Pobierz materiał i Publikuj za darmo
14 prelegentów z pasjonującymi wykładami - znamy tematy wystąpień
Na 2. edycji SEO & Content Camp wystąpi 14 prelegentów z różnych krajów, którzy mają ogromne doświadczenie i kompetencje w obszarze SEO i content marketingu. Wśród nich znajdą się m.in. Judith Lewis, założycielka DeCabbit Consultancy z wykładem „How to create an awesome strategy and up-sell extra work with minimal effort”, Damian Kwinta, SEO Manager w Answear.com z wystąpieniem „Strategia SEO szyta na miarę - szanse i wyzwania branży fashion” czy Kyle Roof, właściciel agencji High Voltage SEO, który wypowie się na temat strategii i technik służących do zminimalizowania efektów aktualizacji SEO Google na pozycjonowanie witryn.
>>Zaproszeni przez nas goście przygotowali tematy poświęcone wyzwaniom, z którymi eksperci z branży mierzą się każdego dnia. Nadzór merytoryczny nad konferencją pełnią: Robert Niechciał, CTO Vestigo, Damian Sałkowski, CEO Senuto i Paweł Strykowski, CEO WhitePress. Razem zadbali o to, żeby nasza jubileuszowa konferencja odpowiadała na potrzeby i oczekiwania uczestników. Pierwsza edycja spotkania okazała się ogromnym sukcesem, dlatego, idąc za ciosem, w tym roku przygotowaliśmy dodatkowy blok poświęcony rozwojowi biznesu w branży SEO i digital marketingu. Tematy, które usłyszymy w sekcji Biznes Premium to m.in. „10 lekcji na 10 lecie bycia przedsiębiorcą w branży SEO” Damiana Sałkowskiego, „Sobie świecisz? Czyli Strategiczne podejście do twojego następnego zagranicznego projektu”, o którym opowie Rafał Chomsky czy prelekcja Pawła Pawluka „Jak budować biznes w SEO ze wsparciem inwestorów”. Dlatego nie wątpię, że w tym roku każdy znajdzie w agendzie coś dla siebie<< - komentuje Anna Halama, Marketing Team Leader, WhitePress.
Dobra okazja do budowania sieci kontaktów
Jednak wartościowe prelekcje to nie wszystko, z czego można skorzystać na takim wydarzeniu. Pomiędzy kolejnymi blokami wykładowymi odbędą się przerwy kawowe, które są świetną okazją do networkingu w gronie innych specjalistów zainteresowanych SEO i content marketingiem. Tych okazji będzie zresztą znacznie więcej m.in. podczas before i after party.
„SEO & Content Camp to konferencja, która odpowiada na aktualne potrzeby i wyzwania rynku digital marketingu. To miejsce, gdzie można uczyć się od najlepszych i dowiedzieć się, jak efektywnie wykorzystywać SEO i content marketing do budowania przewagi konkurencyjnej. Celem wydarzenia jest dostarczenie uczestnikom wiedzy, inspiracji i narzędzi do poprawy swoich wyników w obszarach prowadzenia biznesu i SEO. Po każdej prelekcji planujemy także Q&A, które pozwolą uczestnikom na zdobycie dodatkowej wiedzy. To jednak nie wszystko, co mogą zdobyć, bowiem konferencja SEO & Content Camp otrzymała akredytację DIMAQ. Oznacza to, że udział w imprezie gwarantuje 10 punktów recertyfikacyjnych dla posiadaczy certyfikat” - dodaje Patrycja Górecka, Head of PR & Marketing, WhitePress.
10. urodziny WhitePress, czyli jak połączyć przyjemnie z pożytecznym
Dekada na rynku to z punktu widzenia biznesu nie lada osiągnięcie. Okazją do świętowania dla WhitePress stała się organizowana przez markę trzydniowa konferencja SEO & Content Camp, która odbędzie się 25-27 maja w luksusowym hotelu Nosalowy Dwór w Zakopanem. Tegoroczna edycja będzie wyróżniać się urodzinową galą w głównym dniu wydarzenia.
„Uczestnicy konferencji będą mogli skorzystać z wielu atrakcji dodatkowych. Drugi dzień SEO & Content Camp będzie wyjątkowo obfity. Poza zaplanowanymi blokami wykładowymi i porannymi atrakcjami dla posiadaczy biletów VIP, wieczorem zaplanowaliśmy uroczystą kolację urodzinową, podczas której rozdamy statuetki SEO Szczytów i poczęstujemy ogromnym tortem. Dodatkowo zaplanowaliśmy występ Magic of Y - znanego iluzjonisty i mentalisty, który zaskoczy i zachwyci publiczność swoimi sztuczkami” - mówi Anna Halama.
SEO Warrior - uczestnicy zmierzą się na torze przeszkód
Gdy organizatorzy konferencji o podobnej tematyce prześcigają się w ilości czy jakości zaproszonych gości. WhitePress nie tylko wybiera różnorodny wachlarz prelegentów, dbając o odpowiednio wysoki poziom merytoryczny, ale dodatkowo łączy szlifowanie swoich umiejętności i zdobywanie wiedzy z rozrywką. Oprócz wymienionych wcześniej aktywności dodatkowych proponuje uczestnikom z pakietem VIP sprawdzenie się w wyzwaniu ruchowym. Tym razem eksperci SEO zamiast potyczki słownej, będą mieli szansę zmierzyć się w konkurencji fizycznej.
„Wierzymy, że tegoroczna edycja konferencji SEO & Content Camp przeskoczy wysoko już zawieszoną poprzeczkę z zeszłego roku. W tym roku postawiliśmy na międzynarodowy charakter spotkań, zróżnicowane tematy prelekcji, a także szeroki wachlarz atrakcji. Ponadto ta odsłona jest dla nas szczególnie ważna jeszcze z jednego względu, to wyjątkowa okazja do podziękowania za 10 lat współpracy z naszymi partnerami, wydawcami i reklamodawcami” - podsumowuje, Patrycja Górecka, WhitePress.
Harmonogram i agenda wydarzenia: https://www.whitepress.pl/seo-content-camp
Źródło informacji: Whitepress
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 18.05.2023, 10:05 |
Źródło informacji | Whitepress |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
20 listopada w Sejmie RP odbyło się pierwsze spotkanie parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej, elektromobilności i innowacji, które zgromadziło ponad 100 uczestników z różnych sektorów związanych z energetyką, transportem zeroemisyjnym i innowacjami z całej Polski. Spotkanie zespołu parlamentarnego do spraw kluczowych obszarów miało na celu omówienie aktualnych wyzwań oraz pomysłów na przyszłość, a także wzmocnienie współpracy między branżami i ustawodawcą. Jego przewodniczącym jest Artur Łącki, szef zespołu parlamentarnego Województwa Zachodniopomorskiego. Jednym z inicjatorów powstania zespołu była Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE.- 21.11.2024, 15:11
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Glaubicz Garwolińska Consultants w imieniu organizacji społecznej KIKE
-
Dubai Future Forum 2024: A Vision of Tomorrow, from Brain Chips to Climate Solutions
- 21.11.2024, 12:57
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: APA-OTS
-
Image
GPB: chcemy, aby to polskie firmy napędzały morską transformację energetyczną PAP
„Dążymy do roli dostawcy kategorii Tier-1 w projektach morskiej energetyki wiatrowej, ale ambicje mamy znacznie większe. Wspólnie z ARP chcemy wspomóc odbudowę polskiego przemysłu na Pomorzu i uczynić z Gdańska, Gdyni i Szczecina przemysłowy hub dla projektów MEW. Grupa Przemysłowa Baltic ma tu do odegrania istotną rolę” - mówił Adam Kowalski, prezes zarządu Grupy Przemysłowej Baltic (GPB), podczas konferencji Offshore Wind Poland.- 21.11.2024, 10:31
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom