Pobierz materiał i Publikuj za darmo

BERLIN, 8 września 2025 r. /PRNewswire/ -- Hisense, czołowa globalna marka w dziedzinie elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, ogłosiła podczas targów IFA 2025, że pozostanie Oficjalnym Sponsorem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA World Cup™, wzmacniając w ten sposób swoją wieloletnią współpracę z FIFA, która trwa już od 2018 r.
Od czasu nawiązania partnerstwa z FIFA w 2018 r. firma Hisense osiągnęła szereg kluczowych kamieni milowych - wstępne wprowadzenie marki na turniej podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2018 FIFA World Cup™, współpracę w zakresie treści za pośrednictwem FIFA+ w 2022 roku, włączenie swojej technologii do VAR podczas Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA Club World Cup 2025™ oraz nadchodzące sponsorowanie Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2026™ Każdy z tych kroków wzmacniał globalną pozycję Hisense oraz zaangażowanie firmy w podnoszenie jakości doświadczeń kibiców.
Catherine Fang, wiceprezes Hisense Group, podkreśliła, że każdy niezapomniany moment zaczyna się od właściwego doświadczenia, a celem Hisense jest sprawić, aby kibice mogli w pełni cieszyć się tymi chwilami. Wyjaśniła, że kierując się czterema kluczowymi zasadami - innowacyjnością technologiczną, orientacją na użytkownika, inteligentnymi usługami oraz wartościami kulturowymi - Hisense nieustannie przesuwa granice technologii wyświetlania, od HDR po telewizory laserowe i najnowszy RGB-MiniLED, oferując niespotykaną dotąd jakość obrazu. Podejście zorientowane na użytkownika zapewnia wciągające, spersonalizowane doświadczenia, dzięki którym kibice czują się częścią każdej przeżywanej chwili.
Podczas targów IFA 2025 Hisense - jako twórca technologii RGB-MiniLED - rozwija swoje premierowe osiągnięcie z CES, czyli 116-calowy telewizor RGB-MiniLED, wprowadzając ulepszenia zapewniające bardziej wyraziste kolory, większy kontrast i jasność wyższą niż w QD-OLED. W ten sposób firma potwierdza swoją pozycję lidera w dziedzinie wyświetlaczy nowej generacji. Nawiązując do tej wizji, dyrektor ds. biznesowych FIFA, Romy Gai, wyraził podobne stanowisko, podkreślając, że FIFA będzie współpracować z Hisense, aby wprowadzić najlepszą technologię wyświetlania, która pozwoli zapewnić miliardom kibiców na całym świecie doświadczanie mistrzostw świata na niespotykanym nigdy wcześniej poziomem.
Ponieważ turniej w 2026 roku będzie pierwszym, który odbędzie się w trzech krajach i z udziałem 48 drużyn, Hisense dąży do tego, aby miliardy domowych salonów na całym świecie zamieniły się w miejsca w pierwszym rzędzie na stadionie - umożliwiając kibicom przeżywanie mistrzostw jak nigdy dotąd i prawdziwe cieszenie się chwilą.
Hisense
Założona w 1969 r. firma Hisense to lider światowego rynku urządzeń RTV/AGD i elektroniki użytkowej z oddziałami w ponad 160 państwach. Hisense specjalizuje się w wysokiej klasy produktach multimedialnych, urządzeniach dla domu i inteligentnych rozwiązaniach IT. W rankingu firmy analitycznej Omdia firma Hisense zajmuje pierwsze miejsce w segmencie telewizorów 100-calowych i większych (2023 - I kw. 2025 r.). Jako oficjalny sponsor Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA Club World Cup 2026™ Hisense konsekwentnie stawia na współpracę ze światem sportu, by docierać do odbiorców na całym globie.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2764389/1.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2765640/2.jpg
Źródło: Hisense
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 08.09.2025, 16:26 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |