Newsletter

Nauka i technologie

Focus Brands International ogłasza niezrównane możliwości w zakresie wirtualnego coachingu

04.05.2022, 16:37aktualizacja: 04.05.2022, 16:40

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/HeiQ Materials AG
PR Newswire/HeiQ Materials AG
Nowe Centrum Doskonałości ds. Doświadczeń Klientów zapewnia ciągłą ocenę operacyjną, coaching i wsparcie analityczne dla franczyzobiorców na całym świecie.

ATLANTA, 4 maja 2022 r. /PRNewswire/ -- Międzynarodowy oddział spółki Focus Brands LLC (Focus Brands International), czołowego dostawcy kultowych, globalnych, wielokanałowych usług gastronomicznych, rozpoczął współpracę z Auxis, renomowaną firmą konsultingową i szkoleniową, w celu uruchomienia pierwszego międzynarodowego centrum wsparcia działalności franczyzowej. Nowe Centrum Doskonałości ds. Doświadczeń Klientów (Customer Experience Centre of Excellence - CECE), znajdujące się w Heredii, w Kostaryce, jest zgodne z misją firmy obejmującą służbę na rzecz ludzi i potencjału. CECE zapewnia niedrogą i skuteczną metodę dostarczenia światowej klasy wsparcia operacyjnego ukierunkowanego na poprawę doświadczeń klientów i wyników osiąganych przez restauracje prowadzone przez franczyzobiorców.

„Naszym zadaniem jest pomóc naszym franczyzobiorcom w osiąganiu coraz większych sukcesów. CECE pozwala na szczegółowy wgląd w ich działalność, co znacząco zwiększa naszą możliwość osiągnięcia tego celu - powiedział Beto Guajardo, prezes Focus Brands International. - Dotychczas nie dysponowaliśmy mocami przerobowymi pracowników ani zasobami, które dają możliwość regularnego odwiedzania ponad 1850 punktów handlowych w 63 krajach - dodał Jim Holthouser, dyrektor generalny Focus Brands LLC. - CECE jest niewiarygodnie istotnym krokiem na drodze do rozwoju działalności i szkoleń, które pojawiły się razem w doskonałym momencie. Nowe wirtualne możliwości bez wątpienia ukształtują przyszłość globalnych franczyz”.

Coach ds. doświadczeń klientów dostarcza ocenę doskonałości operacyjnej (Operations Excellence Review - OER) w oparciu o oprogramowanie, które jest rozwiązaniem umożliwiającym wirtualną wizytę, opracowanym w ramach współpracy z RizePoint, czołowym dostawcą oprogramowania. Oprogramowanie obejmuje standardy i wytyczne marki, materiały szkoleniowe i rozwiązania biznesowe, takie jak analiza danych i zestawienia wyników w wygodnej aplikacji, którą można uruchomić w każdym systemie operacyjnym urządzeń mobilnych.

„Platforma zarządzania jakością opracowana przez RizePoint automatyzuje zadania związane z oceną OER, gromadzi dane operacyjne dla każdej sesji coachingowej i dostarcza wbudowane narzędzia analityki biznesowej, niezbędne do przeprowadzenia analiz i szybkiego wdrażania rekomendacji - powiedziała Kari Hensien, prezes i dyrektor generalna RizePoint. - Innowacyjne podejście Focus Brands International do przeprowadzania ocen OER umożliwi kontrolę jakości i spójność na poziomie globalnym w istotny i wymierny sposób w każdej lokalizacji”.

Firma Focus Brands International podjęła współpracę z Auxis w celu stworzenia międzynarodowego modelu usług wspólnych i powołania zespołu gruntownie wyszkolonych i posługujących się kilkoma językami coachów ds. doświadczeń klientów. Coache odwiedzą wirtualnie każdy punkt handlowy od czterech do sześciu razy w roku, w celu sporządzenia oceny OER przy współpracy z osobami prowadzącymi dany punkt, komunikując się w ich rodzimym języku w standardowych godzinach pracy.

„Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z Focus Brands, ukierunkowaną na udzielenie wsparcia w realizacji innowacyjnej wizji zapewnienia światowej klasy wsparcia operacyjnego - powiedział Raul Vega, założyciel i dyrektor generalny Auxis. - CECE zapewni możliwość gromadzenia danych i wartości liczbowych przyczyniających się do sukcesu operacyjnego w sposób, który jest przystępny cenowo, możliwy do realizacji i stanowi punkt zwrotny w branży. Dysponujemy niepowtarzalną możliwością zapewnienia dogłębnej analizy, która pomoże skorelować ulepszenia wprowadzane w punktach handlowych z wynikami finansowymi, z jednej centralnej lokalizacji”.

Focus Brands LLC

Spółka Focus Brands® z siedzibą w Atlancie, jest czołowym dostawcą międzynarodowych wielokanałowych marek usług gastronomicznych. Za pośrednictwem stowarzyszonych marek, Focus Brands jest franczyzodawcą i operatorem ponad 6400 restauracji, kawiarni, lodziarni i piekarni w Stanach Zjednoczonych, Dystrykcie Kolumbii, Puerto Rico, Guam i w ponad 55 krajach, prowadzących działalność pod markami Auntie Anne's®, Carvel®, Cinnabon®, Jamba®, Moe's Southwest Grill®, McAlister's Deli®, i Schlotzsky's®, jak również pod marką Seattle's Best Coffee® w wybranych bazach wojskowych i na wybranych rynkach międzynarodowych. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.focusbrands.com.

Fotografia - https://mma.prnewswire.com/media/1809961/Capture_4.jpg

Źródło: HeiQ Materials AG

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 04.05.2022, 16:37
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ