Newsletter

Nauka i technologie

Mary Kay Inc. i Mary Kay Ash FoundationSM przedstawiają kluczowe wydarzenia roku 2021

10.01.2022, 16:49aktualizacja: 10.01.2022, 16:59

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Mary Kay Inc, globalna spółka zajmująca się rozwojem przedsiębiorczości oraz promowaniem społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju, przedstawiła dziś informacje na temat kluczowych wydarzeń minionego roku. W 2021 roku Mary Kay Inc. podtrzymywała swoje kilkudziesięcioletnie zaangażowanie w poprawę jakości życia kobiet na całym świecie oraz budowanie zdrowszych społeczności, w większym stopniu opartych na zasadzie równowagi.

Niniejszy komunikat prasowy zawiera multimedia. Pełna wersja komunikatu jest dostępna tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20220107005500/en/.

Więcej informacji na temat osiągnięć spółki Mary Kay w 2021 roku można znaleźć w raporcie.

KLUCZOWE WYDARZENIA ROKU 2021

Doskonałość biznesowa

· Mary Kay otrzymała w 2021 roku 58 nagród i wyróżnień, w tym za działania podejmowane w reakcji na pandemię koronawirusa (22 nagrody), wyróżnienie przez partnerów w raportach oddziaływania społecznego/raportach rocznych (4), uznanie dla kierownictwa Mary Kay za wysokiej jakości przywództwo (7) i doskonałość biznesową (10) oraz liczne nagrody dla filmu dokumentalnego (4 nagrody; 5 pokazów). Dodatkowo spółka Mary Kay i/lub jej założycielka Mary Kay Ash zostały ujęte w dwóch studiach przypadków Harvard Business, trzech podręcznikach i jednej pracy naukowej.

· Spółka mianowała Wendy Wang na stanowisko prezesa na region Azji i Pacyfiku. W ogólnym ujęciu kobiety stanowią 54% globalnego zespołu kierowniczego Mary Kay.

· Mary Kay świętowała okrągłe rocznice działalności na rynkach: litewskim (10 lat) i niemieckim (35 lat).

· Spółka została uznana przez magazyn „Forbes” za jednego z najlepszych pracodawców średniej wielkości w Ameryce w 2021 roku.

Mary Kay Global Design Studio & Digital Innovation zapewniają klientom bardziej pozytywne doświadczenia

· Mary Kay Global Design Studio i Glamhive ogłosiły pierwszy w historii globalny reality show na TikToku z gatunku Step & Repeat. Był to pokaz talentów w zakresie ubioru, makijażu i stylizacji włosów użytkowników TikToka z całego świata. Uczestnicy z ponad 30 krajów zaprezentowali swoje umiejętności, a informacje o tej przełomowej inicjatywie trafiły na łamy magazynów „UK Daily Mail”, „The Daily Front Row” i „Vogue Business”. Podkreślono przy tym innowacyjne podejście do wykorzystania stosunkowo nowej platformy mediów społecznościowych, jaką jest TikTok.

· Uruchomiono pakiet Suite 13 - aplikację kosmetyczną, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość na potrzeby cyfryzacji pierwszego wirtualnego salonu firmowego; narzędzie Mary Kay MirrorMe™ do wykonywania makijaży w rzeczywistości rozszerzonej oraz aplikację Mary Kay® Skin Analyzer App do skanowania twarzy w celu optymalnego dobrania zasad pielęgnacji skóry.

· Spółka świętowała 25-lecie partnerstwa z Globalnym Ambasadorem Piękna Luisem Casco.

Nauka na rzecz piękna

· Wprowadzono na rynek produkty do pielęgnacji skóry Clinical Solutions™, w skład których wchodzą Retinol 0,5 Mary Kay Clinical Solutions™ oraz łagodzące i odbudowujące mleczko do twarzy Mary Kay Clinical Solutions™, które otrzymały pieczęć Rady Dermatologicznej.

· Dr Michelle Hines, dyrektor ds. receptur produktów Mary Kay, została wybrana na stanowisko prezesa Society of Cosmetic Chemists (Towarzystwa Chemików Kosmetologów).

· Ogłoszono przyznanie grantów w dziedzinie zdrowia/chorób skóry we współpracy z Society for Investigative Dermatology (Towarzystwem Dermatologii Badawczej). Granty będą przyznawane naukowcom prowadzącym przełomowe i innowacyjne badania z dziedziny zdrowia/chorób skóry, mające na celu odkrycie nowych perspektyw i strategii interwencji.

· Ogłoszono laureatów licznych grantów edukacyjnych w dziedzinie nauki, w tym: Society of Cosmetic Chemists i Mary Kay Inc. - Stypendia Madam C.J. Walker, wspierające studentów z niedostatecznie reprezentowanych mniejszości odbywających studia licencjackie lub magisterskie w dziedzinie nauk chemicznych, fizycznych, medycznych, farmaceutycznych, biologicznych lub pokrewnych, a także pięć grantów w ramach programu Girls in STEAM skierowanego do młodych kobiet zaangażowanych w realizację innowacyjnych badań. Wśród ubiegłorocznych laureatek znalazły się: Mylana Brodovska, Ukraina; Selin Alara Ornek, Turcja; Jordan Reeves, Stany Zjednoczone; Ivanna Hernandez, Kolumbia; i Allie Weber, Stany Zjednoczone.

· Wyniki badań przedstawiane były podczas licznych wirtualnych konferencji naukowych, w tym: przedstawienie wyników badań dotyczących stopniowego procesu retinizacji, który znacząco poprawia tolerancję wyższych stężeń czystego retinolu, jednocześnie zapewniając skórze kluczowe korzyści; przedstawienie wyników badań dotyczących miejscowego stosowania czystego retinolu w celu poprawy hiperpigmentacji u przedstawicieli populacji azjatyckiej; oraz modulowanie mechanizmów związanych z funkcją bariery ochronnej skórny, które skutecznie łagodzi dwa powszechnie występujące problemy skóry wrażliwej.

Oddziaływanie społeczne/społeczna odpowiedzialność biznesu

· W 2021 roku w ramach globalnego programu Mary Kay Pink Changing LivesSM” udzielono wsparcia ponad 15 organizacjom pozarządowym z całego świata. Od 2008 roku program objął zasięgiem oddziaływania ponad sześć milionów kobiet i ich rodzin, dzięki współpracy z ponad 3000 organizacjami, w ramach której przekazano ponad 16 mln dolarów.

· Działalność Mary Kay w Chinach: prowincja Henan w Chinach została dotknięta powodzią, w wyniku której życie straciło co najmniej 33 osób, 8 innych uznano za zaginione, 200 tys. osób ewakuowano, a 3 miliony ludzi ucierpiało. Bezpośrednie straty finansowe wyniosły około 1,22 mld juanów. Mary Kay przekazała produkty o wartości 1 mln juanów na rzecz organizacji charytatywnej Henan Charity Federation.

· Działalność Mary Kay w Niemczech: powodzie, jakie wystąpiły na terenie Niemiec, Austrii, Belgii i Holandii, znalazły się wśród najbardziej dotkliwych zagrożeń naturalnych w Europie Północnej. Niemiecki oddział Mary Kay zadeklarował pomoc w wysokości do 100 tys. euro na rzecz osób dotkniętych powodzią.

· W latach 2020-2021 spółka nawiązała współpracę z Fundación Vicente Ferrer, aby zapewnić dostęp do opieki zdrowotnej dzieciom na terenie Indii i ich rodzinom. Przed pandemią koronawirusa (w 2018 r.) hiszpański oddział Mary Kay sfinansował budowę szkoły dla dzieci w wiosce Pagadalavaripalli położonej w regionie Kadiri (Anantapur) w Indiach.

Umacnianie pozycji kobiet

· Spółka przyjęła zobowiązanie w zakresie wspierania parytetu płci, publikując dokument wyrażający poparcie dla Strategii Komisji Europejskiej na rzecz równości płci na lata 2020-2025 oraz dołączając do Forum Równości Pokoleń w Paryżu i pięciu Globalnych Koalicji na rzecz działań mających na celu przyspieszenie osiągnięcia równości płci do 2026 r.

· We współpracy z UN Women, ILO i WE Empower, spółka ponownie opublikowała dokument pt. „Wzmocnienie wsparcia na rzecz kobiet-przedsiębiorców w ramach reagowania i wychodzenia z pandemii koronawirusa” (ang. „Strengthening Support for Women Entrepreneurs in COVID-19 Response and Recovery”) na posiedzeniu Komisji ds. Statusu Kobiet ONZ (CSW65).

· Mary Kay i Mary Kay Ash FoundationSM zostały wyróżnione w „Raporcie Jednostki ONZ ds. równości płci i umacniania pozycji kobiet” w ramach funduszu powierniczego ONZ wspierającego działania na rzecz eliminowania przemocy wobec kobiet, przedłożonego Komisji ds. Statusu Kobiet ONZ (CSW65) i Rady Praw Człowieka ONZ.

Różnorodność, Równość i Włączenie

· Poinformowano, że 100% kadry kierowniczej spółki na terenie USA ukończyło obowiązkowe szkolenia na temat nieświadomie pielęgnowanych uprzedzeń.

· Przekazano dane dotyczące zróżnicowania płci w miejscu pracy: 54% globalnego zespołu wykonawczego Mary Kay to kobiety; 61% wszystkich zatrudnionych w globalnych oddziałach Mary Kay to kobiety; 54% globalnych wiceprezesów i wyższej kadry kierowniczej to kobiety; 59% dyrektorów i osób piastujących wyższe stanowiska to kobiety.

· We współpracy z globalnym partnerem Equal Rights Trust ogłoszono rozpoczęcie innowacyjnego badania na temat nierówności płci w algorytmach i sztucznej inteligencji, ukierunkowanego na wpływ systemów algorytmicznych na kwestię równości płci.

Zrównoważenie

· Ogłoszono globalną strategię zrównoważonego rozwoju: Enriching Lives Today for a Sustainable Tomorrow. Holistyczne podejście firmy obejmuje trzy filary zrównoważonego rozwoju - ekonomiczny, środowiskowy i społeczny - oraz pięć filarów uwzględnionych w ramach 15 zobowiązań, które zapewnią realizację zrównoważonych działań przez całą dekadę.

· Spółka dołączyła do dwóch kluczowych inicjatyw na rzecz ochrony dróg wodnych na świecie: CEO Water Mandate oraz United Nations Global Compact's Sustainable Ocean Principles.

· Spółka dołączyła do Fundacji Ellen MacArthur jako członek jej sieci w ramach zobowiązania do zwiększenia stopnia zrównoważenia działalności opartej na obiegu zamkniętym.

· Mary Kay wyemitowała swój drugi film dokumentalny, „Forest of Hope”, podczas Konferencji ONZ w sprawie zmian klimatycznych w październiku 2021 roku (COP26). Bohaterką filmu dokumentalnego jest Angelica, 70-letnia ekowojowniczka i liderka grupy kobiet-przedsiębiorców zaangażowanych w ratowanie lasów w Monterrey.

· We współpracy z Fundacją Arbor Day w ramach realizacji inicjatywy Time for Trees® spółka ogłosiła, iż zobowiązanie dotyczące zasadzenia 100 milionów drzew i dostarczenia inspiracji kolejnym 5 milionom osób, planowane do zrealizowania do kwietnia 2022 roku, zostało ukończone rok przed czasem.

· Mary Kay współpracuje z Nature Conservancy od 1991 roku. W 2021 roku spółka wsparła siedem projektów na Wyspach Salomona, w północnej Australii, Nowej Zelandii, na wiejskich terenach Chin, w Meksyku, Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.

Mary Kay

Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, blisko 60 lat temu założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować trzy cele: stworzyć atrakcyjną ofertę dla kobiet, tworzyć olśniewające produkty oraz uczynić świat lepszym. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Firma Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych i zapachów. Spółka Mary Kay z zaangażowaniem działa na rzecz umocnienia pozycji kobiet i ich rodzin poprzez współpracę z organizacjami z całego świata, skupiając się na badaniach nad nowotworami, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Wizja Mary Kay Ash jest nadal żywa dzięki niezwykłym produktom firmy. Więcej informacji znajduje się na stronie: www.MaryKayGlobal.com.

Wersja źródłowa na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220107005500/en/.

Źródło: Mary Kay

KONTAKT:

Mary Kay Inc.

Komunikacja globalna

newsroom.marykay.com

tel. +1 972.687.5332

e-mail: media@mkcorp.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.01.2022, 16:49
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii