Pobierz materiał i Publikuj za darmo

QINGDAO, Chiny, 10 lipca 2025 r. /PRNewswire/ — Koncern Hisense, światowy lider w dziedzinie elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, po raz kolejny znalazł się w pierwszej dziesiątce najlepiej rozpoznawalnych chińskich marek na świecie w najnowszym rankingu Kantar BrandZ Chinese Global Brand Builders 2025, opublikowanym wspólnie przez Google i Kantar. Firma Hisense zajęła 8. miejsce w klasyfikacji ogólnej, utrzymując swoją pozycję w pierwszej dziesiątce już dziewiąty rok z rzędu i pozostając najwyżej sklasyfikowaną marką telewizorów w rankingu.
Ranking BrandZ ocenia globalną siłę chińskich marek przy użyciu kompleksowej metodologii, która uwzględnia wyniki finansowe, postrzeganie przez konsumentów, siłę marki oraz obecność na rynku międzynarodowym. Utrzymująca się dynamika rozwoju spółki na rynku międzynarodowym jest wynikiem długoterminowych inwestycji w lokalne badania i rozwój, produkcję oraz marketing na wielu rynkach zagranicznych - obecnie koncern posiada 31 ośrodków badawczo-rozwojowych, 36 parków przemysłowych i zakładów produkcyjnych oraz 64 biura zagraniczne na całym świecie.
Strategia marketingu sportowego firmy Hisense pozostaje kluczowym czynnikiem wpływającym na wartość marki na rynku globalnym. Podczas rozgrywek UEFA EURO 2024™ uruchomiono wieloaspektową kampanię wideo na YouTube, łączącą emocjonujące opowieści z integracją produktów. Kampania ta z powodzeniem zaangażowała różnorodnych odbiorców z branży sportowej, technologicznej i rozrywki domowej na całym świecie. Dzięki temu firma Hisense została uhonorowana nagrodą YouTube Works Awards China 2025, potwierdzającą jej zdolność do tworzenia treści o międzynarodowym zasięgu, które wywierają istotny wpływ i są dostosowane do kontekstu kulturowego.
Wraz z rozpoczęciem rozgrywek Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA Club World Cup™ 2025 koncern Hisense dodatkowo wzmacnia swoją obecność na światowej scenie sportowej. Od tablic reklamowych na obrzeżach stadionów z napisem „HISENSE 100” TV, GLOBALNY NR 1” po niesamowite wrażenia wizualne zapewniane przez zaawansowane technologie wyświetlania ULED X i TriChroma Laser - marka prezentuje zarówno innowacje technologiczne, jak i spójną, globalną strategię marketingową.
Łącząc najnowocześniejsze innowacje produktowe z prestiżowym sponsoringiem sportowym, spółka wypracowała solidny model budowania marki globalnej. Jak wynika z badania Ipsos, jej rozpoznawalność za granicą wzrosła z 30% w 2018 r. do 56% w 2024 r., potwierdzając znaczny wzrost rozpoznawalności i zaufania konsumentów na całym świecie.
Umieszczenie firmy Hisense w rankingu Kantar BrandZ Chinese Global Brand Builders 2025 potwierdza jej status dynamicznej marki międzynarodowej, która nieustannie się rozwija dzięki innowacjom, strategicznemu marketingowi i znaczącym relacjom z klientami na całym świecie.
Hisense
Założona w 1969 r. firma Hisense to lider światowego rynku urządzeń RTV/AGD i elektroniki użytkowej z oddziałami w ponad 160 państwach. Hisense specjalizuje się w wysokiej klasy produktach multimedialnych, urządzeniach dla domu i inteligentnych rozwiązaniach IT. W rankingu firmy analitycznej Omdia firma Hisense zajmuje drugie miejsce na świecie pod względem sprzedaży telewizorów (lata 2022-2024), dzierżąc pałeczkę lidera w segmencie telewizorów 100-calowych i większych (2023 - I kw. 2025 r.). Jako pierwszy oficjalny partner Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA Club World Cup 2025™ Hisense konsekwentnie stawia na współpracę ze światem sportu, by docierać do odbiorców na całym globie.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2727659/image.jpg
Źródło: Hisense
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 10.07.2025, 14:04 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |