Newsletter

Nauka i technologie

Huobi uruchamia kampanię o wartości 100 mln USD z okazji Nowego Roku Księżycowego, by wspierać rozwój metawersum

24.01.2022, 16:40aktualizacja: 24.01.2022, 16:43

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

LONDYN, 24 stycznia 2022 r. /PRNewswire/ -- Huobi Global, jedna z największych platform wymiany cyfrowych zasobów na świecie, ogłosiła oficjalny start swojej kampanii z okazji Nowego Roku Księżycowego pod nazwą Prime Fest: Tiger Year.

Kampania, która potrwa do 14 lutego 2022 r., zachęca użytkowników do eksplorowania nadchodzących możliwości metawersum, rozległej sieci wirtualnych światów, która w przyszłości może obejmować rzeczywistość rozszerzoną, rzeczywistość wirtualną, holograficzne awatary 3D, materiały filmowe i inne metody komunikacji. W celu promocji rozwijania metawersum, Huobi rozda nagrody o wartości 100 mln USD, w tym dostęp do nowych tokenów dla metawersum w ramach Primelist, produktów do zarządzania zasobami o wysokim zwrocie w ramach PrimeEarn, oraz specjalnych losowań w ramach PrimeBox. Huobi zaprosi też uczestników do zapisów na DID (zdecentralizowane identyfikatory) lub spersonalizowane wirtualne tożsamości w metawersum; użytkownicy ci będą mogli wygrać wyjątkowe awatary NFT z motywem tygrysa.

DID marki Huobi zaprojektowano jako miejsca wprowadzenia użytkowników do metawersum, zapewniając punkty dostępowe pomiędzy technologiami sieci Web2 i Web3. DID powszechnie uznaje się za podstawowy warunek dla każdego, kto chce dołączyć metawersum, który odpowiada nie tylko za dostęp, ale również rejestruje i weryfikuje wszystkie informacje i aktywność przy pomocy technologii blockchain. DID zapewniają użytkownikom bezpieczeństwo, własność i interoperacyjność. Platforma NFT Huobi uruchomiła swoje własne DID na koniec roku 2021, aby dać wybranym użytkownikom dostęp do ekskluzywnych premier i paczek NFT oraz innych specjalnych korzyści.

„Nacisk, który położyliśmy na metawersum, oddaje nasze zamiary, jeśli chodzi o zapewnianie użytkownikom większej radości i unikalnych doświadczeń związanych z tokenami kryptograficznymi - powiedział współzałożyciel Huobi Du Jun. - Nie jesteśmy tylko kolejną giełdą na rynku kasowym. Jesteśmy dumni z naszej zróżnicowanej oferty produktów i usług, a nasze kampanie promocyjne są zaprojektowane w taki sposób, by zamienić sprzedawanie w grę i zapewnić większą frajdę”.

Huobi wspiera projekty GameFi i metawersum poprzez inwestycje i notowania tokenów. We wrześniu 2021 r., Huobi uruchomiła fundusz o wartości 10 mln USD na inwestycje we wschodzące projekty GameFi. Fundusz zainwestował w Zuki Moba, wietnamską społecznościową grę e-sportową typu MOBA (Multiplayer Online Battle Arena) oraz Project SEED, projekt GameFi wykorzystujący model „Play to Earn”.

W ciągu minionego roku w Huobi notowane były takie tokeny jak: Decimated (DIO), wieloosobowa gra roleplaying online osadzona w dystopijnym metawersum cyberpunkowym oraz ERTHA, gra, która pozwala graczom na eksplorację i badanie wirtualnego świata poprzez specjalizowanie i zwiększanie siły swoich NFT i państw.

Aby dowiedzieć się więcej o Prime Fest: Tiger Year, kliknij tutaj.

Huobi Group

Czołowa spółka działająca w branży blockchain na świecie. Huobi Group została założona w 2013 r., a jej misją było poczynienie rewolucyjnych postępów w bazowej technologii blockchain i jej zintegrowanie z innymi branżami. Huobi Group rozwinęła swoją działalność w zakresie publicznych technologii blockchain, handlu zasobami cyfrowymi, portfeli, pul wydobywczych, inwestycji własnych, inkubacji, badań nad zasobami cyfrowymi i w innych dziedzinach. Huobi Group stworzyła światowy ekosystem gospodarki cyfrowej, inwestując w ponad 60 spółek upstream i downstream w branży blockchain.

Źródło: Huobi

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 24.01.2022, 16:40
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii