Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DALLAS--(BUSINESS WIRE) -- Firma Mary Kay ogłosiła niedawno swoją strategię na rzecz zrównoważonego rozwoju – „Wzbogacanie życia dziś dla zrównoważonego rozwoju w przyszłości” – która obejmuje pięć filarów, 15 zobowiązań i ponad dekadę działań. Strategia ta została opracowana wraz z kluczowymi interesariuszami Mary Kay i jest zgodna z celami zrównoważonego rozwoju Organizacji Narodów Zjednoczonych, dzięki czemu Mary Kay obejmuje istotną rolę w ramach globalnej koalicji mającej na celu zapewnienie lepszej przyszłości.
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20221222005039/pl/
W ramach tej nadrzędnej strategii oraz kontynuując trwające od kilku dziesięcioleci zaangażowanie na rzecz wzmacniania pozycji kobiet, ich edukacji i przedsiębiorczości, firma Mary Kay zobowiązała się zapewnić możliwości kształcenia dla 250 000 młodych kobiet do 2030 r. Misja wzbogacania życia kobiet w 2022 r. realizowana była w drodze stypendiów oraz partnerstw z lokalnymi i międzynarodowymi organizacjami, które dały młodym kobietom dostęp do wyjątkowych możliwości kształcenia i pozwoliły im realizować marzenia.
Partnerstwa i programy Mary Kay Inc. w 2022 r. obejmowały:
• Granty „Young Women in STEAM” – sześć laureatek otrzymało granty utworzone w celu promowania młodych kobiet w dziedzinach STEAM i ich zachęcania do podążania za swoimi pasjami i ambicjami zawodowymi. W 2022 r. laureatki pochodziły z Macedonii, Niemiec, Filipin, Chin i Australii, a ich ścieżki kariery obejmowały takie dziedziny jak tworzenie aplikacji, architektura, fizyka, czy też wynalazki w zakresie rozwiązań geotermicznych.
• Grant „Young Women in STEAM Continuing Education” – w ramach rozszerzenia programu grantów „Young Women in STEAM” oraz kampanii społecznej Mary Kay, Ivanna Hernandez, laureatka programu w 2021 r., otrzymała kolejny grant, który ma pomóc jej zrealizować marzenie, by zostać pierwszą astronautką z Ameryki Łacińskiej, która poleci na Marsa. Ivanna jest bohaterką filmu dokumentalnego nakręconego, by inspirować kobiety do sięgania gwiazd – czy też w tym przypadku Marsa.
• Stypendium Society of Cosmetic Chemists im. Madam C. J. Walker – ustanowione na cześć C. J. Walker, pierwszej kobiety-milionerki, która dzięki własnym staraniom dorobiła się majątku, tworząc linię kosmetyków i produktów do pielęgnacji włosów dla czarnoskórych kobiet. Na 75. walnym zgromadzeniu SCC A’Lelia Bundles, wnuczka Madam C.J. Walker, oraz dr Michelle Hines, dyrektor ds. opracowywania produktów Mary Kay, ogłosiły stypendia im. Madam C. J. Walker przyznane dla niedostatecznie reprezentowanych studentów mniejszości, którzy kontynuują studia wyższe w dyscyplinach STEAM związanych z branżą artykułów kosmetycznych i pielęgnacyjnych. Nagrodę sygnuje Society of Cosmetic Chemists, a jej partnerem i fundatorem jest Mary Kay. Wśród laureatów znalazły się Joy Rutherford, studentka piątego roku studiów doktoranckich i badaczka amerykańskich Narodowych Instytutów Zdrowia NIH, oraz Imani Elaine Porter, studentka drugiego roku biochemii na Uniwersytecie w Hampton.
• Network for Teaching Entrepreneurship – Mary Kay jest jednym z partnerów zapewniających 47 000 młodym ludziom z całego świata edukację w zakresie przedsiębiorczości i możliwości innowacyjnego myślenia. Wspierając: program główny „Aspiring Entrepreneurs Program” (w Stanach Zjednoczonych), „World Series of Innovation” oraz „World Series of Innovation Challenge Innovation Days”, Mary Kay pomaga młodzieży zrealizować marzenia dotyczące przedsiębiorczości. W roku szkolnym 2021/2022 Mary Kay była jednym ze sponsorów konkursu World Series of Innovation (WSI) NFTE, w ramach którego 21 drużyn młodych przedsiębiorców społecznych wygrało w sumie 16 800 USD za propozycje rozwiązań dotyczących siedmiu wyzwań, z których każde było ukierunkowane na realizację jednego z celów zrównoważonego rozwoju. Wśród sponsorów siedmiu wyzwań znaleźli się: Bank of the West, Citi Foundation, Mary Kay, Saint-Gobain North America, Ernst & Young, LLP (EY), Maxar Technologies oraz PIMCO. Konkurs 2022 World Series of Innovation Challenge wystartował we wrześniu 2022 r. i Mary Kay bierze w nim udział po raz trzeci jako sponsor celu zrównoważonego rozwoju nr 14 – Życie pod wodą.
• IncubatorEDU, Lewisville – we współpracy z Lewisville Independent School District (LISD), IncubatorEDU oferuje uczniom szkół średnich z Lewisville solidną edukację w zakresie przedsiębiorczości. Mentorzy pochodzący z lokalnej społeczności oraz prezentacje dla inwestorów na koniec roku, zapewniają uczniom praktyczne doświadczenie i możliwości edukacyjne w zakresie przedsiębiorczości.
• Academy of Marketing Science – od ponad 25 lat Mary Kay jest fundatorem nagród „Mary Kay Dissertation and Dissertation Proposal Awards” przyznawanych podczas dorocznej konferencji Academy of Marketing Science (AMS), podczas której doktoranci prezentują obronione prace oraz otrzymują nagrody finansowe i krytyczny komentarz od innych uczestników, pozwalający zwiększyć ich szanse na przyszłą publikację ich prac w czasopismach naukowych.
• Ursuline Academy of Dallas – stypendium celowe Mary Kay Ash – stypendium przyznawane corocznie w celu zapewnienia dziewczętom edukacji, która wyposaży je w umiejętności i pewność siebie niezbędne do wielkich dokonań.
• Army Scholarship Foundation - stypendium honorowe Mary Kay Corporation – stypendium przyznawane corocznie zasłużonym synom i córkom żołnierzy oraz weteranom armii amerykańskiej i współmałżonkom żołnierzy pełniących aktywną służbę wojskową.
• Hispanic Scholarship Fund – stypendium przyznawane corocznie w celu wsparcia studentów i ich rodziców za pomocą wiedzy i zasobów umożliwiających ukończenie studiów wyższych, zapewniając jednocześnie usługi wsparcia i stypendia dla jak największej liczby wyjątkowych studentów, badaczy HSF oraz absolwentów.
Informacje o Mary Kay
Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się przebić tzw. szklany sufit, założyła swą wymarzoną firmę kosmetyczną w 1963 r. w jednym celu: aby wzbogacać życie kobiet. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Jako firma nastawiona na rozwój przedsiębiorczości, Mary Kay działa na rzecz wzmocnienia pozycji kobiet poprzez edukację, mentoring, wsparcie, networking i innowacje. Firma Mary Kay inwestuje w badania naukowe, które pozwalają na opracowanie i produkcję nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, suplementów diety i zapachów. Mary Kay wierzy, że wzbogacając życie kobiet dzisiaj, można kreować zrównoważone jutro. W tym celu współpracuje z organizacjami z całego świata, skupiając się na dążeniach do doskonałości w biznesie, wspieraniu badań nad nowotworami, promowaniu równości płci, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji ich marzeń. Więcej informacji można znaleźć na stronie marykayglobal.com oraz śledząc profile społecznościowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn i Twitterze.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20221222005039/pl/
Źródło: Mary Kay
KONTAKT:
Mary Kay Inc.
Dział komunikacji korporacyjnej
tel. 972.687.5332
e-mail: media@mkcorp.com
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 23.12.2022, 13:15 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |