Newsletter

Nauka i technologie

Hisense świętuje Dzień Matki, nadając każdej chwili niezwykły charakter poprzez technologię i interaktywną kampanię

10.05.2022, 08:52aktualizacja: 10.05.2022, 08:56

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Hisense
Hisense

QINGDAO, Chiny, 10 maja 2022 r. /PRNewswire/ -- Matki są trzonem każdej rodziny, zapewniając jej członkom wsparcie i warunki do czerpania radości z życia. Z okazji Dnia Matki Hisense oddaje cześć matkom i kobietom na całym świecie za ich wkład w dobro rodzin i lokalnych społeczności, wprowadzając inicjatywy i doskonałe technologie, dzięki którym wszystkie matki i wszyscy konsumenci mogą żyć w jeszcze bardziej komfortowych warunkach i czerpać jeszcze więcej przyjemności z życia.

#RememberTheName (#ZapamiętajImię) - okaż wdzięczność matkom

Jako przedsiębiorstwo, na którym spoczywa globalna odpowiedzialność społeczna, Hisense przywiązuje ogromną wagę do rozwoju kobiet. Występując w roli sponsora Mistrzostw Europy w piłce nożnej kobiet (UEFA Women's EURO 2022TM), firma Hisense cały czas wspiera sportsmenki i rozwój sportów kobiecych, inspirując wszystkie kobiety do realizacji marzeń. Przede wszystkim jednak Hisense dąży do tego, by tworzyć dla kobiet i ich rodzin jeszcze lepsze rozwiązania dla domu i rozrywki domowej, dając im szansę na poprawę stylu życia, ale także czerpanie radości ze sportu o każdej porze i w każdym miejscu.

Z okazji Dnia Matki, czasu wdzięczności dla kobiet i matek, a także z myślą o wsparciu kobiet w codziennych obowiązkach na wszystkich płaszczyznach życia, firma Hisense rozpoczęła interaktywną kampanię w mediach społecznościowych pod hasłem #RememberTheName, w ramach której zachęca konsumentów do dzielenia się wzruszającymi historiami i okazywania wdzięczności matkom. Osoby, które przyłączyły się do kampanii, miały szansę na wygranie biletów na turniej UEFA Women's EURO 2022TM - jest to podarunek od serca, dzięki któremu już w lipcu będą mogli przeżyć radosne chwile ze swoimi matkami podczas meczów mistrzostw w piłce nożnej kobiet. Kampania spotkała się z ogromnym odzewem uczestników z całego świata, którzy przesyłają poruszające historie, wspólnie z firmą Hisense świętując ten czas wdzięczności.

Doskonała technologia, która podnosi komfort i satysfakcję z życia domowego

Chcąc zapewnić matkom i kobietom możliwości przyjemnego spędzania czasu po męczącym dniu pracy, firma Hisense od lat konsekwentnie tworzy certyfikowane produkty, które ułatwiają życie i podnoszą jego jakość poprzez technologię.

Przykładowo każda rodzina, która latem ogląda mistrzostwa w piłce nożnej, przygotowuje do meczu zimne napoje - aby przyspieszyć dosyć czasochłonną czynność robienia lodu, firma stworzyła funkcję dystrybutora wody i lodu (Hisense PureFlat Refrigerator's Ice & Water Dispenser), który pozwala na szybkie i łatwiejsze otrzymywanie dużych ilości lodu do napojów chłodzących umilających mecz.

W ostatnich latach wzrosło zapotrzebowanie na środki ochrony oczu dla osób oglądających telewizję, a w szczególności trwające godzinami mecze piłkarskie. Długotrwałe przebywanie przed telewizorem może spowodować zmęczenie oczu, dlatego z myślą o ochronie wzroku klientów Hisense stworzyła telewizor laserowy, który w mniejszym stopniu obciąża oczy, chroniąc wzrok dzieci i całej rodziny - matki nie muszą już martwić się o wzrok pociech spędzających czas przed telewizorem.

Dzień Matki to szczególny czas świętowania zasług matek i kobiet na całym świecie. Firma Hisense wyraża uznanie i wdzięczność dla wszystkich fantastycznych kobiet i matek w społeczeństwie. W przyszłości Hisense zamierza konsekwentnie inspirować wszystkie kobiety - poprzez technologię i certyfikowane produkty - aby było więcej okazji do radości dla nich i dla wszystkich konsumentów na całym świecie.

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.05.2022, 08:52
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ