Pobierz materiał i Publikuj za darmo
ATLANTA, 4 maja 2022 r. /PRNewswire/ -- Międzynarodowy oddział spółki Focus Brands LLC (Focus Brands International), czołowego dostawcy kultowych, globalnych, wielokanałowych usług gastronomicznych, rozpoczął współpracę z Auxis, renomowaną firmą konsultingową i szkoleniową, w celu uruchomienia pierwszego międzynarodowego centrum wsparcia działalności franczyzowej. Nowe Centrum Doskonałości ds. Doświadczeń Klientów (Customer Experience Centre of Excellence - CECE), znajdujące się w Heredii, w Kostaryce, jest zgodne z misją firmy obejmującą służbę na rzecz ludzi i potencjału. CECE zapewnia niedrogą i skuteczną metodę dostarczenia światowej klasy wsparcia operacyjnego ukierunkowanego na poprawę doświadczeń klientów i wyników osiąganych przez restauracje prowadzone przez franczyzobiorców.
„Naszym zadaniem jest pomóc naszym franczyzobiorcom w osiąganiu coraz większych sukcesów. CECE pozwala na szczegółowy wgląd w ich działalność, co znacząco zwiększa naszą możliwość osiągnięcia tego celu - powiedział Beto Guajardo, prezes Focus Brands International. - Dotychczas nie dysponowaliśmy mocami przerobowymi pracowników ani zasobami, które dają możliwość regularnego odwiedzania ponad 1850 punktów handlowych w 63 krajach - dodał Jim Holthouser, dyrektor generalny Focus Brands LLC. - CECE jest niewiarygodnie istotnym krokiem na drodze do rozwoju działalności i szkoleń, które pojawiły się razem w doskonałym momencie. Nowe wirtualne możliwości bez wątpienia ukształtują przyszłość globalnych franczyz”.
Coach ds. doświadczeń klientów dostarcza ocenę doskonałości operacyjnej (Operations Excellence Review - OER) w oparciu o oprogramowanie, które jest rozwiązaniem umożliwiającym wirtualną wizytę, opracowanym w ramach współpracy z RizePoint, czołowym dostawcą oprogramowania. Oprogramowanie obejmuje standardy i wytyczne marki, materiały szkoleniowe i rozwiązania biznesowe, takie jak analiza danych i zestawienia wyników w wygodnej aplikacji, którą można uruchomić w każdym systemie operacyjnym urządzeń mobilnych.
„Platforma zarządzania jakością opracowana przez RizePoint automatyzuje zadania związane z oceną OER, gromadzi dane operacyjne dla każdej sesji coachingowej i dostarcza wbudowane narzędzia analityki biznesowej, niezbędne do przeprowadzenia analiz i szybkiego wdrażania rekomendacji - powiedziała Kari Hensien, prezes i dyrektor generalna RizePoint. - Innowacyjne podejście Focus Brands International do przeprowadzania ocen OER umożliwi kontrolę jakości i spójność na poziomie globalnym w istotny i wymierny sposób w każdej lokalizacji”.
Firma Focus Brands International podjęła współpracę z Auxis w celu stworzenia międzynarodowego modelu usług wspólnych i powołania zespołu gruntownie wyszkolonych i posługujących się kilkoma językami coachów ds. doświadczeń klientów. Coache odwiedzą wirtualnie każdy punkt handlowy od czterech do sześciu razy w roku, w celu sporządzenia oceny OER przy współpracy z osobami prowadzącymi dany punkt, komunikując się w ich rodzimym języku w standardowych godzinach pracy.
„Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z Focus Brands, ukierunkowaną na udzielenie wsparcia w realizacji innowacyjnej wizji zapewnienia światowej klasy wsparcia operacyjnego - powiedział Raul Vega, założyciel i dyrektor generalny Auxis. - CECE zapewni możliwość gromadzenia danych i wartości liczbowych przyczyniających się do sukcesu operacyjnego w sposób, który jest przystępny cenowo, możliwy do realizacji i stanowi punkt zwrotny w branży. Dysponujemy niepowtarzalną możliwością zapewnienia dogłębnej analizy, która pomoże skorelować ulepszenia wprowadzane w punktach handlowych z wynikami finansowymi, z jednej centralnej lokalizacji”.
Focus Brands LLC
Spółka Focus Brands® z siedzibą w Atlancie, jest czołowym dostawcą międzynarodowych wielokanałowych marek usług gastronomicznych. Za pośrednictwem stowarzyszonych marek, Focus Brands jest franczyzodawcą i operatorem ponad 6400 restauracji, kawiarni, lodziarni i piekarni w Stanach Zjednoczonych, Dystrykcie Kolumbii, Puerto Rico, Guam i w ponad 55 krajach, prowadzących działalność pod markami Auntie Anne's®, Carvel®, Cinnabon®, Jamba®, Moe's Southwest Grill®, McAlister's Deli®, i Schlotzsky's®, jak również pod marką Seattle's Best Coffee® w wybranych bazach wojskowych i na wybranych rynkach międzynarodowych. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.focusbrands.com.
Fotografia - https://mma.prnewswire.com/media/1809961/Capture_4.jpg
Źródło: HeiQ Materials AG
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 04.05.2022, 16:37 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |