego pobliżu oraz mieszkańcy New Jersey z drugiej strony rzeki Hudson.
„Jesteśmy zaszczyceni możliwością świętowania tak ważnego momentu dla gry Candy Crush Saga - powiedziała Fernanda Romano, dyrektor ds. marketingu w King. - Candy Crush Saga jest jedną z najpopularniejszych gier mobilnych wszech czasów i jest nieustannie codziennym źródłem rozrywki dla milionów ludzi. Chcieliśmy uczcić tę wspaniałą rocznicę poprzez pokazanie najbardziej kultowych elementów Candy Crush Saga w wielkim formacie nad jednym z najbardziej znanych krajobrazów miejskich na świecie. Jesteśmy niezmiernie wdzięczni naszym graczom na całym świecie, którzy pomogli nam rozwijać się przez minione dziesięć lat i dołożymy starań, aby świat był bardziej radosny przez wiele kolejnych lat”.
"Chcieliśmy opowiedzieć historię Candy Crush Saga w możliwie najbardziej spektakularny sposób - powiedział Jeff Caplan, dyrektor generalny Pixis Drones. - Gra obfituje w piękne elementy graficzne, lecz wprowadzenie ich w życie wymagało miesięcy współpracy i pełnego wykorzystania specjalistycznej wiedzy Pixis w zakresie inżynierii i projektowania. Rezultatem tych prac jest jedno z najbardziej wyrafinowanych i energicznych widowisk, jakie udało nam się stworzyć i jesteśmy zachwyceni współpracą z Candy Crush Saga i możliwością wsparcia ich w świętowaniu tak wspaniałej chwili".
Od 4 listopada, Narodowego Dnia Słodyczy, Candy Crush Saga zapewnia codzienne nagrody w grze, rozpoczynając obchody pod hasłem #10Years Of Fun (10 lat zabawy) z nieograniczoną liczbą żyć na całym świecie. Mnóstwo niespodzianek, od kolorowych bomb po lizaki-młoty, i wiele więcej, będzie udostępniane codziennie, jako wprowadzenie do oficjalnego dnia rocznicy, 14 listopada. Pobierz grę Candy Crush Saga ze sklepów Apple App Store, Google Play, Microsoft Store, Amazon App Store i na Facebooku aby wziąć udział w zabawie.
Gra Candy Crush Saga stała się ogólnoświatowym fenomenem, który przyciągnął setki milionów graczy z całego świata. Jako jedna z najpopularniejszych gier mobilnych od wielu lat, została pobrana ponad trzy miliardy razy od premiery w 2012 r. Według danych na drugi kwartał 2022, Candy Crush była najlepiej zarabiającą serią gier w amerykańskich sklepach z aplikacjami przez 20 kolejnych kwartałów. Do chwili obecnej, gracze przeszli ponad pięć bilionów poziomów Candy Crush Saga w 200 krajach i terytoriach.
Wejdź na profil @candycrushsaga lub odwiedź stronę www.candycrushsaga.com, aby zasięgnąć aktualnych informacji na temat wydarzeń w ramach 10. rocznicy Candy Crush Saga.
King
King jest producentem słynnej na całym świecie serii Candy Crush jak również twórcą hitowych gier mobilnych, w tym Farm Heroes Saga, Bubble Witch Saga oraz Pet Rescue Saga. Candy Crush jest najlepiej zarabiającą serią gier w amerykańskich sklepach z aplikacjami, przy czym zajmuję tę pozycję od pięciu lat, a z gier King korzysta 240 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie, według danych aktualnych na II kwartał 2022 r. King, który jest częścią Activision Blizzard (NASDAQ: ATVI), od momentu przejęcia w 2016 r. zatrudnia niemal 2 000 pracowników w studiach w Sztokholmie, Malmö, Londynie, Barcelonie i Berlinie oraz w biurach w San Francisco, Nowym Jorku, Los Angeles i na Malcie.
© 2022 King.com Ltd. King, logo z koroną King, Candy Crush, postać Tiffi, Candy Crush Saga i powiązane oznaczenia są znakami towarowymi King.com Ltd lub podmiotów powiązanych.
Materiał filmowy - https://www.youtube.com/watch?v=2TOrijW1eCk
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1938420/CCS_10th_Credit_Getty_Images_for_Candy_Crush_Saga10.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1938421/CCS_10th_Credit_Getty_Images_for_Candy_Crush_Saga2.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1920731/Screen_Shot_2022_10_13_at_10_51_19_AM_Logo.jpg
Źródło: King
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 08.11.2022, 08:43 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |