Konferencja prasowa pt. „Kodeks Etyki Reklamy rozszerzony o nowe zapisy dotyczące reklamy środowiskowej”
02.03.2023, 10:15aktualizacja: 02.03.2023, 10:36
Podczas konferencji poruszane były zagadnienia zielonych strategii biznesowych oraz stanu europejskiego i krajowego prawa w kontekście komunikacyjnych aspektów reklamy środowiskowej i zielonej transformacji. Była to również okazja by poznać pionierską na polskim rynku inicjatywę samoregulacyjną w obszarze przeciwdziałania greenwashingowi.
W agendzie znalazły się między innymi:
Źródło informacji: Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy
Data publikacji | 02.03.2023, 10:15 |
Źródło informacji | Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ