Newsletter

Nauka i technologie

Mary Kay Inc. dołącza do Fundacji Ellen MacArthur i angażuje się w gospodarkę cyrkularną

01.06.2021, 16:24aktualizacja: 01.06.2021, 16:30

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Mary Kay Inc.
Business Wire/Mary Kay Inc.

DALLAS--(BUSINESS WIRE)—Spółka Mary Kay Inc. - globalny orędownik świadomości ekologicznej i społecznej odpowiedzialności biznesu - dołączyła do Ellen MacArthur Foundation jako członek jej sieci w ramach swojego zobowiązania do stania się bardziej zrównoważonym biznesem o obiegu zamkniętym. Mary Kay została włączona do sieci wraz z innymi wpływowymi organizacjami, takimi jak Ford Motor Company, International Paper, Mattel i The Fashion Institute of Technology.

Niniejszy komunikat prasowy zawiera multimedia. Jego pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20210601005094/en/.

Fundacja Ellen MacArthur jest organizacją charytatywną z siedzibą w Wielkiej Brytanii, która rozwija i promuje ideę gospodarki o obiegu zamkniętym, opartej na zasadach eliminacji odpadów i zanieczyszczeń, utrzymywania produktów i materiałów w użyciu oraz regeneracji systemów naturalnych. Fundacja Ellen MacArthur współpracuje ze środowiskiem biznesowym, akademickim, decydentami i instytucjami, inspirując je do tworzenia rozwiązań systemowych na skalę globalną.

„Od prawie 60 lat Mary Kay dąży do ubogacania życia kobiet, rozwoju w dziedzinie zdrowia skóry i tworzenia pozytywnego wpływu na społeczność na całym świecie - powiedziała Deborah Gibbins, dyrektor ds. operacyjnych Mary Kay Inc. - Branża kosmetyczna i higieny osobistej przechodzi transformację, ponieważ firmy ewoluują, aby sprostać rosnącym wymaganiom dotyczącym ekologicznych, przejrzystych działań i czystszych, etycznie pozyskiwanych produktów. Jesteśmy tu właśnie w tym celu”.

Spółka Mary Kay, która ma ogłosić swoją strategię zrównoważonego rozwoju jeszcze w tym roku, ma nadzieję na współpracę z Fundacją Ellen MacArthur i innymi organizacjami sieci w celu dalszego wdrażania gospodarnych praktyk - ze szczególnym uwzględnieniem pozyskiwania materiałów. Firma jest zaangażowana w zmniejszanie swojego śladu środowiskowego i podejmuje kroki w celu poprawy efektywności swoich działań, myśląc długoterminowo o wprowadzeniu odpowiedzialnych praktyk biznesowych.

Globalne zakłady produkcyjne Mary Kay w Chinach osiągnęły w 2014 roku status „zero odpadów na wysypiska”. Globalne centrum produkcyjne położone w Teksasie w Stanach Zjednoczonych osiągnęło ten status w 2011 roku.

„Mary Kay i inni nowi członkowie sieci Fundacji Ellen MacArthur mają wspólną ambicję, aby zmienić sposób, w jaki prowadzą swoją działalność - powiedział Joe Murphy, kierownik ds. rozwoju sieci Ellen MacArthur Foundation. - Z niecierpliwością czekamy na możliwość wspierania ich i ułatwiania współpracy z innymi organizacjami należącymi do sieci w ramach ich wysiłków w celu osiągnięcia bardziej zamkniętego obiegu”.

„Chociaż w całej branży kosmetycznej - a także w samej Mary Kay - zrealizowano znaczące inicjatywy, wciąż pozostaje wiele do zrobienia, aby znaleźć długoterminowe rozwiązania dla stojących przed nami wyzwań środowiskowych i społeczno-ekonomicznych - dodał Gibbins. - Dlatego jesteśmy tak podekscytowani, że możemy być częścią Fundacji Ellen MacArthur i dołączyć do podobnie myślących organizacji z naszym wysiłkiem na rzecz zapewnienia zrównoważonego rozwoju dla przyszłych pokoleń”.

Mary Kay

Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, 57 lat temu założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować trzy cele: stworzyć atrakcyjną ofertę dla kobiet, tworzyć olśniewające produkty oraz uczynić świat lepszym. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Spółka Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, suplementów diety i zapachów. Spółka Mary Kay z zaangażowaniem działa na rzecz umocnienia pozycji kobiet i ich rodzin poprzez współpracę z organizacjami z całego świata, skupiając się na badaniach nad nowotworami, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Wizja Mary Kay Ash jest nadal żywa dzięki niezwykłym produktom firmy.

Wersja źródłowa komunikatu w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210601005094/en/.

Źródło: Mary Kay Inc.

KONTAKT:

Dział komunikacji korporacyjnej Mary Kay Inc.

Marykay.com/newsroom

tel. (+1) 972.687.5332

e-mail: media@mkcorp.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 01.06.2021, 16:24
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Akademia
Komunikacji

Prowadzimy szkolenia oraz warsztaty dla mediów, biznesu, samorządów i instytucji. Oferujemy szkolenia indywidualne i grupowe w zakresie m.in. wystąpień publicznych, zarządzania kryzysowego, cyberbezpieczeństwa, przeciwdziałania dezinformacji.