Pobierz materiał i Publikuj za darmo
PARYŻ, 30 marca 2021 r. /PRNewswire/ -- Skuteczność technologii HI-NANO opracowanej przez Hisense w zakresie eliminacji koronawirusa SARS-CoV-2 została potwierdzona na poziomie 93,54% przez międzynarodową organizację prowadzącą działalność badawczą w ramach umowy, Texcell. Badania przeprowadzono w laboratorium Texcell w Paryżu w lutym 2021 r. HI-NANO może również skutecznie usuwać ponad 99,37% wirusów grypy H1N1 w dwie godziny z komory o pojemności 30 m3, co zostało zweryfikowane przez SGS, jedną z najlepszych na świecie grup świadczących usługi w zakresie badań. Celem spółki technologicznej Hisense (000921.SZ), kierującej się odpowiedzialnością, jest zapewnienie zdrowego i czystego powietrza dla klientów na całym świecie.
Technologia HI-NANO od Hisense unieszkodliwia wirusy i bakterie
Jonizator HI-NANO jest technologią opracowaną niezależnie przez Hisense, która stosowana jest w wielu modelach klimatyzatorów w ofercie tej firmy, w tym, m.in., w klimatyzatorach serii Fresh Master, Silentium Pro, Energy Pro, New Energy, Easy Smart, lub Wingsand.
Generuje do 1 miliona/cm3 jonów dodatnich i ujemnych o dużym stężeniu. Aktywność bakterii i wirusów zostaje zahamowana po wchłonięciu ich przez jony dodatnie i ujemne, co wywołuje efekt unieszkodliwienia.
Mocne strony HI-NANO:
• Wysoka wydajność: HI-NANO uwalnia od dwóch do trzech razy więcej jonów w porównaniu ze zwykłymi jonizatorami. Potwierdzono wskaźnik usunięcia wirusów na poziomie 90% w jedną godzinę i na poziomie 99% w dwie godziny.
• Bezpieczny i nieszkodliwy: wytwarza tylko połowę ozonu (0,007 mg/m3) w porównaniu ze zwykłymi jonizatorami, co przyczynia się do obniżenia negatywnego wpływu na środowisko.
• Trwały: jonizator może zachować wysoką wydajność pracy nawet przez 20 lat.
Klimatyzator Hisense Fresh Master wyposażony w jonizator HI-NANO będzie dostępny we Włoszech, w Niemczech, Hiszpanii, Portugalii, Holandii, Serbii, Ukrainie, Rosji, Rumunii, Polsce i Danii w maju tego roku.
Jako firma napędzana innowacjami, Hisense wprowadza nowoczesne i zaawansowane technologicznie rozwiązania do swoich serii urządzeń klimatyzacyjnych, w tym funkcje usuwania wirusów, odświeżania powietrza, obniżenia poziomu hałasu i wsparcia dobrego snu, w odpowiedzi na zapotrzebowanie zgłaszane przez indywidualnych klientów. W 2020 r. spółka Hisense osiągnęła wyniki sprzedaży klimatyzatorów na poziomie 5,15 mln jednostek, co zapewniło jej 7. pozycję na globalnym rynku. Jest to jedna z najlepiej sprzedających się marek klimatyzatorów na świecie.
Ekologiczne technologie zastosowane w celu obniżenia emisji gazów cieplarnianych
Hisense z zaangażowaniem zapewnia swoim klientom najnowocześniejsze produkty do oczyszczania powietrza, skupiając się równocześnie na ograniczeniu emisji gazów cieplarnianych w celu poprawy stanu środowiska atmosferycznego.
Opracowywanie ekologicznych technologii Hisense w klimatyzatorach:
• Udoskonalenie technologii inwertera prądu stałego typu full DC 3D może obniżyć zużycie energii elektrycznej o ponad 30%.
• Przy zastosowaniu niskoemisyjnych czynników chłodniczych R32 i R290 globalna emisja dwutlenku węgla może być skutecznie obniżona nawet o 1,16 mln ton.
Hisense uważa, że technologia może wywrzeć istotny wpływ na ochronę naszego wspólnego powietrza i zachowanie jego zdrowia i czystości dla wszystkich. Hisense realizuje zobowiązanie do stworzenia lepszego środowiska do życia dla wszystkich na całym świecie.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1476967/image1.jpg
Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/1476968/image2.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1476966/image3.jpg
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 30.03.2021, 15:53 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |