Pobierz materiał i Publikuj za darmo
QINGDAO, Chiny, 30 marca 2022 r. /PRNewswire/ -- Podczas konferencji prasowej Hisense 2021 Branding Key Figures, która odbyła się 29 marca, firma Hisense zaprezentowała najnowszy raport opracowany wspólnie z GfK i Ipsos. Podstawowe dane wykazały, że na skutek epidemii w 2021 r. globalny popyt konsumentów na urządzenia domowe osiągnął rekordowy poziom, co doprowadziło do wzrostu rynku urządzeń domowych o 13% rok do roku, natomiast sprzedaż urządzeń domowych firmy Hisense wzrosła o ponad 30%. Ponadto świadomość marki Hisense uplasowała się w czołówce w szeregu kategorii na całym świecie i wyraźnie zaznaczyła konkurencyjną pozycję lidera w globalnym przemyśle technologicznym.
Sprzedaż i rozpoznawalność marki Hisense utrzymuje się w czołówce na rynku międzynarodowym
Według GfK w 2021 r. 16% konsumentów zmodernizowało swoje urządzenia domowe, co spowodowało, że globalna sprzedaż urządzeń domowych zwiększyła się o 13%, a sprzedaż telewizorów o 6%, osiągając rekordowo wysokie wskaźniki wzrostu. Tymczasem wzrost rynku Hisense poza ChRL przekracza 30%, z ośmioprocentowym udziałem w rynku w branży TV. Norbert Herzog, szef działu globalnych badań strategicznych w GfK SE, jednocześnie zauważa, że segment premium stał się trendem konsumpcyjnym na rynku.
W ostatnich latach firma Hisense nieustannie koncentrowała się na branżach premium i strategii globalizacji oraz z powodzeniem dostarczała specjalistyczne produkty i doskonałe usługi międzynarodowym konsumentom, dzięki czemu osiągnęła ogromny sukces w sprzedaży i wzrost świadomości marki.
Według danych analitycznych Ipsos na lata 2019-2021 wartość marki Hisense wzrosła o 54% w ciągu trzech lat, natomiast świadomość marki wśród podmiotów świadczących usługi dla organizacji, takie jak inteligentne miasto, transport i opieka zdrowotna, plasuje się wśród ścisłej czołówki w branży. Oznacza to, że światowa rozpoznawalność marki Hisense odnotowała olbrzymi wzrost, skutecznie prowadząc do zwiększenia sprzedaży. W 2021 r. sprzedaż telewizorów Hisense w Stanach Zjednoczonych, Meksyku i na głównych rynkach Europy Zachodniej, takich jak Wielka Brytania, Francja i Niemcy, wzrosła o ponad 30% rok do roku, podczas gdy sprzedaż telewizorów laserowych na rynkach zagranicznych poza ChRL zwiększyła się o 279% rok do roku.
Globalizacja i rozwój technologii premium w celu osiągnięcia sukcesu marki
Wiceprezes Hisense ds. marketingu międzynarodowego Jerry Liu powiedział:
„Zaangażowanie Hisense w technologię pozostaje niezmienne od lat; stale kładziemy nacisk na badania i rozwój, aby tworzyć produkty premium dla międzynarodowych konsumentów”.
Konsekwentne działania spółki w zakresie kreowania marki i produktów premium zgodnie z jej oczekiwaniami mają sprawić, że flagowy produkt Hisense ULED TV osiągnie wzrost sprzedaży premium o ponad 40% rok do roku, podczas gdy sprzedaż Laser TV wzrośnie dwukrotnie.
Pod względem struktury biznesowej Hisense utworzy prawie 100 flagowych sklepów premium na całym świecie; powstanie również więcej centrów badawczo-rozwojowych w Stanach Zjednoczonych i Japonii, zwiększając inwestycje w ogólny rozwój, co pozwoli na osiągnięcie jeszcze korzystniejszego układu produkcji, dystrybucji i sprzedaży.
W przyszłości firma będzie kontynuowała prace badawczo-rozwojowe w dziedzinie technologii, aby zaoferować konsumentom najwyższej jakości produkty i styl życia oraz zostać wiarygodną marką technologiczną na całym świecie.
Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/1775652/1.jpg
Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/1775653/2.jpg
Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/1775654/3.jpg
Źródło: Hisense
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 30.03.2022, 15:23 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |