Newsletter

Nauka i technologie

Przemysł gier komputerowych jednoczy się by promować komunikaty Światowej Organizacji Zdrowia w celu zwalczania COVID-19. Startuje kampania #PlayApartTogether

30.03.2020, 14:45aktualizacja: 30.03.2020, 14:45

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Globalny przemysł gier komputerowych zachęca graczy do przestrzegania wytycznych BHP dla COVID-19 i udostępnia informacje i powiązania społecznościowe.

- (BUSINESS WIRE) -- Zynga (NASDAQ:ZNGA):

Ten komunikat prasowy zawiera multimedia. Pełna wersja komunikatu dostępna jest tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20200328005018/en/

TEMAT

Firmy z ogólnoświatowego sektora gier komputerowych zgodziły się na propagowanie najważniejszych komunikatów WHO, aby w ten sposób przyczynić się do ograniczenia szerzenia się COVID-19. W tym celu 18 liderów w branży uruchomiło w ramach rozrywki interaktywnej inicjatywę #PlayApartTogether zachęcającą rozległą sieć użytkowników do stosowania się do zaleceń zdrowotnych WHO, w tym w zakresie do zachowania odległości między ludźmi, higieny rąk, odpowiedniego zachowania podczas kichania/kaszlu i innych skutecznych działań profilaktycznych, jakie można podjąć w walce z COVID-19.

Wprowadzając specjalne wydarzenia, wywiady, aktywności, nagrody i inspiracje do niektórych z najpopularniejszych gier na świecie, inicjatywa #PlayApartTogether zachęca użytkowników do stosowania dobrych praktyk w celu ochrony zdrowia swojego, swoich bliskich i najbliższej społeczności. Włączając komunikaty dotyczące ochrony osobistej przeciw COVID-19 do treści gier, przemysł przesyła światu komunikat, że „Bez względu na to, gdzie się znajdujemy i w jaką grę gramy, dużo zależy właśnie od nas”. Do programu dołączają:

Activision Blizzard-------------Kabam---------------------------------Snap Games

Amazon Appstore-------------Maysalward----------------------------Twitch

Big Fish Games ---------------Playtika---------------------------------Unity

Dirtybit-------------------------Pocket Gems---------------------------Wooga

Glu Mobile----------------------Riot Games-----------------------------YouTube Gaming

Jam City------------------------SciPlay-----------------------------------Zynga

Bieżące aktualizacje i więcej informacji można znaleźć pod hashtagiem #PlayApartTogether w mediach społecznościowych.

Wypowiedzi partnerów inicjatywy #PlayApartTogether z sektora gier komputerowych:

Activision Blizzard - Bobby Kotick, dyrektor generalny

„Zapewnienie bezpiecznej łączności między ludźmi nigdy przedtem nie miało tak krytycznego znaczenia, jak ma to miejsce obecnie. Gry to doskonała platforma, ponieważ zapewniają łączność między ludźmi przez pryzmat radości, celowości i znaczenia. Jesteśmy dumni, że możemy uczestniczyć w tak wartościowej i koniecznej inicjatywie”.

Big Fish Games - Jeff Karp, dyrektor zarządzający i prezes

„Prawdopodobnie nigdy przedtem solidarność dla dobra sprawy nie była tak ważna jak w obecnej sytuacji, gdy mierzymy się z pandemią COVID-19. Jako globalna społeczność wydawców gier mamy nadzieję dotrzeć z technicznymi wytycznymi WHO do milionów graczy za pośrednictwem naszych gier, które dołączyły do kampanii #PlayApartTogether. Dzięki takim grom, jak Cooking Craze, Gummy Drop, Decurse i Fairway Solitaire możemy dzielić się ważnymi komunikatami WHO na temat bezpieczeństwa jednocześnie pokazując naszej członkom społeczności, że nie są sami. Wszyscy jesteśmy w tym razem, nawet jeżeli pozostajemy w naszych domach”.

Dirtybit - Anette Staloy, wiceprezes ds. marketingu i biznesu

„Naszą misją jest umożliwienie graczom kreowania niezapomnianych chwil przeżywanych razem, a głównym celem zawsze było tworzenie gier społecznościowych. Nasi gracze na całym świecie dzielą się ciepłymi historiami o tym, jak wiele dla nich znaczy możliwość łączenia się i pozostawania w kontakcie z przyjaciółmi i rodziną za pośrednictwem naszych gier wyścigowych Fun Run. Jesteśmy wdzięczni za możliwość udziału w inicjatywie #PlayApartTogether, dzięki której pomożemy zachęcać graczy do stosowania się do zaleceń zdrowotnych WHO i władz lokalnych”.

Glu Mobile - Nick Earl, prezes i dyrektor generalny

„Gry mają moc nie tylko jako rozrywka, ale również jako sfera, która może łączyć ludzi w trudnych czasach. To dla nas zaszczyt, że możemy połączyć siły z innymi podmiotami z branży gier, wspierając Światową Organizację Zdrowia zachęcając światową społeczność graczy do uczestniczenia w inicjatywie #PlayApartTogether. Dzięki różnym grom z oferty Glu aktywnie zachęcamy graczy do stosowania się do wytycznych WHO i lokalnych organów ds. zdrowia w celu troski o zdrowie i bezpieczeństwo rodzin i społeczności”.

Jam City - Chris DeWolfe, współzałożyciel i dyrektor generalny

„W Jam City wiemy, że wiele osób szuka w grach odreagowania stresu i odrobiny radości w tych niebezpiecznych czasach. Jako firma z sektora gier łącząca miliony graczy wzywamy wszystkich do #PlayApartTogether, w celu zmniejszenie liczby zachorowań i położenia kresu COVID-19”.

Kabam - Tim Fields, dyrektor generalny

„Kaban zapewnia światu rozrywkę, a rola podmiotów z tego sektora nigdy dotąd nie była tak ważna, jak w obecnych trudnych czasach. Kam wspiera inicjatywę #PlayTogetherApart – stosując się do mądrych wytycznych WHO możemy zmniejszyć obciążenie pracowników służby zdrowia i uratować życie wielu osób. Czy to nie jest najlepszy moment na nadrobienie zaległości w ulubionych tytułach i wypróbowanie nowych gier? Możesz być bohaterem grając z przyjaciółmi i pozostając w domu”.

Maysalward - Nour Khrais, założyciel i dyrektor generalny

„Każdy musi odegrać swoją rolę w zwalczaniu tej pandemii i ograniczeniu jej rozprzestrzeniania. Zostanie w domu to ważny sposób na chronienie siebie i społeczeństwa od tego zagrożenia. W Maysalward angażujemy się w zapobieganie rozprzestrzenianiu się choroby, dlatego dołączamy do #PlayApartTogether i wypuszczamy nowe gry dające większe możliwości gry w sieci. Zostań w domu, bądź bezpieczny”.

Playtika - Robert Antokol, dyrektor generalny

„W spółce Playtika wierzymy, że nawet w najcięższych czasach zabawa jest nieodłączną częścią życia. Z dumą propagujemy komunikaty WHO i uczestniczymy w koalicji liderów świata gier na rzecz kampanii #PlayApartTogether. Wpisując się w tą istotną reakcję na pandemię COVID-19, Playtika w pełni angażuje się w pomoc w zachowaniu bezpieczeństwa i poczucia łączności osobom na całym świecie”.

Pocket Gems - Ben Liu, dyrektor generalny

„Gry mogą być źródłem potrzebnej rozrywki, a jednocześnie promować łączność. W tych czasach pełnych wyzwań Pocket Gems wraz ze swoimi programistami wspiera kampanię #PlayApartTogether, aby wzmocnić oddziaływanie najważniejszych komunikatów Światowej Organizacji Zdrowia. Mamy nadzieję, że graczom spodobają się nowo dodane treści i bonusy w naszych grach na urządzenia mobilne, takich jak Episode czy War Dragons, z którymi dostaną również ważne przypomnienia od Światowej Organizacji Zdrowia”.

Riot Games - Nicolo Laurent, dyrektor generalny

„Zachowanie odległości między ludźmi nie powinno oznaczać izolacji. Zachowajmy odstęp i podejmijmy inne kroki zdrowotne, takie jak częste mycie rąk, co pozwoli nam spłaszczyć krzywą i angażować się w #PlayApartTogether, aby przezwyciężyć ten kryzys. Dla graczy Riot Games granie w gry to coś więcej niż tylko gra, to ważne dążenie w życiu. A w chwili obecnej milionom graczy na całym świecie gry mogą pomóc ratować życie. Wygrajmy razem to najważniejsze starcie z pandemią COVID-19”.

SciPlay - Josh Wilson, dyrektor generalny

„Naszą motywacją w SciPlay jest radość, jaką gry wnoszą do społeczności światowej. W tych trudnych czasach wszyscy musimy się zjednoczyć w walce z wirusem i w celu spłaszczenia krzywej jego rozprzestrzeniania się. Jedną z naszych wartości jest założenie #playTOGETHER, które jest u podstaw każdego działania, jakie podejmujemy dla naszych graczy. To zaszczyt, że możemy przekształcić tę najważniejszą wartość w inicjatywę #PlayApartTogether, w którą tak bardzo wierzymy i zmaksymalizować zasięg komunikatów WHO, które ratują życie wielu osób. Dlatego dołączmy do #PlayApartTogether, aby zachować w zdrowiu nie tylko ciało, ale i umysł”.

Snap - Will Wu, dyrektor Snap Games

„To bardzo istotne, żeby młodzi ludzie potraktowali niewychodzenie z domu na poważnie – odgrywają oni kluczową role w powstrzymaniu rozprzestrzeniania się wirusa. Snap Games zawsze łączyły użytkowników Snapchata, którzy grają ze sobą nawet jeśli dzieliły ich duże odległości, dlatego wspieramy inicjatywę #PlayApartTogether. Staramy się, żeby użytkownicy Snapchata pozostali w domach, oferując im nowe gry i kreatywne narzędzia podnoszące świadomość naszego społeczeństwa mające na celu ochronę ich samych, ich bliskich i szerszego grona społeczeństwa”.

Twitch - Michael Aragon, starszy wiceprezes ds. treści

„Gry to to, co zrzesza ogromną część użytkowników Twitcha każdego dnia. Inicjatywa #PlayApartTogether przypomina, że nawet kiedy musimy zachować od siebie odległość, dalej możemy cieszyć się grami, które lubimy i pozostawać w kontakcie online z innymi. Chętnie dzielimy się najważniejszymi komunikatami przekazywanymi przez WHO z innymi członkami inicjatywy w celu dalszego zapewniania miejsca, w którym ludzie mogą spotkać się, grać w gry i tworzyć społeczność”.

Unity Technologies - John Riccitiello, dyrektor zarządzający

„W Unity wierzymy, że świat jest lepszym miejscem jeżeli jest więcej twórców gier i graczy. Nieważne, czy grasz w ulubioną grę z przyjaciółmi w internecine, czy uczysz się, jak stworzyć swoją pierwszą grę korzystając teraz z którejś z naszych w pełni dostępnych inicjatyw w zakresie kodowania. #PlayApartTogether może sprawić, że gracze ochronią i siebie, i swoje rodziny. Z niecierpliwością oczekujemy współpracy z przemysłem gier komputerowych na świecie, aby dzięki naszym działaniom liczba zachorowań nie wzrosła”.

YouTube - Ryan Wyatt, Global Head of Gaming

„Od 15 lat YouTube tworzy społeczność, w której ludzie robią coś osobno, ale razem poprzez filmiki #withme – teraz jednak ważniejsze są inicjatywy #StayHome i #PlayApartTogether. Niektóre z najbardziej wpływowych chwil na YouTube tworzą osoby, które aktywnie łączą się ze swoimi fanami i twórcami gier z całego świata za pomocą streamingów na żywo. Gracze wiedzą jak się jednoczyć, nawet jeśli robią coś osobno, dlatego zachowajmy ostrożność w tym czasie i nie przyczyniajmy się do wzrostu liczby zachorowań”.

Zynga - Bernard Kim, prezes ds. działalności wydawniczej

„Naszą misją w Zynga od zawsze jest jednoczenie świata za pośrednictwem gier, co zyskuje nowy wymiar w czasie kryzysu na świecie. To dla nas ogromny zaszczyt wspierać ważną pracę Światowej Organizacji Zdrowia i zapewniać naszym graczom system wsparcia w okresie zachowywania fizycznej odległości. Inicjatywa #PlayApartTogether skłania do pozytywnego podejścia i porusza społeczeństwo, co może nam pomóc w radzeniu sobie obecnie z pilnym zadaniem”.

Uwagi redaktora:

Pliki graficzne do kampanii, oferta i branżowy wykaz kontaktów https://www.dropbox.com/sh/kkvsatzbfkwafft/AAA4NFbVNMfzX-iULm68kyEra?dl=0

Wersja źródłowa znajduje się na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200328005018/en/

Źródło: Zynga

KONTAKT

Kenny Johnston (kjohnston@zynga.com)

Sarah Ross (sarah@zynga.com)

Dana Whitney (dwhitney@zynga.com)

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 30.03.2020, 14:45
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ