Newsletter

Nauka i technologie

CHG Healthcare przechodzi na Rimini Street, aby osiągnąć lepszą dostępność i płynniejsze działanie systemu oraz lepsze wyniki zdrowotne dla 25 milionów pacjentów rocznie

01.12.2021, 10:41aktualizacja: 01.12.2021, 10:46

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Największa prywatna agencja zatrudnienia w służbie zdrowia uzyskuje ultraresponsywne, wysokiej jakości wsparcie oprogramowania JD Edwards w swoich systemach dla dostawców i klientów, aby zapewnić pacjentom dostęp do niezbędnej opieki.

LAS VEGAS--(BUSINESS WIRE)-- Rimini Street, Inc. (NASDAQ: RMNI), dostawca usług i wsparcia oprogramowania dla firm o zasięgu globalnym, wiodący podmiot zewnętrzny świadczący usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP i partner Salesforce ogłosił, że CHG Healthcare, największa w kraju prywatna agencja zatrudnienia w służbie zdrowia, przeszła na wsparcie Rimini Street w zakresie swojego oprogramowania JD Edwards. Zmieniając dostawców wsparcia, CHG Healthcare uzupełnia swój wewnętrzny zespół IT o myślących perspektywicznie inżynierów i ekspertów Rimini Street, którzy zapewniają realne, całodobowe wsparcie globalne.

Niniejszy komunikat prasowy zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20211130005173/en/.

Zapewnienie dostępności personelu medycznego dla pacjentów

Firma CHG Healthcare, której siedziba mieści się w Midvale w stanie Utah, USA, nieprzerwanie wyróżnia się wśród konkurencji na rynku agencji zatrudnienia w służbie zdrowia dzięki innowacyjnemu wykorzystaniu cyfrowych narzędzi i usług w zakresie zatrudniania lekarzy, pielęgniarek i innych pracowników służby zdrowia, którzy ratują, przedłużają i poprawiają jakość życia 25 milionów pacjentów rocznie. Organizacja korzysta ze swojej platformy JD Edwards, aby śledzić i zarządzać swoją działalnością zatrudnieniową, zarządzać listą płac i umożliwiać specjalistom szybkie otrzymywanie tymczasowych zadań.

Rimini Street jest bardziej responsywnym partnerem i zaufanym doradcą

Firma CHG Healthcare przeszła na Rimini Street nie tylko ze względu na specjalistyczne i wysoce responsywne wsparcie, którego potrzebowała dla utrzymania efektywnej pracy swojego kluczowego systemu, ale także po to, by zapewnić sobie strategiczne doradztwo związane z planami dalszego rozwoju technologii i systemów.

Partnerstwo z Rimini Street pozwoliło wewnętrznym zespołom CHG Healthcare na szybsze i skuteczniejsze rozwiązywanie problemów z systemem, co wpłynęło na poprawę ogólnych doświadczeń pracowników i klientów. Dzięki wsparciu Rimini Street, dział IT firmy CHG Healthcare może teraz zapewnić lepszą dostępność systemu i płynniejszą pracę, i może skoncentrować swoje zasoby na dążeniach do osiągnięcia swojego celu biznesowego, jakim jest zapewnianie społecznościom i dostawcom najlepszych rezultatów leczenia dla pacjentów.

CHG Healthcare jest liderem branży dzięki wykorzystaniu innowacyjnych technologii do optymalizacji procesów i ulepszania doświadczeń użytkowników w całym zakresie usług zatrudnienia w służbie zdrowia. Rimini Street pomaga CHG Healthcare poprzez płynne wsparcie systemów dostawcy i klienta, aby zapewnić ciągłość działania i wyeliminować problemy z rozliczaniem pacjentów i płatnościami dla dostawców. Te kluczowe systemy muszą być dostępne przez cały czas i działać płynnie, aby pacjenci mogli mieć dostęp do niezbędnej opieki.

„Na podstawie obecnej współpracy z Rimini Street wiemy, że nie jesteśmy dla nich tylko kolejną cyferką, ale czymś znacznie więcej - powiedziała Catharine Reeder, starszy analityk wsparcia aplikacji w CHG Healthcare. - Rimini Street zapewnia codzienne wsparcie operacyjne, którego potrzebujemy i pozwala nam podejmować świadome decyzje biznesowe, które przybliżają nas do sukcesu w ramach naszych planów rozwoju technologii i aplikacji”.

„Jesteśmy pod wrażeniem profesjonalizmu, komunikacji i umiejętności technicznych, z jakimi się spotykamy. Współpraca z Rimini Street budzi ogromne zaufanie. Bez nich nawet nie zbliżylibyśmy się do naszej obecnej efektywności” - dodała Reeder.

Lepsze czasy reakcji, jakość wsparcia i aktualizacje

Podobnie jak w przypadku wszystkich klientów Rimini Street, CHG Healthcare korzysta z modelu elastycznego wsparcia oprogramowania firmowego, który obejmuje najlepsze na rynku umowy o gwarantowanym poziomie świadczenia usług obejmujące maks. 10-minutowy czas odpowiedzi zgodnie z modelem dziennej dostępności w każdej lokalizacji na świecie i reagowania 24/7/365 we wszystkich krytycznych zdarzeniach o Priorytecie 1. Dodatkowo wszyscy klienci otrzymują wsparcie głównego konsultanta technicznego o średnio 20-letnim doświadczeniu w zakresie oprogramowania biznesowego wraz z zespołem ekspertów funkcyjnych i technicznych. Partnerstwo z Rimini Street pozwoliło CHG na zachowanie zgodności z wymaganiami podatkowymi, prawnymi i regulacyjnymi, dzięki ultra-szybkim aktualizacjom podatkowym, prawnym i regulacyjnym Legislative-to-LiveTM zaprojektowanym dla spersonalizowanego systemu JD Edwards stosowanego w CHG Healthcare.

„W CHG Healthcare mamy świadomość, że każdy z nas pracuje w branży ratującej życie ludzkie. Przykładowo, jeśli w danym szpitalu brakuje neurochirurga, a jeden z pacjentów wymaga pilnej operacji, CHG Healthcare może zapewnić tego specjalistę. Poszukujemy partnerów w pełni zaangażowanych we wspieranie nas w naszej wizji, a takim właśnie okazało się Rimini Street - dodał Brad Spackman, dyrektor ds. IT, CHG Healthcare. - Staramy się zapewnić, by każdy w naszej organizacji mógł powiązać swoje obowiązki z naszym nadrzędnym celem, jakim jest wywieranie pozytywnego wpływu na społeczności i dostawców. Rimini Street odgrywa ogromną rolę i z dużą odpowiedzialnością pomaga nam osiągać ten cel”.

„Organizacje z sektora opieki zdrowotnej muszą borykać się ze zmieniającymi się ciągle modelami ubezpieczeń i płatności, kwestiami prywatności pacjentów i przepisami bezpieczeństwa, a przy tym nadążać za nowymi technologiami cyfrowymi. Jesteśmy dumni, że możemy być zaufanym partnerem wspierającym bieżącą działalność firmy CHG Healthcare i pomagającym jej w strategicznym planowaniu przyszłych innowacji technologicznych, które pozwolą na zwiększenie przewagi konkurencyjnej i staną się motorem rozwoju - powiedział Emmanuel Richard, starszy wiceprezes i kierownik regionalny dla Ameryki Północnej, Rimini Street. - Rimini Street pozwoliło wielu liderom branży zatrudnienia i opieki zdrowotnej usprawnić działanie systemów i przekierować zasoby IT na inicjatywy strategiczne”.

Rimini Street, Inc.

Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), spółka Russel 2000® , jest globalnym dostawcą oprogramowania i wiodącym usługodawcą zewnętrznym zapewniającym usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP oraz partnerem Salesforce. Spółka oferuje ultraresponsywne i zintegrowane usługi zarządzania aplikacjami i wsparcia z segmentu premium, które spełniają wymogi klientów i pozwalają licencjobiorcom oprogramowania dla firm na oszczędności kosztów, zapewnienie swojemu personelowi czasu na wprowadzanie innowacji i uzyskanie lepszych wyników finansowych. Jak dotąd ponad 4400 organizacji sklasyfikowanych w rankingach Fortune 500, Fortune Global 100, ze środkowego segmentu rynku i niemalże z każdej branży oraz sektora publicznego, wybrało Rimini Street jako zaufane źródło wsparcia. Więcej informacji znajduje się na stronie http://www.riministreet.com, na profilu Twitter @riministreet i Facebook oraz na portalu LinkedIn. (IR-RMNI)

Wypowiedzi prognozujące

Pewne wypowiedzi w niniejszej informacji prasowej nie odnoszą się do danych historycznych, lecz stanowią wypowiedzi prognozujące na potrzeby zasad „Safe Harbor” zgodnie z Ustawą o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych z 1995 r. (Securities Litigation Reform Act of 1995). Słowa takie jak: „może”, „powinien”, „byłby”, „planuje”, „zamierza”, „przewiduje” „wierzy”, „szacuje”, „prognozuje”, „potencjalny”, „wydaje się”, „ma zamiar”, „kontynuuje”, „przyszłość”, „oczekuje”, „prognozy” oraz podobne wyrażenia wskazują na wypowiedzi prognozujące. Wypowiedzi prognozujące obejmują, m.in. wypowiedzi dotyczące oczekiwań spółki względem przyszłych wydarzeń, możliwości, globalnej ekspansji i innych inicjatyw rozwojowych, oraz inwestycji spółki w te inicjatywy. Wypowiedzi te oparte są na różnych założeniach i bieżących oczekiwaniach kierownictwa spółki, nie są prognozami faktycznych wyników ani nie odnoszą się do danych historycznych. Takie wypowiedzi prognozujące podlegają czynnikom ryzyka i niepewności dotyczącym działalności spółki Rimini Street, przy czym rzeczywiste rezultaty mogą znacznie odbiegać od treści wypowiedzi prognozujących. Ryzyka i niepewności obejmują m.in. wpływ bieżących zobowiązań spółki w zakresie obsługi zadłużenia w związku z jej kredytem oraz zobowiązań finansowych i operacyjnych związanych z działalnością firmy i powiązanym ryzykiem stopy procentowej, czas trwania operacyjnych i finansowych skutków pandemii COVID-19 na jej działalność oraz działania podejmowane przez władze rządowe, klientów oraz inne podmioty w odpowiedzi na pandemię COVID-19 oraz związane z nią skutki gospodarcze, katastrofy zakłócające działalność firmy lub działalność jej obecnych lub przyszłych klientów, zmiany otoczenia biznesowego, w którym prowadzi działalność Rimini Street, w tym inflację i wahania stóp procentowych, i zmiany ogólnych warunków finansowych, gospodarczych, regulacyjnych i politycznych wpływających na branżę, w której prowadzi działalność Rimini Street; niekorzystne rozstrzygnięcia toczących się postępowań sądowych, dochodzeń organów rządowych lub nowych postępowań sądowych; konieczność i możliwość zgromadzenia dodatkowego kapitału lub obsługi zadłużenia na korzystnych warunkach i zdolność spółki do generowania przepływów pieniężnych z działalności operacyjnej pozwalająca na zwiększone finansowanie inicjatyw rozwojowych; wystarczająca ilość środków pieniężnych i ich ekwiwalentów pozwalająca na spełnienie wymogu zachowania płynności; w tym w ramach nowego instrumentu kredytowego spółki; zdolność firmy do utrzymania skutecznego systemu kontroli wewnętrznej, w tym w związku z rachunkowym wyrażeniem jej gwarancji; zmiany w opodatkowaniu, przepisach prawa i przepisach wykonawczych; konkurencyjna działalność w zakresie oferty produktowej i jej wyceny; trudności w zarządzaniu kwestią rentowności wzrostu; przystosowanie się klientów do nowo wprowadzonych produktów i usług, w tym usługi zarządzania aplikacjami (Application Management Services), Rimini Street Advanced Database Security i usługi dla Sales Cloud i Service Cloud oferowane przez Salesforce, oraz innych produktów i usług, które spółka planuje wprowadzić w przyszłości; utrata jednego lub większej liczby członków zespołu kierowniczego Rimini Street; niepewność co do wartości długoterminowej kapitałowych papierów wartościowych Rimini Street oraz ryzyka omawiane w rozdziale pt. „Czynniki Ryzyka” w Sprawozdaniu Kwartalnym Rimini Street złożonym na formularzu 10-Q dnia 4 sierpnia 2021 r. i okresowo aktualizowanym przez kolejne Sprawozdania Roczne na Formularzy 10-K, Sprawozdania Kwartalne na Formularzu 10-Q i Sprawozdania Bieżące na Formularzu 8-K, oraz inne dokumenty składane przez Rimini Street w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (Securities and Exchange Commission). Ponadto wypowiedzi prognozujące zawierają oczekiwania, plany i prognozy przyszłych wydarzeń i opinie aktualne na dzień publikacji niniejszej informacji prasowej przez Rimini Street. Rimini Street przewiduje, że kolejne wydarzenia i kierunki rozwoju sytuacji wpłyną na zmianę oceny spółki Rimini Street. O ile Rimini Street może podjąć decyzję o aktualizacji wypowiedzi prognozujących w przyszłości, nie przyjmuje żadnego zobowiązania w tym względzie, z wyjątkiem sytuacji, gdy jest to wymagane przez prawo. Niniejsze wypowiedzi prognozujące nie powinny być traktowane jako rzetelna ocena spółki Rimini Street w terminie po dacie publikacji niniejszej informacji prasowej.

© 2021 Rimini Street, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. „Rimini Street” jest znakiem towarowym zarejestrowanym przez spółkę Rimini Street, Inc. w Stanach Zjednoczonych i innych krajach, przy czym nazwa i logotyp Rimini Street, jak również logo z nich utworzone oraz inne znaki z oznaczeniem TM są znakami towarowymi należącymi do Rimini Street, Inc. Pozostałe znaki towarowe pozostają własnością spółek, które je zarejestrowały, przy czym Rimini Street nie jest powiązana z żadnym z tych posiadaczy znaków towarowych czy spółek ani ich nie promuje.

Wersja źródłowa dostępna w portalu businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20211130005173/en/.

Źródło: Rimini Street, Inc.

KONTAKT:

Vikki Hansen

Rimini Street, Inc.

tel. +1 (708) 556-3185

e-mail: vhansen@riministreet.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 01.12.2021, 10:41
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii