Newsletter

Nauka i technologie

Hisense wprowadza do domów inteligentne innowacje, aby fani z całego świata mogli bardziej cieszyć się chwilą w trakcie Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 - FIFA Club World Cup 2025™

07.07.2025, 13:38aktualizacja: 07.07.2025, 13:47

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

QINGDAO, Chiny, 7 lipca 2025 r. /PRNewswire/ -- Hisense, czołowa globalna marka w dziedzinie elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, zapewnia kibicom niezapomniane chwile podczas Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 dzięki swojej światowej kampanii „Own the Moment” – nie tylko na ekranie, ale też w codziennym domowym życiu. Dzięki swojej najnowszej linii inteligentnych innowacji, Hisense na nowo definiuje doświadczenia domowe zapewniając inteligentny komfort, wygodę i dobrostan emocjonalny.

Od przygotowania przed meczem do relaksu po nim, inteligentne urządzenia Hisense poprawiają jakość każdej chwili codziennego życia. Klimatyzator z serii Hisense Uni zapewnia czyste, zbilansowane powietrze, dzięki własnemu systemowi kontroli komfortu TMS i technologii sterylizacji HI-NANO. Łatwe w sterowaniu przy pomocy aplikacji lub Asystenta głosowego, urządzenie zapewnia ciche i odświeżające środowisko, aby fani mogli budzić się ze świeżą głową i pełni energii przed ważnym meczem.

W kuchni, lodówka z serii PureFlat Smart pełni funkcję prawdziwego centrum współczesnego domu. 21-calowy inteligentny ekran oferuje sugestie przepisów, tablicę wiadomości i śledzenie dostępnej żywności. Niezależne strefy chłodzenia i ochrona antybakteryjna zapewniają, że jedzenie pozostaje świeże i bezpieczne, a aplikacja ConnectLife pozwala na zdalne sterowanie ustawieniami i alertami – dzięki czemu użytkownicy mogą cieszyć się spokojem i nieprzerwaną rozrywką.

Dla domów, gdzie łączy się pracę, fitness i czas z rodziną, seria produktów do prania Hisense 5i oferuje niezrównaną elastyczność. Oferując szybkie cykle, jak 30-minutowe pranie 5 kg ubrań i 29-minutowe suszenie 1 kg odzieży, urządzenia dostosowują się do dynamicznego grafiku domowników bez kompromisów w kwestii skuteczności. System głębokiego czyszczenia Its iJet™ poprawia wydajność prania o 38%, a ekran iPlay™ o przekątnej 3,55 cala zapewnia intuicyjną obsługę. Oszczędzająca przestrzeń konstrukcja iFit™ i maksymalny bęben sprawiają, że ładowanie jest prostsze i bardziej ergonomiczne.

Wszystkie razem, te rozwiązania inteligentnego domu odzwierciedlają wizję Hisense w zakresie innowacji nastawionych na człowieka: upraszczają codzienne zadania, tworząc większą przestrzeń dla komfortu, jasności umysłu i relacji – aby fani mogli skupić się na ekscytacji meczem, a nie na pracach domowych.

W czasie, gdy cały świat łączy celebracja pasji futbolu, Hisense prowadzi nas do innego rodzaju zwycięstwa – cichego triumfu nad trudami codzienności. Przyjemny chłodek w pokoju. Lodówka, która pamięta za ciebie. Pranie gotowe na czas. Są to często niewidoczne udogodnienia, które dają rodzinom wolność, by żyć tu i teraz i wspólnie cieszyć się życiem. Bo dla Hisense technologia to nie tylko parametry, to podnoszenie jakości życia, oferowanie większych emocji i możliwości prawdziwego cieszenia się chwilą, na boisku i poza nim.

Hisense

Założona w 1969 r. firma Hisense to lider światowego rynku urządzeń RTV/AGD i elektroniki użytkowej z oddziałami w ponad 160 państwach. Hisense specjalizuje się w wysokiej klasy produktach multimedialnych, urządzeniach dla domu i inteligentnych rozwiązaniach IT. W rankingu firmy analitycznej Omdia firma Hisense zajmuje drugie miejsce na świecie pod względem sprzedaży telewizorów (lata 2022-2024), dzierżąc pałeczkę lidera w segmencie telewizorów 100-calowych i większych (2023 – I kw. 2025 r.). Jako pierwszy oficjalny partner Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA Club World Cup 2025™ Hisense konsekwentnie stawia na współpracę ze światem sportu, by docierać do odbiorców na całym globie.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2725137/image_5006806_64980109.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2725138/image_5006806_64980141.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2725139/image_5006806_64980172.jpg 

Źródło: Hisense

KONTAKT:

Izzie Zhang

e-mail: Izzie.Zhang@rfcomms.com

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.07.2025, 13:38
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ