Newsletter

Nauka i technologie

Na podstawie najnowszych kluczowych danych branżowych opracowanych wspólnie z GfK i Ipsos Hisense wprowadza branżę technologiczną na nowy poziom

30.03.2022, 15:23aktualizacja: 30.03.2022, 15:27

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 30 marca 2022 r. /PRNewswire/ -- Podczas konferencji prasowej Hisense 2021 Branding Key Figures, która odbyła się 29 marca, firma Hisense zaprezentowała najnowszy raport opracowany wspólnie z GfK i Ipsos. Podstawowe dane wykazały, że na skutek epidemii w 2021 r. globalny popyt konsumentów na urządzenia domowe osiągnął rekordowy poziom, co doprowadziło do wzrostu rynku urządzeń domowych o 13% rok do roku, natomiast sprzedaż urządzeń domowych firmy Hisense wzrosła o ponad 30%. Ponadto świadomość marki Hisense uplasowała się w czołówce w szeregu kategorii na całym świecie i wyraźnie zaznaczyła konkurencyjną pozycję lidera w globalnym przemyśle technologicznym.

Sprzedaż i rozpoznawalność marki Hisense utrzymuje się w czołówce na rynku międzynarodowym

Według GfK w 2021 r. 16% konsumentów zmodernizowało swoje urządzenia domowe, co spowodowało, że globalna sprzedaż urządzeń domowych zwiększyła się o 13%, a sprzedaż telewizorów o 6%, osiągając rekordowo wysokie wskaźniki wzrostu. Tymczasem wzrost rynku Hisense poza ChRL przekracza 30%, z ośmioprocentowym udziałem w rynku w branży TV. Norbert Herzog, szef działu globalnych badań strategicznych w GfK SE, jednocześnie zauważa, że segment premium stał się trendem konsumpcyjnym na rynku.

W ostatnich latach firma Hisense nieustannie koncentrowała się na branżach premium i strategii globalizacji oraz z powodzeniem dostarczała specjalistyczne produkty i doskonałe usługi międzynarodowym konsumentom, dzięki czemu osiągnęła ogromny sukces w sprzedaży i wzrost świadomości marki.

Według danych analitycznych Ipsos na lata 2019-2021 wartość marki Hisense wzrosła o 54% w ciągu trzech lat, natomiast świadomość marki wśród podmiotów świadczących usługi dla organizacji, takie jak inteligentne miasto, transport i opieka zdrowotna, plasuje się wśród ścisłej czołówki w branży. Oznacza to, że światowa rozpoznawalność marki Hisense odnotowała olbrzymi wzrost, skutecznie prowadząc do zwiększenia sprzedaży. W 2021 r. sprzedaż telewizorów Hisense w Stanach Zjednoczonych, Meksyku i na głównych rynkach Europy Zachodniej, takich jak Wielka Brytania, Francja i Niemcy, wzrosła o ponad 30% rok do roku, podczas gdy sprzedaż telewizorów laserowych na rynkach zagranicznych poza ChRL zwiększyła się o 279% rok do roku.

Globalizacja i rozwój technologii premium w celu osiągnięcia sukcesu marki

Wiceprezes Hisense ds. marketingu międzynarodowego Jerry Liu powiedział:

„Zaangażowanie Hisense w technologię pozostaje niezmienne od lat; stale kładziemy nacisk na badania i rozwój, aby tworzyć produkty premium dla międzynarodowych konsumentów”.

Konsekwentne działania spółki w zakresie kreowania marki i produktów premium zgodnie z jej oczekiwaniami mają sprawić, że flagowy produkt Hisense ULED TV osiągnie wzrost sprzedaży premium o ponad 40% rok do roku, podczas gdy sprzedaż Laser TV wzrośnie dwukrotnie.

Pod względem struktury biznesowej Hisense utworzy prawie 100 flagowych sklepów premium na całym świecie; powstanie również więcej centrów badawczo-rozwojowych w Stanach Zjednoczonych i Japonii, zwiększając inwestycje w ogólny rozwój, co pozwoli na osiągnięcie jeszcze korzystniejszego układu produkcji, dystrybucji i sprzedaży.

W przyszłości firma będzie kontynuowała prace badawczo-rozwojowe w dziedzinie technologii, aby zaoferować konsumentom najwyższej jakości produkty i styl życia oraz zostać wiarygodną marką technologiczną na całym świecie.

Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/1775652/1.jpg

Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/1775653/2.jpg

Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/1775654/3.jpg  

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 30.03.2022, 15:23
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ