Newsletter

Nauka i technologie

LightCON rozpoczyna przedpremierową rejestrację na nową grę pt. „Rise of Stars” (ROS)

14.01.2022, 08:43aktualizacja: 14.01.2022, 09:04

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- 13 stycznia rozpoczęła się światowa przedpremierowa rejestracja na nową grę - Rise of Stars (ROS);
- Gra strategiczna science-fiction z gatunku 4X powstała na platformie WEMIX;
- Rozpoczęły się wydarzenia towarzyszące przedpremierowej rejestracji oraz przedsprzedaż niewymienialnych tokenów (NFT).

SEONGNAM, Korea Południowa--(BUSINESS WIRE)-- dnia 13 stycznia (czwartek) rozpoczęła się przedpremierowa rejestracja na „Rise of Stars” (ROS) - nową mobilną grę firmy LightCON, podmiotu zależnego WEMADE MAX (dyrektorzy generalni: Hyunguk Chang, Gilhyung Lee) (KOSDAQ: 101730).

ROS to pierwsza działająca w oparciu o architekturę blockchain gra strategiczna z gatunku 4X, która trafi na platformę na WEMIX. Gra osadzona jest w ogromnym uniwersum, a do jej charakterystycznych elementów można zaliczyć kunsztownie zaprojektowane statki wojenne i planety.

Gracze mogą toczyć walki i przemierzać galaktykę w poszukiwaniu bogatych w zasoby planet, jak również tworzyć strategie budowania potęgi w kosmosie poprzez intensywne działania wojenne w czasie rzeczywistym.

W ROS pojawi się przede wszystkim „Silthereum”, nowy token gamingowy, oraz „Warship Carrier” (baza startowa statków wojennych) na niewymienialne tokeny.

Silhereum otrzymuje się poprzez wymianę cząstek nazywanych „Silther Particles”, które pełnią funkcję zasobów pozyskiwanych wyłącznie za pomocą bazy Warship Carrier.

Cząstki Silther Particles można pozyskiwać również poprzez grabież innych użytkowników - należy więc spodziewać się zażartej rywalizacji o zasoby.

Światowa przedpremierowa rejestracja prowadzona jest w sklepach Google Play i Apple App Store we wszystkich regionach świata z wyjątkiem Korei, Chin itp.

Z okazji rozpoczęcia światowej przedpremierowej rejestracji zorganizowano szereg wydarzeń oraz przedsprzedaż niewymienialnych tokenów do ROS.

Pierwszym z nich będzie airdrop (zrzut). Spośród osób, które dokonają przedpremierowej rejestracji i potwierdzą uczestnictwo na oficjalnym profilu ROS na Twitterze, losowo wybranych zostanie 100 tys. użytkowników, którzy otrzymają łącznie milion tokenów Silthereum.

W ramach jeszcze innego wydarzenia wszystkie osoby, które kupią tokeny niewymienialne ROS oraz uczestnicy oficjalnego wydarzenia związanego z grą, wezmą udział w losowaniu ok. 1,2 mln tokenów Silthereum.

Za pośrednictwem aplikacji NFT prowadzona jest przedsprzedaż bazy Warship Carrier wraz z unikalnymi dodatkami. Sprzedaż prowadzona będzie w formie losowych pakietów na stronie WEMIX w zakładce „Auction”. Wydarzenie przedsprzedażowe odbędzie się dwukrotnie - pierwsze w dniach 27 stycznia - 3 lutego, a kolejne między 10 i 17 lutego.

Światowa premiera ROS („ROS on WEMIX”) będzie miała miejsce w I kwartale tego roku.

Link do materiału filmowego nt. gry „Rise of Stars” w serwisie YouTube: https://youtu.be/nRwgDjGZCaM

Galeria zdjęć/materiały multimedialne: https://www.businesswire.com/news/home/52560806/en

Źródło: LightCON

KONTAKT:

W imieniu LightCON

Wemade Co., Ltd.

Young Ahn

tel. +82-2-3709-2065

e-mail: ay2000@wemade.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 14.01.2022, 08:43
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii