Pobierz materiał i Publikuj za darmo
QINGDAO, Chiny, 1 września 2022 r. /PRNewswire/ -- Poprzez program Football for Schools koncern Hisense łączy siły z FIFA, aby pomóc w zwiększeniu świadomości ekologicznej wśród dzieci w RPA.
Football for Schools, międzynarodowy program mający na celu przybliżenie dzieciom piłki nożnej poprzez włączenie jej do edukacji, został zainaugurowany w RPA w dniu 24 sierpnia br. podczas imprezy w Johannesburgu.
W ostatnich latach zmiany klimatyczne wpłynęły na Republikę Południowej Afryki, co odbiło się na życiu ludzi i spowodowało utratę wielu boisk piłkarskich. W odpowiedzi FIFA nawiązała współpracę z Hisense podczas premiery w RPA, mając nadzieję na zapewnienie dzieciom radości z gry w piłkę nożną, jednocześnie wspierając budowanie bardziej ekologicznej i przyjaznej dla środowiska przyszłości dla następnych pokoleń.
Firma Hisense zorganizowała warsztaty edukacyjne, które obejmowały interaktywną sesję z udziałem dzieci, trenerów i ambasadorów FIFA. Ta niestandardowa impreza dostarczyła dzieciom więcej praktycznej wiedzy ekologicznej i wskazówek poprzez wciągające gry. W ramach tury pytań i odpowiedzi w rozrywkowej formule firma podzieliła się wskazówkami dotyczącymi ratowania znikających boisk, aby zwiększyć świadomość dzieci w zakresie ochrony środowiska i zainspirować je do ratowania kolejnych. Wydarzenie zakończyło się stworzeniem przez uczestników, w tym dzieci i legendę FIFA Yaya Touré, ekologicznego obrazu „Moje wymarzone boisko”.
Hisense ofiarowała również zaawansowane technologicznie urządzenia, aby zapewnić przyjemniejsze doświadczenia edukacyjne, takie jak przyjazny dla oczu tablet Hisense, 100-calowy telewizor laserowy Hisense oraz interaktywne tablice cyfrowe.
Portia Modise, Legenda FIFA, uczestniczył w projekcie „Piłka nożna dla szkół”.
„Podnoszenie świadomości, szczególnie wśród dzieci, jest kluczową sprawą w rozwiązywaniu problemów związanych ze zmianami klimatycznymi i środowiskiem naturalnym w przyszłości – powiedziała Fatimata Sidibe, dyrektor Football for Schools. – Inicjatywa w RPA, która łączy zabawę z edukacją, jest wyraźnym przykładem na to, że piłka nożna może odegrać rolę w poprawie sytuacji społeczeństwa i upodmiotowienia dzieci”.
„Koncern Hisense jest wierny koncepcji tworzenia bardziej zrównoważonego i lepszego środowiska życia dla wszystkich poprzez podejmowane przez nas inicjatywy i technologie – powiedział Wei Liu, dyrektor generalny Hisense w RPA i wiceprezes Hisense na Bliskim Wschodzie i w Afryce. – Dzięki tej współpracy z FIFA i Hisense udało nam się podnieść ogólnoświatową świadomość ekologiczną i podkreślić wpływ zmian klimatycznych na codzienne życie poprzez ciekawe zajęcia, które angażują dzieci i tworzą bardziej ekologiczną przyszłość”.
Przez lata Hisense intensywnie koncentrowała się na koncepcjach zrównoważonego rozwoju ESG, dążąc do budowania lepszego świata. Dzięki współpracy z FIFA firma jeszcze bardziej przyczynia się do poprawy samopoczucia dzieci i zrównoważonego rozwoju społeczeństwa.
Uruchomiony w 2019 roku program Football for Schools (F4S) to ambitny projekt, którego celem jest przyczynienie się do edukacji, rozwoju i wzmocnienia pozycji dzieci na całym świecie. Jego założeniem jest uczynienie piłki nożnej bardziej dostępną dla chłopców i dziewcząt na całym świecie poprzez włączenie zajęć piłkarskich do systemu edukacji we współpracy z odpowiednimi władzami.
Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/1887974/image_1.jpg
Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/1887975/image_2.jpg
Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/1887976/image_3.jpg
Źródło: Hisense
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 01.09.2022, 16:35 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |