Newsletter

Nauka i technologie

Hisense ogłasza trzecią umowę sponsorską na Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej FIFA World Cup™ i prezentuje technologię RGB-MiniLED podczas targów IFA 2025

08.09.2025, 16:26aktualizacja: 08.09.2025, 16:30

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

BERLIN, 8 września 2025 r. /PRNewswire/ -- Hisense, czołowa globalna marka w dziedzinie elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, ogłosiła podczas targów IFA 2025, że pozostanie Oficjalnym Sponsorem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA World Cup™, wzmacniając w ten sposób swoją wieloletnią współpracę z FIFA, która trwa już od 2018 r.

Od czasu nawiązania partnerstwa z FIFA w 2018 r. firma Hisense osiągnęła szereg kluczowych kamieni milowych - wstępne wprowadzenie marki na turniej podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2018 FIFA World Cup™, współpracę w zakresie treści za pośrednictwem FIFA+ w 2022 roku, włączenie swojej technologii do VAR podczas Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA Club World Cup 2025™ oraz nadchodzące sponsorowanie Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2026™ Każdy z tych kroków wzmacniał globalną pozycję Hisense oraz zaangażowanie firmy w podnoszenie jakości doświadczeń kibiców.

Catherine Fang, wiceprezes Hisense Group, podkreśliła, że każdy niezapomniany moment zaczyna się od właściwego doświadczenia, a celem Hisense jest sprawić, aby kibice mogli w pełni cieszyć się tymi chwilami. Wyjaśniła, że kierując się czterema kluczowymi zasadami - innowacyjnością technologiczną, orientacją na użytkownika, inteligentnymi usługami oraz wartościami kulturowymi - Hisense nieustannie przesuwa granice technologii wyświetlania, od HDR po telewizory laserowe i najnowszy RGB-MiniLED, oferując niespotykaną dotąd jakość obrazu. Podejście zorientowane na użytkownika zapewnia wciągające, spersonalizowane doświadczenia, dzięki którym kibice czują się częścią każdej przeżywanej chwili.

Podczas targów IFA 2025 Hisense - jako twórca technologii RGB-MiniLED - rozwija swoje premierowe osiągnięcie z CES, czyli 116-calowy telewizor RGB-MiniLED, wprowadzając ulepszenia zapewniające bardziej wyraziste kolory, większy kontrast i jasność wyższą niż w QD-OLED. W ten sposób firma potwierdza swoją pozycję lidera w dziedzinie wyświetlaczy nowej generacji. Nawiązując do tej wizji, dyrektor ds. biznesowych FIFA, Romy Gai, wyraził podobne stanowisko, podkreślając, że FIFA będzie współpracować z Hisense, aby wprowadzić najlepszą technologię wyświetlania, która pozwoli zapewnić miliardom kibiców na całym świecie doświadczanie mistrzostw świata na niespotykanym nigdy wcześniej poziomem.

Ponieważ turniej w 2026 roku będzie pierwszym, który odbędzie się w trzech krajach i z udziałem 48 drużyn, Hisense dąży do tego, aby miliardy domowych salonów na całym świecie zamieniły się w miejsca w pierwszym rzędzie na stadionie - umożliwiając kibicom przeżywanie mistrzostw jak nigdy dotąd i prawdziwe cieszenie się chwilą.

Hisense

Założona w 1969 r. firma Hisense to lider światowego rynku urządzeń RTV/AGD i elektroniki użytkowej z oddziałami w ponad 160 państwach. Hisense specjalizuje się w wysokiej klasy produktach multimedialnych, urządzeniach dla domu i inteligentnych rozwiązaniach IT. W rankingu firmy analitycznej Omdia firma Hisense zajmuje pierwsze miejsce w segmencie telewizorów 100-calowych i większych (2023 - I kw. 2025 r.). Jako oficjalny sponsor Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA Club World Cup 2026™ Hisense konsekwentnie stawia na współpracę ze światem sportu, by docierać do odbiorców na całym globie.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2764389/1.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2765640/2.jpg 

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.09.2025, 16:26
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ